Meerhout:vier jaar lang trok kris nijs(36) op zijn honda st 1100 Pan european de wereld rond.68 landen en 260.000 km later beschrijft de Meerhoutenaar zijn uniek avontuur in het boek "Ik,de pan en de wereld"
oorspronkelijk was het mijn bedoeling om dwars door het aziatische continent tot in australie te rijden en dan terug.Dat zou ongeveer 1 1/2jaar in beslag nemen.Maar mijn reishonger raakte niet gestild en ik besloot om verder te gaan.Op mijn Pan toerde ik nog door het hele Amerikaanse en afrikaanse continent alvorens 4jaar na de start via een aantal europese landen weer in meerhout te belanden,beschrijft de avonturier in een notendop.
craenen verdeelt het boek in de meeste boekhandels in vlaanderen en nederland
Het boek kost 21.5€
bestellen kan ook bij Kris Nijs:
[email protected]
[email protected]
Bron: Gazet van antwerpen
oorspronkelijk was het mijn bedoeling om dwars door het aziatische continent tot in australie te rijden en dan terug.Dat zou ongeveer 1 1/2jaar in beslag nemen.Maar mijn reishonger raakte niet gestild en ik besloot om verder te gaan.Op mijn Pan toerde ik nog door het hele Amerikaanse en afrikaanse continent alvorens 4jaar na de start via een aantal europese landen weer in meerhout te belanden,beschrijft de avonturier in een notendop.
craenen verdeelt het boek in de meeste boekhandels in vlaanderen en nederland
Het boek kost 21.5€
bestellen kan ook bij Kris Nijs:
[email protected]
[email protected]
Bron: Gazet van antwerpen
Comment