Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kawa ZX12R of Haya wat zou men nemen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kawa ZX12R of Haya wat zou men nemen ?

    dit is mijn vraag : volgens jullie deskundige kennis van motoren welke van de twee draag jullie voorkeur en waarom ?

    Bij voorbaat al dank
    Okinawa Goyu Ryu

    [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

    The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

  • #2
    ten eerste hangt vooral af welke smaak je hebt

    ten tweede qua kwaliteit en prestaties zal er heel weinig verschil opzitten
    mss dat de kawa iets sportiever is om plat te gooien
    en de haya een langeafstandsraket is
    ma ze lopen allebei 300+ dus
    waar kan je dat nog rijden ?
    wrm zoveel vermogen ?
    is dat dan van ik wil de grootste of de sterktste ?
    als je altijd autostrade wilt doen wacht dan tot de nieuwe bmw er is en koop daar nog een kofferset op
    yzf 1000 RR 'red devil'

    Comment


    • #3
      hey,suzuki he,gaat langer mee,en vraag eerst eens wat een onderhoudsbeurt kost,bij een echte dealer dan,ge gaat verschieten bij kwakazaki



      Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
      dit is mijn vraag : volgens jullie deskundige kennis van motoren welke van de twee draag jullie voorkeur en waarom ?

      Bij voorbaat al dank

      Comment


      • #4
        als ik moest kiezen zou ik gaan voor een zx10-r omwille van het logge gewicht van beiden en omwille van het feit dat de 10 bijna zoveel koppel en pks heeft als de 12 en dan ook nog eens een heel deel lichter is en mooiere looks heeft
        die haya is zowa de lelijkste 'sport'motor die je nieuw kan kopen voor mijn part,dan zou ik eerder kiezen voor de gixxer 1000 05 of de gixxer 750 04

        Comment


        • #5
          jongens jongens bij de vraag blijven he .
          Welke van de twee en waarom ?
          de pro's en contra's van deze kanonnen ken ik( heb ze al duizend keer mogen horen bij deze vraag).
          ik wil alleen jullie voorkeur weten voor 1 van deze twee en wat de motivatie is .
          Okinawa Goyu Ryu

          [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

          The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

          Comment


          • #6
            ge wilt toch een deskundig antwoord ?

            zegt dan gewoon da ge ne poll wilt houden en welke het meeste stemmen haalt die koopt ge
            moest ik alleen tss dei moge kiezen zou ik de kawa pakken
            omdat hij het minst lelijk is en de mooiste kleur heeft (kawagroen)
            yzf 1000 RR 'red devil'

            Comment


            • #7
              Devil ge vergeet de waarom ( deskundig antwoordje niet omdat hij de dikste is he )?
              Okinawa Goyu Ryu

              [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

              The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

              Comment


              • #8
                Mij hart ligt bij Suzuki, maar vindt de Haya ongelofelijk lelijk dus ik zou als ik toch moest kiezen toch de Kawa nemen.

                Als ik zo een PK monster moest kiezen koos ik wel voor de Blackbird.:biggrin:

                Comment


                • #9
                  de hayabusa jong.

                  hier zie je waarom:



                  full white of full black, geniaal mooi

                  alsook, ik denk dat je online heel veel info kunt vinden ivm de hayabusa (meer dan de kawa), bijvoorbeeld hoe je er een turbo invlamt
                  http://www.mojomoto.be/logo.gif

                  Comment


                  • #10
                    Als ik moet kiezen zou het de zx12 zijn.
                    De haya is gewoon te lelijk om aan te zien,maar dat is kwestie van smaak.
                    Wat devil zegt klopt wel,waarom zoveel pk's ? om op te trekken an de ene naar de andere flitspaal ? Op openbare weg heb je weinig kans om je pk's optimaal te benutten + kwa wendbaarheid is het toch ook iets anders toz van de andere racers,maar ieder zijne meug.
                    Alvast succes met je keuze.
                    Grtz
                    The only thing that can beat you, is you're own fear

                    Comment


                    • #11
                      als ik echt moest kiezen en 1 van de 2 gratis kreeg, wou ik de busa nemen.
                      ziet er trouwens ook struiser uit,show-moto, turboke erop...


                      toch hier een foto van de kawa:




                      mijn voorkeur gaat toch uit naar de ZX10

                      licht, mooi en massa's pk's
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                      -------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

                      Comment


                      • #12
                        'k zou geen één van de twee nemen

                        ma als ik dan toch moest kiezen, dan is 100% de kawa...
                        today is a good day to race !

