Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Bandit-corner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • The Bandit-corner

    Hey folks,

    Hier maar is een topickse starten voor de Bandit-eigenaars he en de gsx-familie hoort daar ook bij (is tenslotte een Bandit)
    De Luc Smolders kwam met dat idee,maar t'is zo gene handige met de pc (sorry Luc,maar het zijn uw eigen woorden ) dus bij deze is het gebeurd he.

    Dus foto's,filmkes,aanpassingen,vragen,meningen,ervari ngen ... smijt het hier allemaal maar neer he


    Ik zal den aftrap geven:

    Dit is de mijne:

    Bandit 1250 GT Bj 2007 met enkele veranderingen zoals ge in een eerder topic kunt zien




    Alé laat de rest maar komen he

  • #2
    bij mij bandit 1200sz aangepasde voorvork. achter vering van een gsxr 1100 van 1992. het pair systeem verwijderd. voor het ogenblik liggen de carburateurs eraf vond dat hij veel te arm liep in de picos de europa .de ralenti sproeier is een 15 gaat 17.5 worden en de clips van de naald is een groefje verlaagt en de hoofd spoeier gaat van 100 naar 102.5 en de rubber in de luchtfilterkast gaat eruit = groter gat is meer lucht. nu heb ik de pech dat bij er suzuki maar 3sproeiers van 17.5 meer waren en nu moet ik 14 dagen wachten op de 4 de dat is dik balen hou jullie op de hoogte van het resultaat

    Comment


    • #3
      Zitten er hier maar 2 Bandit's ? ...of is iedereen al op verlof?

      Comment


      • #4
        Ik heb er ook ene, maar mijne kodak weigert dienst Foto's volgen ...
        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

        Comment


        • #5
          Iedere gsm heeft tegenwoordig ne kodak he

          Comment


          • #6
            ben juist terug van een test rit na de carburatie te hebben aangepast.en ik moet zeggen dat het beter is dan ik gedacht had .de bandit 1200 heeft nogal last van KFR de duitsers zeggen konstant far ruckelen dat is schokkerig rijden in de laage toeren.en nu met een maatje grotere sproeier is dat bijna volledig weg en ook het gas aanemen na een bocht geschied krachtiger en zonder rukken .ik heb mijn mengschroeven op 2toeren uit gezet en ik denk dat dat een 1/2 toer teveel is dat lossen we volgende week op .dave ik heb juist een nieuwe gsm met een camera van 8pixels zal een foto van mijn beestje maken en dan laat ik mijne gebuur hem hier opzetten

            Comment


            • #7
              Ik vind dat de 1250 daar ook last van heeft Luc...maar na plaatsen van een weerstand om de lambdasonde te overbruggen en afstelling met yoshimura-box is dit probleem bij mij grotendeels opgelost.

              Comment


              • #8
                ik heb een k&n filter besteld bij www.moto5.be
                ik hoop dat de filter ervoor gaat zorgen dat ik niet meer aan de mengschroeven moet komen. want de carburatoren verwijderen bij een 1200 is een pain in the as jobeke .de prijs valt mee 60.45€ zal hem volgende week dinsdag hebben.heb fotos gemaakt van mijn bandietje nu moet ik nog wachten tot mijn gebuur terug thuis is om hem hier te posten

                Comment


                • #9
                  hier een foto van mijn lieveling suzuki bandit 1200sz van 2005 2012-07-05-018.jpg

                  Comment


                  • #10
                    Gaat ge hem laten afstellen Luc eens de k&n erop zit ?

                    Heb ook k&n-filter gestoken,maar heb hem wel op de testbank laten afstellen omdat de lucht/benzine verhouding anders niet optimaal zou zijn.
                    Zou niet schadelijk zijn op korte termijn,maar op langere termijn zou een te arme mengeling wel nadelig kunnen zijn voor het blok.

                    Comment


                    • #11
                      ik ga zelf nog wat afstellingen uitproberen.na het vergroten van de sproeiers heb ik het gevoel dat hij ietsie pietsie teveel krijgt op stationair toerental en hoop dat op te lossen met de filter van k&n die toch de reputatie heeft van meer lucht door te laten .ik heb het gevoel dat hij bijna perfect loopt vanaf 3000 toeren .indien ik het niet met de filter opgelost krijg dan moet ik de mengschroeven een halve draai toe draaien . maar dan moet ik de carburators er terug afhalen ik hoop dat dat niet meer nodig zal zijn

                      Comment


                      • #12
                        k&n filter zal zeker zijn werk doen ... komt daarbij ook nog het voordeel dat ge hem niet meer hoeft te vervangen he,enkel reinigen en terug inspuiten.
                        Dus na 2 a 3-tal onderhoudjes hebt ge die terugverdiend he

                        Comment


                        • #13
                          Voila mijne bandit die te koop staat trouwens



                          Alsook de bandit van smolders luc
                          Bijgevoegde bestanden
                          Sv1000 2007 / Bandit 1250 K7/ GSXR 600 K4
                          Bandit 1250 K9 / Bandit 1200 / Bandit 1250 K13
                          Naked Freedom

                          Comment


                          • #14
                            ha hier de fred se waarom staat uwe bandit te koop ge zijt hem toch niet moe zeker. als ge in de buurt komt spring dan eens binnen volgende week dinsdag heb ik de fotos van de picos de europa

                            Comment


                            • #15
                              Aha de Frederic sé

                              Da zadel op dienen bandit ken ik precies van ergens

                              Comment

                              Working...
                              X