Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met gsx-r 600 '98 ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met gsx-r 600 '98 ?

Titel zegt het al, heeft dr iemand ervaring met een gsx-r 600 srad van 1998 ? of een vergelijkbaar bouwjaar.

Heb zelf deze op t oog :

Racesmurf heeft zn gixxer!!!

waarom niet ineens een 750?
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

750 heeft ie al een keer gehad en na een jaar stop, door een monster te rijden, hebben we besloten om een 600 te nemen
      Hij zal het toch weer moeten opbouwen en niet weer in 1x de draad oppakken.

Owja nog een voordeel... deze heeft wel wat meer vermogen dan mijn cbr,maar niet gek veel...
      dus eeeehhhhh wisselen?

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

Persoonlijk niet ma kameraad van mij wel (97 model). Als hem intensief gebruikt wordt (bedoel nie dagelijks ma eerder in hoog toeren houden en zeer sportief rijden) gaat em ongeveer 30 000 km mee. Zijne heeft het dus 32000 km uitgehouden en toen heeft em zenne blok opgeblazen.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
          Persoonlijk niet ma kameraad van mij wel (97 model). Als hem intensief gebruikt wordt (bedoel nie dagelijks ma eerder in hoog toeren houden en zeer sportief rijden) gaat em ongeveer 30 000 km mee. Zijne heeft het dus 32000 km uitgehouden en toen heeft em zenne blok opgeblazen.
          dat is maar relatief zulle normaal bij goed onderhoud en een beetje geluk moet die zeker het dubbel kunnen halen. Maar dan niet te veel wheelies en stopies maken.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
            dat is maar relatief zulle normaal bij goed onderhoud en een beetje geluk moet die zeker het dubbel kunnen halen. Maar dan niet te veel wheelies en stopies maken.
            Is nochtans altijd goed onderhouden geweest en nooit geen wheelies en stoppies gemaakt. Gewoon altijd supersportief gereden.
            Heb nog al met mensen gesproken die er veel verstand van hebben (prepareren stuntmoto's en dergelijke) en die zeggen het, als ge het gebruik maakt waarvoor ze gemaakt zouden zijn (supersportieve rijstijl) gaan ze niet of niet veel langer mee dan 30000 km.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

kheb nu 31000 met mn 750 en ook altij goe sportief gerede(nog nie op circuit), moet ik bang worden dat ij ook de geest laat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                kheb nu 31000 met mn 750 en ook altij goe sportief gerede(nog nie op circuit), moet ik bang worden dat ij ook de geest laat?
                750 maakt minder toeren,gaat dus langer mee

Comment

Heb zelf ook wat rondgevraagd bij de dealers en bekenden, en t lijkt toch echt dat een kapot blok bij 32.000km een zeldzaamheid is. Wel vertelde ze dat de koppelingen flink willen slijten als je deze gebruikt om te wheelien, maar das ook best logisch. Maar t onderhoud ben ik niet echt bang voor, ben een duc gewend

Ik was meer op zoek naar de rijervaringen van mensen. Stuurgedrag, remmen, enz. Voorvering is anders dan bij mn eerdere 750, remmen geloof ik ook. Dat soort dingen wilde ik graag weten. Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben voor mn proefritje
                  Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

hu? meende da nu ofwa?
                    30.000km is echt nix
                    da rijdt ge op een jaar...
                    mijnen bandit staat op 55.000km en ik rij er soms (als blok goe warm is, en nooit in het rood) vree sportief mee!
                    kdacht da da der tegen kon...

Comment

1 ding weet ik zeker

met een honda hedde da ni voor LOOL
                      en 31000km is heel weinig
                      as da bij mij zou zijn
                      dan klaagde ik suzuki aan
                      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer

dan klaagde ik suzuki aan
                        Aanklagen! Huh dan zou ik advocaat zijn en Suzuki verdedigen!

Comment

30000 km???

das minder dan de gemiddelde buell!!! nodig heeft om zijn blok naar de eerste revisie te sturen. hoe zit dat weer? japanners betrouwbaar????

hehehe dat doet deugd
                          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ne Buell,hoeveel toeren maakt da 2000? Nee serieus dat maakt veel minder toeren dan zo een 600 gsxr hé,zelf heb ik met mijn jap 42000km op 21 maanden en nog nie kapot:biggrin:

Comment

Ik ken zelfs een Hayabusa met ongeveer 80000km op de teller en die draait nog als een Zwitserse horloge.Kwestie van op tijd onderhoud en de motor altijd kalmpjes warmrijden.

Grtz,
                              P.
                              Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

Working...
                              X