Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MV Agusta Turismo Veloce

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Cycleworld schrijfsel
    Be strong & be kind

Comment

Moto-station is ook even veloce de toerist gaan uithangen, en heeft prachtige foto's genomen.
      Last edited by Leville; di. 11 aug. '15, 21:29.
      Be strong & be kind

Comment

Blijft wat mij betreft een schitterend mooie motor, ook met de door sommigen als ouwbollige beschreven voorkant, blijft duidelijk "MV".
        Enige wat me afschrikt als nieuwerwetse hoogpoterrijder met een andere italiaanse tegenwoordig, is het hoge zwaartepunt en mijn twijfels over het voldoende zijn van het 800cc motorblok aangezien de 1200 erg snel gewend was eigenlijk. Vraag is of het nodig is.
        S1000XR

Comment

Zelf heb ik een 800 met nog iets minder vermogen. En die heeft natuurlijk zijn beperkingen. Maar daar staat wel tegenover dat hij minder weegt. En dat je die wel eens kan open trekken zonder direct je rijbewijs kwijt te zijn. Je hebt ook geen karrevracht electronica nodig om het ding ten allen tijde in toom te houden.

BTW, Moto-station stelt dat de MV mee kan met 1000cc's.
          Be strong & be kind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leville Bekijk Berichten
            Zelf heb ik een 800 met nog iets minder vermogen. En die heeft natuurlijk zijn beperkingen. Maar daar staat wel tegenover dat hij minder weegt. En dat je die wel eens kan open trekken zonder direct je rijbewijs kwijt te zijn. Je hebt ook geen karrevracht electronica nodig om het ding ten allen tijde in toom te houden.

BTW, Moto-station stelt dat de MV mee kan met 1000cc's.

T zal dan toch niet met de S1000XR zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
              T zal dan toch niet met de S1000XR zijn...
              Oh jawel, vooral met die sleur van BMW
              [FONT=Book Antiqua]Yamaha FZR 600, FireBlade MY 1994, FireBlade Repsol MY 2005, Honda Varadero, FireBlade MY 2008, Harley Night Rod MY 2008, MV Agusta F4 MY 2010, Duc StreetFighter 1098 S MY 2010, KTM 1290 SuperAdventure T MY 2016, Mv Agusta Brutale 1090 RR MY 2011, BMW R1250 GS MY 2020[/FONT]

Comment

ik heb de stradale (die toch speelser is dan de veloce) test gereden en kort daarna de s1000xr wat mij resoluut deed beslissen om de s1000xr te kopen..
                de s1000xr is zoals een stradale en veloce combinatie, maar dan van alles veel meer en beter
                Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
                  ik heb de stradale (die toch speelser is dan de veloce) test gereden en kort daarna de s1000xr wat mij resoluut deed beslissen om de s1000xr te kopen..
                  de s1000xr is zoals een stradale en veloce combinatie, maar dan van alles veel meer en beter
                  Dat veel meer geldt ook voor de prijs waarschijnlijk ;-)

Comment

Dien MV is ook alles behalve goedkoop. Qua prijs/kwaliteit steekt een Tracer (en waarschijnlijk de toekomstige Street Triple 800) er met kop en schouders bovenuit. Zelfs als je de vering van de Tracer volledig upgrade.
                    Be strong & be kind

Comment

In de laatste Motorrijder (Toeren?) zijn ze niet zo te spreken over de Veloce met klassieke vering. Wegens krampachtige houding voor grotere rijders, wat te veel beweging in het rijwielgedeelte, nerveus sturen en een teruggetuned blok.

Moto-station voelt nu de Lusso versie aan de tand:

La MV Agusta Turismo Veloce Lusso profite à plein de l'arrivée des suspensions électroniques Skyhook qui compensent une géométrie sans doute trop sportive pour une moto de tourisme. Reste que, dans l'esprit, elle est très cohérente avec positionnement sportif de la marque.
                      Dès lors, il faut accepter certaines lacunes, comme la protection moyenne, et un prix très élevé pour la cylindrée : 17 790 €. Cher malgré la technologie embarquée ou l'équipement de série : poignées chauffantes, béquille centrale, régulateur de vitesse, suspensions électronique, prises 12 V et USB... Restent les belles valises optionnelles à négocier.
                      Be strong & be kind

Comment

Nog een rijverslag van de Lusso-versie.
                        Be strong & be kind

Comment

Motorrad heeft al enige tijd een Turismo Veloce in duurtest.
                          Be strong & be kind

Comment

2011 Kawasaki Z1000SX (black)
                            2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

De kwaliteit is echt fel verbeterd zo te zien.
                              BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leville Bekijk Berichten
                                ...Ben benieuwd naar de eerste Turismo Veloce rijder op dit forum. Bij deze alvast gefeliciteerd!
                                Wie mogen we intussen gelukwensen?
                                Zijn er naast Oiram + partner nog gelukkigen?

Comment

Working...
                                X