Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe GSXR750

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe GSXR750

Na één nacht slecht slapen en nadenken heb ik besloten om mijn gsxr750bj2000 en mijn gsxf750bj1999 om te ruilen met een nieuwe gsxr 750bj2004
    Moest niet overdreven veel opleggen en de verkoper heeft in mijn ogen op een faire manier gehandeld.Was eerst niet van plan om nieuwe te kopen maar omdat ik de gsxf niet verkocht kreeg en er bij deze handelaar een goede prijs voor kreeg heb ik me na een testritje toch maar laten overhalen.Woensdag heb ik hem.Hij had nog nooit 2 motoren tegelijk overgenomen.Hopelijk ist rap woensdag,kijker stevig naar uit.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Nice, zeer goei keus.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Ja zeer mooi veel geluk erbij

Comment

beste bike opt moment(in mijn opinie ;p)

Comment

[quote="Vip"]beste bike opt moment(in mijn opinie ]groot gelijk vipke
          meer as vermogen genoeg en zo licht as ne 600
          meer is zeker nimeer nodig
          wa zijde me 180pk as ge er ma 50 kunt gebruiken ?
          een nieuwe r1 en consoorten kunt ge hier in belgie ni gebruiken
          (mss op francorchamps ?? )
          en een 600cc word ge moe omdat er geen koppel inzit
          vind een 750 het beste van beide werelden
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
            groot gelijk vipke
            meer as vermogen genoeg en zo licht as ne 600
            meer is zeker nimeer nodig
            wa zijde me 180pk as ge er ma 50 kunt gebruiken ?
            een nieuwe r1 en consoorten kunt ge hier in belgie ni gebruiken
            (mss op francorchamps ?? )
            en een 600cc word ge moe omdat er geen koppel inzit
            vind een 750 het beste van beide werelden
            I agree, 600 is beke te licht. Ik ga de mijne waarschijnlijk inruilen voor ne 750 (en beke opleggen ofcourse). Ma nen 1000 lijkt mij overdreven, als ge da vermogen hier vol gebruikt op de baan leeft ge geen twee weken of ge moe ghostrider zijn

Comment

kweenie mar dieje 750 hed evenveel pk's als 1liters paar jaar terug
              dus da vermogen is eigenlijk ookal teveel.achja tzit in de rechterpols..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                I agree, 600 is beke te licht. Ik ga de mijne waarschijnlijk inruilen voor ne 750 (en beke opleggen ofcourse). Ma nen 1000 lijkt mij overdreven, als ge da vermogen hier vol gebruikt op de baan leeft ge geen twee weken of ge moe ghostrider zijn
                groot gelijk en had ik het u ni gezegd e :tongue:
                en da vermogen is mss wel al te groot ma veel comfyer om dagelijks mee te rijden
                deze fiets heeft voldoende koppel om op 4/5000 toeren al goed vooruit te gaan
                tegen ne 600 slaapt dan nog
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ne 600 wel perfect om mee te leren rijen.maja sommige kopen ook ne duc 900ss als eerste moto dustja...*steek*

Comment

Hier bij Jacqmaer in Bilzen staat ne nieuw model 750 van 3 maanden oud te koop voor 9000€ moest je interesse hebben...

Comment

en Niekes, heddem al?

Comment

nee nog ni . De Niekes sta met de nacht te werken en ik denk da zodra hij wakker is we hem gaan halen.We kunnen ni wachten,ik wou da we hem al hadden!!!Kei spannend!!!

Comment

geduld is een schone deugd Gitte

Comment

Voila de motor is gearriveerd.Was wel even wennen want vond mijne vorige ook ne schone maar zoveelste langer ik er naar keek zoveelste schoner begin ik hem te vinden.Coolen bak.Nu zo snel mogelijk inrijden zodat ik hem op 148 pk kan laten zetten want zolang ik niet boven de 7000 toeren mag komen is er wel niet zoveel leut aan. Enkel het doker schermpje en de voorste pinkers moeten nog gemonteerd worden maar dit zal bij de eerste smeerbeurd gebeuren.Hopelijk kan ik binnenkort enkele foto's laten zien.thank's for all reactions!!!

Comment

veel plezier ermee

Comment

Working...
                              X