Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rijervaringen & uitdagers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rijervaringen & uitdagers

hey ik rijd met een honda cbr 600 f2 van bj92 nu was ik deze morgend naar mijn werk aant rijden en ik krijg op een gegeven moment een paar verstralers in mijn spiegels dus ik geef gas bij tot 160km/u een paar seconde later vantzelfde ik ga opzij een audi rs6 komt mij voorbij gestoven dus ik kruip achter mijn mini windscherm kot open tot 240km/u en dan heb ik afgegeven ik kon die echt ni volgen ik sta er stom van te kijken heeft iemand hier evaring mee ik dacht altijd dat moto's de snelste ware
    go hard or go home!!!

is reeds een topic over.
    persoonlijk vind ik het aanstellerij!

greets
    BMW R1100GS!
    RIP Hellraiser!
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

weet ik ni even wa plezier maken moet toch kunne ben aleen geschrokken das ik die audi ni kon bijhouden btw heb da topic niet gevonden grtz benzyke
      go hard or go home!!!

Comment

u motor is al wat ouder. Al een paar van u originele paarden zijn al vertrokken.
        Rs6 verliest van mijne 600rr op de 300 meter sprint. Op de baan nog niet tegengekomen
        en die gaan maar 250. easy kill voor de meeste racebananen

@ ralph waar is die topic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
          u motor is al wat ouder. Al een paar van u originele paarden zijn al vertrokken.
          Rs6 verliest van mijne 600rr op de 300 meter sprint. Op de baan nog niet tegengekomen
          en die gaan maar 250. easy kill voor de meeste racebananen

@ ralph waar is die topic?

wil die wel eens tegen een bmw racebanaan zien gaan op een recht stuk (mag een ander zijn ook maar dan een 1000cc beest )
          zal ie de volgende keer geen lichten meer trekken
          Nu ik vind het grappiger om aan de lichten 1 nast mij te hebben (vroem vroem ) en effe medoen en dan als het licht op groen springt zeer traag optrekken of afslaan en die dan maar door trekken tot aan het rood idioten

Comment

ik heb op zolder gesprint tegen een nissan skyline r34gt twin-turbo 477 pk
            300 meter. Hij mocht achter me blijven.
            dus een 1000cc moto veegt de vloer aan met die rs6

Comment

Hier misschien ....

https://www.2fast4u.be/threads/29418...ht=topsnelheid

En laat de auto maar winnen, ik lach wel op n ander manier ... En spelen doe ik ook ergens anders
              [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
              [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Imho....Solliciteer bij Top gear zou ik zo zeggen. Op de baan haal je dat soort toestanden beter niet uit voor je eigen veiligheid.
                Licensed to chill.
                Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Hier gaan we weer... toch zijn zaak, wie heeft da nog ni gedaan... moraalridders...
                  Bike History: - GSXR600 Srad 1998 - GSXR750 Srad 1997 - GSXR600 K1 - FZ1 2009 - Tracer 900 2015 - vandaag: MT-09 2019 Ice Fluo.
                  Track: GSXR600 K1 - R1 2005 - Niets meer...

Comment

hooligans! zo racen... , dat zou ik noooit doen
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever
                    -------------------------------------------

Comment

"in een vorig leven" vond ik dat nog plezanter aan de lichten met een 4x4 .. de chaufeurs van de wanabe sportwagens dachten .. "'k zal me maar naast dienen tracktor zetten aan de lichten, dat ik die rap voorbij ben" .. 't koppel van mijne "aangepaste" 2,8 TD heeft er toen toch heel wat in 't zand doen bijten

't jong zot is er nu uit .. ma vond het nog leuker met dienen "traktor" dan met ne moto .. da was tenminste "onverwacht"

Ligt het aan mij of aan de andere chaufeurs op de baan of ligt het aan die camera's die ge tegenwoordig bij alle lichten ziet staan.. maar "stoplichtraces" heb ik toch al jaren niet meer meegemaakt.

Comment

Ik werd al meermaals uitgedaagd door wagens..
                        Racen doe ik niet met wagens ,, Auto's die snel gaan haal ik niet in door bochten en heb ze ook niet graag achter me.
                        Achtervolgen daarentegen is bijzonder leuk..

Ze proberen zo hard hun best om van me weg te rijden.. Maar het lukt hen niet
                        Faith divides us Death unites us.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk Berichten
                          "in een vorig leven" vond ik dat nog plezanter aan de lichten met een 4x4 .. de chaufeurs van de wanabe sportwagens dachten .. "'k zal me maar naast dienen tracktor zetten aan de lichten, dat ik die rap voorbij ben" .. 't koppel van mijne "aangepaste" 2,8 TD heeft er toen toch heel wat in 't zand doen bijten

't jong zot is er nu uit .. ma vond het nog leuker met dienen "traktor" dan met ne moto .. da was tenminste "onverwacht"

Ligt het aan mij of aan de andere chaufeurs op de baan of ligt het aan die camera's die ge tegenwoordig bij alle lichten ziet staan.. maar "stoplichtraces" heb ik toch al jaren niet meer meegemaakt.
                          't Zal aan jou liggen want ik kom ze nog heel regelmatig tegen. Een pittige kleine tdi gaat nu eenmaal snel uit de startblokken en dan krijg je die ego's naast je die je kost wat kost de loef willen afsteken. Beetje belachelijk eigenlijk want van zodra ik mijn maximaal toegestane snelheid bereik ga ik niet meer sneller en dan schieten ze mij voorbij en soms ook die ene flitspaal...flits. Mijn focus is en blijft de weg en de verkeersborden terwijl hun focus in een tunnelvisie mij voorbijsteken is en daar loert het gevaar. Je verliest panoramazicht, je verliest die ene auto misschien van links die wil indraaien, je verliest het zicht van die voetganger die daar ongeduldig staat. Het heeft niets met moraalridderij te maken maar met 30-jaar baanervaring en de gevaren kennen. Maar tja van een oude rot wil men het zelden aan nemen he.
                          Licensed to chill.
                          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Weet ge wat nog cooler is?
                            In Folembray de dubbele rechtse uitkomen en dan toch ne meter of 20-30 die Fireblade of R1 voorblijven met uwen SV650S omdat gij een beter lijn gepakt hebt en dus een stuk vroeger op de gas zijt kunnen gaan!
                            Common sense is like deodorant.
                            The people who need it most never use it.

Comment

ponnies moede gebruike

Als ik ene met vermoge tegen kom moet 'm 't gebruike ook.
                              in de week zo nog een Ferrarie zien wegstuiven (in men 1.6 tdci )

petrolheads begrijpen elkaars passie
                              Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Working...
                              X