Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pan 1300

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pan 1300

zijn er hier nog mensen mee nen pan?

toevallig mensen daarvan die al eens andere banden geprobeerd hebben?

vin dat die bt's zo mottig slijten...

hallo tjeuke,rij ook met een pan(1300) maar met ABS en daar zijn alleen de bt en nen dunlop voor goedgekeurd door Honda.Rij zelf redelijk sportief en doe ongeveer 6000km met A.band en 13000km met voorband (bridsgestone).Heb alleen nog maar met bridsgestone gereden op mijn Pan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
      hallo tjeuke,rij ook met een pan(1300) maar met ABS en daar zijn alleen de bt en nen dunlop voor goedgekeurd door Honda.Rij zelf redelijk sportief en doe ongeveer 6000km met A.band en 13000km met voorband (bridsgestone).Heb alleen nog maar met bridsgestone gereden op mijn Pan.
      Wel, ik rij eigenlijk mee nen TL-S, maar nu rij ik mee nen Falco, maar morgen moet ik die terug geven en rij ik met nix meer, want den TL is stuk. En de pan is van mijn pa, maar die is ermee naar schotland.... Rij zelf nogal veel mee dienen Pan, en vin dat de voorkant iets te licht aanvoelt mee die BT's, en dus ook da slijt patroon vink nogal mottig. Band slijt nogal in vlakken. Vandaar dak eens wou weten of iemand al eens nen anderen band had geprobeerd.

Dus als ge toevallig ooit eens iemand tegen komt, vragen é :biggrin:

Comment

ok zal ik doen

Comment

zijn er nog mensen met ne pan

ja ik ken er nog mee ne pan

Comment

't is hier zeer stil op het toerfront

Wat bedoelde met mottig slijten ...
            [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip
              't is hier zeer stil op het toerfront

Wat bedoelde met mottig slijten ...
              Dit was een post van 18/5/2004,Tjeuke zit ondertussen op een ander forum,zijn laatste reactie hier was op 28/6/2004.Ik denk dat hij bedoelde dat de voorband aan de linkerkant sneller slijt dan rechts en in het midden.

Comment

Eens proberen van meer rechtse bochten te pakken dan
                Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buske1300
                  Eens proberen van meer rechtse bochten te pakken dan
                  Heeft er niks mee te maken,is een technisch probleem,weet het al niet meer hoe of wat,maar er is een verklaring voor.

Comment

Intussen nog pan'ers aanwezig?

Comment

yep heb er ook eentje...
                      first you see god than you hit the brakes...

Comment

Ondertussen niet meer. De Pan is met +/-52.000 km op de teller van de hand gegaan. Ik kijk er nog steeds met gemengde gevoelens op terug. Super handelbaar, snel, goede feedback. Maar ik had er altijd zere knieën op. De gasrespons was een ramp en ik vond het vervelend dat je steeds de sleutel nodig had om de koffers te openen. Ook de stabiliteit rechtdoor was wat minder, al is dat op de latere modellen wel beter.

Zelf daarna wel nog een ST1100 gehad. Na wat ingreepjes beviel die veel beter. Daar wat meer met banden geëxpirimenteerd. Vooral de dunlop achteraan beviel me uitstekend. Vooraan zat er een BT op, al weet ik ook niet meer de welke. Setup was een jaar oud, dus nog vrij up to date qua info.
                        Last edited by Tjeu; wo. 5 feb. '14, 12:21.

Comment

Working...
                        X