Mededeling

Collapse
No announcement yet.

260.000 km met een pan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 260.000 km met een pan

Meerhout:vier jaar lang trok kris nijs(36) op zijn honda st 1100 Pan european de wereld rond.68 landen en 260.000 km later beschrijft de Meerhoutenaar zijn uniek avontuur in het boek "Ik,de pan en de wereld"

oorspronkelijk was het mijn bedoeling om dwars door het aziatische continent tot in australie te rijden en dan terug.Dat zou ongeveer 1 1/2jaar in beslag nemen.Maar mijn reishonger raakte niet gestild en ik besloot om verder te gaan.Op mijn Pan toerde ik nog door het hele Amerikaanse en afrikaanse continent alvorens 4jaar na de start via een aantal europese landen weer in meerhout te belanden,beschrijft de avonturier in een notendop.

craenen verdeelt het boek in de meeste boekhandels in vlaanderen en nederland
    Het boek kost 21.5€
    bestellen kan ook bij Kris Nijs:
    [email protected]

[email protected]

Bron: Gazet van antwerpen
    [font=Comic Sans MS][/font]

amaai mijn polsen stoere kerel en stoer machientje

da is wel nen echte motar zeker?
    I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
    Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Ik hem den boek toch maar besteld ;-)
      Wie weet rij ik wel eens verder dan de Dolomieten ;-)

mvg

Stef

Comment

Going, going, gone

Oooh, ik zie het al voor mij:

'27.000km op een Fazer door SteffZ1' ...

Uit een interview met de auteur: "Ja, ik ging eigenlijk naar de DolleMieten, maar toen ben ik misgereden en blijven gaan, tenslotte is de wereld rond en als ge altijd rechtdoor blijft gaan komt ge weer uit waar ge vertrokken zijt, newaar?"
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Hehe ge zijt ne kerel Root , ik vond je schatting betreffende de km toch wat weinig ... voor 27.000 km draai ik mijn gas niet open...
          Neen alle gekheid op een stokje ... het moet gewoon zalig en spannend zijn dit te kunnen meemaken ;-)

mvg

Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
            Oooh, ik zie het al voor mij:

'27.000km op een Fazer door StefZ1' ...

Uit een interview met de auteur: "Ja, ik ging eigenlijk naar de DolleMieten, maar toen ben ik misgereden en blijven gaan, tenslotte is de wereld rond en als ge altijd rechtdoor blijft gaan komt ge weer uit waar ge vertrokken zijt, newaar?"
            Ja en ik de Stef maar volgen! :biggrin:
            (aja want ik ga wss mee)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
              Ja en ik de Stef maar volgen! :biggrin:
              (aja want ik ga wss mee)
              Da vind ik geweldig Dieterke !!
              Wedden dat ge er geen spijt van gaat krijgen ;-)

mvg

Stef

Comment

Ik heb dit boek tijdens de opendeurdagen van Felix en Jos gekocht waar hij zelf aanwezig was tijdens die dagen, toffe kerel btw,maar heb nog niet de tijd gehad om aan het boek te beginnen.
                Het moet toch gewoon fantastisch zijn om zo een tocht te kunnen ondernemen met je bike...
                Ik zal er dikwijls bij wegdromen vrees ik als ik er ooit eens aan kom om dit boek te lezen...

Ride On!
                "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Yep heb em daar ook zien staan. Had een serieus standje staan daar.

Greetzzz

Sanka
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ace
                  Ik heb dit boek tijdens de opendeurdagen van Felix en Jos gekocht waar hij zelf aanwezig was tijdens die dagen, toffe kerel btw,maar heb nog niet de tijd gehad om aan het boek te beginnen.
                  Het moet toch gewoon fantastisch zijn om zo een tocht te kunnen ondernemen met je bike...
                  Ik zal er dikwijls bij wegdromen vrees ik als ik er ooit eens aan kom om dit boek te lezen...

Ride On!
                  Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
                  X