                        Comment


                        • #13
                          ik zal jullie eens de info geven die we gisteren aan iemand gegeven hebben


                          ussen ZX12R en de Hayabusa is er niet zoveel verschil enkel is de Hayabusa iets sneller (tiende van een seconde)

                          Op gebied van sprintjes maken voor de rode-lichten komt de Busa niet zo snel omhoog als de R1 maar perfect dosseerbaar.

                          Je kunt dit verminderen door de busa wat te verlagen hiervoor bestaan er veschillende zaken op de markt (zie ook forum) en kosten niet zoveel +/- 50€ als ik me niet vergist.

                          Op gebied van bruustheid en acceleratie kan je nog altijd verhogen door de kleine kettingstandwiel te verkleinen met 1 tot en met 3 tanden. Deze worden veel gebruikt bij dragraces.

                          Je moet ook wetend dat busa in amerika veel gebruikt worden voor dragraces en hierdoor bestaan er veel prachtige produkten op de markt. Iedergeval meer dan de zx12r. Zoals achterbrug te verlengen door verlengstuk tussen te plaatsen.

                          En je kan daarbij nog altijd gebruik maken van NOS of NX systemen, als je nog verder wilt gaan dan kun je een turbo plaatsen maar dan wordt op het financiele vlak heel kostelijk.

                          Op gebied van bochtenwerk. Ikzelf vind dat ik de bochten nog veel dieper kan maar niet durft. Heb al paar accidentjes achter te rug (R1, Super Blackbird en spijtig genoeg ook Hayabusa) door derden. En hierdoor wat afgeschrikt. Maar mijn vriendin rijdt voor 98% mee achterop dus moet ook rekeninghouden met haar als we vallen. Nu the point. R1 en dergelijke sturen gemakkelijker door de bochten omwille van hun lage gewicht dan de busa maar je moet iets meer werken. Maar dit wilt niet zeggen dat ze slecht doen in de bochten in tegendeel zelf, je beleefd meer plezier aan door de soepelheid en vertrouwenheid. Ik heb zelf gezien op cicruit van Spa met een busa en met orginele banden die bochten nam tot wanneer de zijflank tegen de grond schuurde. Dus je kunt echt plat mee gaan.

                          Dus zoals je kunt merken is busa zeker geen slechte keuze!!!

                          Ikzelf zou geen andere bike willen dan een busa.

                          Kleine details ten opzichte van ZX12R en Busa:

                          - Busa is beter afgewerkt dan de ZX12R (kijk maar eens naar de cockpit en erond)

                          - Busa geeft een heel speciale stroomlijn en vormgeving dan de ZX12R

                          - Busa geeft standaard bandenmaat 190 achteraan en de ZX12R 200, 190 geeft betere bochten werk dan 200 (180 is ideaal).

                          www.hayabusaclubbelgie.be


                          Comment


                          • #14
                            wel dat is tenminste wat ik vraag
                            Bedankt voor de uitleg en ik laat het weten als ik heb beslist
                            ik was al lichtjes pro haya en het ziet ernaar uit dat dit nog meer gaat worden

                            tot nu toe bedankt en als ik een haya neem wordt ik zeker lid van uw club Summer
                            Okinawa Goyu Ryu

                            [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

                            The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

                            Comment


                            • #15
                              doe dat zo ga je zeker en vast nog heel wat toffe mensen met een hayabusa leren kennen
                              www.hayabusaclubbelgie.be


                              Comment

                              Working...
                              X