Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sv rijders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• sv rijders

er zijn hier een heel aantal met ne sv.
    daarom is mijn vraag wat is jullie bevinding van uw sv.
    en wat hebben jullie allemaal verandert eraan.
    ik heb de mijn sv 1000's een ander binnenkont gestoken van ermax met in gewerkt pinkers.
    valblokken van bike desgin in het zwart.
    ander uitlaten van arrow gestoken. ( das zaliger geluid dan die lelijk grijs potten)
    grtz wcf on tour

ik ben heel content van mijn sv650 (wel naked), het is mijn eerste moto dus ik kan ni echt vergelijken maar mr white rijd er af en toe is mee en hij vind het ook wel een leuk machientje!

der staan ondertussen carbon hendeltjes op( rem en ontkoppeling dus:tongue: ), mijn verhoogde carbon Devil is besteld en zal der binnen 2 weken opstaan en ik heb al een streetfighter kuipje liggen met nog wa werk aan!
    Mijn duozadel is vervangen door zo'n afdekkapje

Nog vrij standaard dus maar daar komt wel verandering in:biggrin:

greetz
    kiki
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik heb ook een sv650n van 2001, ik heb al kleine pinkertjes vanvoor (WAUW) maar ik heb em nog maar van afgelopen vrijdag en een monozitkapje.
      Hij is verlaagd en ik zou hem later terug hoger willen zetten (ben voor mijn rijbewijs aan't gaan) en dan zet ik zo'n karbon uitlaat van ixil tegen de kont.(als ik dat nu zet past da ni meer als ik hem terug hoger laat zetten) Een dubble bobble-schermpje, die lelijke pinkers vervangen door kleinere exemplaren. En spiegels weg, maar da's voor later.
      Niet te veel insteken, want het is maar een voorlopige motor tot ik een ervaren bikester :biggrin: ben. dan graag een cbr600rr of gsx-600r
      groetjes
      BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL

Comment

Yep den SV is tegenwoordig populair. Zou de dumpingprijs daar iets mee te maken hebben?

Feit is dat de SV een heel degelijke en betrouwbare motor is voor zijn geld.
        Ik mijn naked SV1000 sinds sept 2004 (was model 2003, dus ook aan promotieprijs gekocht)
        Voorlopig heb ik er nog niet veel aan veranderd, enkel de snorkel eraf gezwierd en enkele lelijke geverfde schroeven/bouten vervangen door inox-inbus schroeven

de grijze potten vind ik wel mooi:cool
        Maar qua geluid mag het idd iets meer zijn, de originele zijn nogal stil.
        De spiegels moeten er binnenkort ook aan geloven. Iemand een idee waar ik wat kan vinden?
        Luckily or sadly, depending on your callousness, stupidity is a self correcting condition...

Comment

Ik rijd een SV650 naked van 2001. Er is nog niets aan veranderd. Ik gebruik hem alle dagen voor woon werk verkeer en in het weekend om bochtjes te pakken.
          Ik heb er nog maar 1 probleem mee gehad. De carburatoren bevrozen bij temperaturen rond het vriespunt en minder. Er is toen in garantie een heaterkit geplaatst.
          Voor de rest een hele plezante motor.

Comment

Mijn sveetje 650S had al aan Bos uitlaat toen ik haar kocht en qua geluid vind ik dat voorlopig prima. Verder nog niets aan verandert dus ook nog standaard vering. Gisteren na de scarverrit besloten dat die vervangen zal worden. Voor woon- werkverkeer heb ik er geen last van want ben te licht om vering tot max te gebruiken, maar in de bochtjes als het sveetje in volle swung is, begint de voorkant nu toch wat licht te worden bij momenten.
            Heb ook gedacht aan een heatingkit want had kuren afgelopen winter maar uiteindelijk bleek de oorzaak geen bevroren carbs te zijn maar een electrische kabel die slecht contact gaf.

diagonally parked in a parallel universe
            - IsaMotion-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door silhouet
              Yep den SV is tegenwoordig populair. Zou de dumpingprijs daar iets mee te maken hebben?

Feit is dat de SV een heel degelijke en betrouwbare motor is voor zijn geld.
              Ik mijn naked SV1000 sinds sept 2004 (was model 2003, dus ook aan promotieprijs gekocht)
              Voorlopig heb ik er nog niet veel aan veranderd, enkel de snorkel eraf gezwierd en enkele lelijke geverfde schroeven/bouten vervangen door inox-inbus schroeven

de grijze potten vind ik wel mooi:cool
              Maar qua geluid mag het idd iets meer zijn, de originele zijn nogal stil.
              De spiegels moeten er binnenkort ook aan geloven. Iemand een idee waar ik wat kan vinden?
              in zonhoven bij Erckens, die werken samen met enkele 'tuning'firma's
              BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL

Comment

Heb mijn SV650S ook nog niet zo héél lang maar als beginnersmoto is dit echt wel leuk om mee te starten... bolt echt heel goed... en de sound ja... daar zen ik bekan verliefd op ze

De veranderingen??

BOS uitlaat stond er al onder toen ik hem kocht... heb onlangs valblokken van BikeDesign erop gezet... vant weekend ook binnenspatbord erop gezet... veel cooler zicht nu...

Wat ga ik nog veranderen... kleine carbonnen pinkers voor vooraan (liggen al thuis)... windscherm ga ik zelf tinten... achterspatbord... cover voor duozit... alle ja... nog genoeg plannen om me een tijdje bezig te houden
                http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Hier is misschien nog een leuk ideetje van wat ge er allemaal kunt mee doen !

You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Of ietje extremer !

Sorry voor de laatste 2 foto's , maar dat zijn foto's uit een Canadees boekje !
                    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