http://be.msnusers.com/motoreizen een paar fotos van mijn vakanties
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
fotos van tourmotoren
Collapse
X
-
mooi daarzo(de moto ook trouwens)
een van dees ga'k proberen ook regelmatig naar de ardennen te gaan.Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
Comment
-
-
"ons" wie nog zoal?Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoik,mijn vrouw(duozit) en soms een paar vrienden,3 a 4 motoren.
Gewoonlijk rijden wij onder ons tweetjes(ik en mijn madam)
welke zijn hun nick's zoal?
'k zal u zeker ff laten weten als'k zondag's kanOprichter 2fast4u 2004
hoe gekker hoe liever
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidodenk niet da ze al aangemeld zijn,zal ze proberen warm te maken om zich aan te melden.
héhé
mja nog 2 man en we zitten aan de 200 leden :biggrin:Oprichter 2fast4u 2004
hoe gekker hoe liever
Comment
-
-
[quote="Dr.Brainiac"]Vandaag meegereden, twas de moeite
Allen stom dat diene tour de france bezig was, en er geen omleidingen waren. Wij maar rondrijden
We zijn der dan toch doorgeraakt, en ik zie mezelf nog dikwijls die baantjes doen in de toekomst, ma dan zonder regen liefst
thx Guido, twas aangenaam ]tis niks,graag gedaan en hopelijk voor herhaling vatbaar.Heb nog veel mooie ritten in mijn kop zitten en inderdaad zonder regen is veel leukererfect:
Comment
-
-
ik moet zeggen guido, ik heb woensdag op weg naar leuven een pan gevolgd (vorig model) en dat ding ging echt superstrak door de bocht.
ik reed lekker relax en schrok dus wel een beetje dat ik me er even voor gaan zetten ben.
sterk stuftis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beulkeik moet zeggen guido, ik heb woensdag op weg naar leuven een pan gevolgd (vorig model) en dat ding ging echt superstrak door de bocht.
ik reed lekker relax en schrok dus wel een beetje dat ik me er even voor gaan zetten ben.
sterk stuf
Comment
-
Comment