Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit kan niet meer en we zullen hard optreden !!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dit kan niet meer en we zullen hard optreden !!!

Naar aanleiding van de ruzie's de laatste weken op dit forum en het vele off-topic gezever eventjes een een paar woorden uitleg. We verwachten van ALLE leden dat zij dit volledig lezen en hieraan gevolg zullen geven.

Eerst en vooral het off-topic gebeuren. Vanaf dit moment zullen de moderators en crew onmiddelijk reageren als er iemand off-topic gaat. Wat beschouwen wij alszeinde off-topic? Alles wat niet met de originele post te maken heeft.
    bvb: als paco zijn nieuw speeltje post, is het niet de bedoeling dat iemand anders in hetzelfde onderwerp zijn nieuw speeltje post, maak dan gewoon een nieuw onderwerp en zet het daar in. Stel ook nooit een nieuwe vraag in een bestaad onderwerp, maar start gewoon een nieuw onderwerp. Op die manier heb je ook het meeste kans op een deftig antwoord.

Btw er zijn al leden die vragen om hun account te sluiten door al die zever en ruzie's op het forum. Dit moet echt gedaan zijn. Wij werken veel te hard om er hier een plezant en aangenaam forum van te maken, en een volle activiteitenkalender te presenteren.

Als er hier op dit forum niet op een fatsoenlijke manier gecommuniceerd kan worden zonder respect te tonen voor elkaar, en ieders mening, dan zijn we genoodzaakt mensen te bannen of het forum simpelweg te sluiten en ermee te stoppen, aan jullie de keus. Wij kunnen al die tijd dan ook gebruiken om ons eigen te amuseren ipv zoveel moeite te doen voor een bende ondankbare kleuters.

Vanaf nu wordt iedereen gerespecteerd, en wordt er op een fatsoenlijke manier gediscussieerd. Het overmatig gebruiken van kwade smileys en dergelijke wordt ook beschouwd als ruzie maken en zal aangepakt worden. Off-topic gezever wordt ook een halt toegeroepen, en we zullen jullie er op wijzen een nieuw topic te openen.

Dit wil zeggen dat het kan gebeuren dat we reageren. Denk er dan aan dat we nooit reageren naar 1 bepaalde persoon toe, maar algemeen naar degene die ruzie maken of off-topic zeveren. Neem dit aub niet persoonlijk op, we maken alleen maar duidelijk dat we even moeten ingrijpen voor de goede werking van het forum.

Iemand die hier niet akkoord mee gaat, stuurt maar ne mail, dan schrap ik uw account onmiddelijk en moogt ge elders het kind gaan uithangen. Ik wil hier geen onnozele reacties zien.

Dr.Brainiac
    RunnerX
    Forummoeke

Ik heb er eens wat dagen over nagedacht en u mag mijn account hier schrappen.

Ik ga liever met u allen een stukje rijden dan met u in discussie. Ik zal dus wel bij sommige meetings zijn, maar dan gewoon als aanhang van mn vriendinneke Gulmaster. Dan zien jullie vanzelf dat het met de "kwaadaardigheid" allemaal wel meevalt, en dat de duscussie's niet zo hatelijk bedoeld waren. Dit lijkt me voor nu de beste oplossing.

Vaarwel @ t forum en tot ziens bij een ritje
    Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racesmurf.

Ik ga liever met u allen een stukje rijden dan met u in discussie. Ik zal dus wel bij sommige meetings zijn, maar dan gewoon als aanhang van mn vriendinneke Gulmaster. Dan zien jullie vanzelf dat het met de "kwaadaardigheid" allemaal wel meevalt, en dat de duscussie's niet zo hatelijk bedoeld waren. Dit lijkt me voor nu de beste oplossing.

Eerst en vooral respect voor het posten van uw reactie. Het zou echter jammer zijn dat we leden verliezen door wat er gebeurd is. De laatste dagen is het forum weer in orde nu we even ingegrepen hebben. We hebben besloten dat we veel sneller gaan tussenkomen vanaf nu, om die gevallen te vermijden.

Het is normaal denk ik dat er al eens woorden vallen, we zitten immers met meer dan 500 leden op het forum wat betekent dat er enorme verschillen in meningen zijn. Iedereen is natuurlijk vrij zijn mening te uiten, zolang je maar niemand persoonlijk aanvalt.

Trouwens als er iemand grof/beledigend/... zou zijn tegen mij op het forum, ik zou dit gewoon negeren. Naar mijn mening is zo'n discussie toch zinloos en ik zou er gewoon niet op reageren, want dat maakt het alleen maar erger. Eventueel een privé bericht sturen zit er wel in

Soit we schrappen geen accounts, dat is nergens voor nodig, tenzij je dat zelf echt wilt.

Ik hoop dat we u op een van de meetings ontmoeten, en dat jullie elkaar wat beter leren kennen.

Iedereen is op dit forum welkom, en dat blijft zo. We zijn tenslotte allemaal motorliefhebbers. Laat het eensgezind zijn weer naar boven komen en de verdraagzaamheidsgraad iets omhoog

Comment

Komaan Racesmurf dit is nu toch geen reden om weg te blijven. Ik kom op andere fora en daar is regelmatig ruzie (wat je ruzie kan noemen ??).
        We moeten zelf ook een beetje modererend te werk gaan. Beledigingen daar is niemand mee gebaat en trouwens voor iemand iets beledigend schrijft denk er eens 2 maal over na want soms is het beter te relativeren dan in de clinch te gaan.

Allez t beste

mvg

Stef

Comment

Het valt gewoon, over het algemeen, ook erg op dat er flinke meningsverschillen zijn over verschillende dingen. Wat het meest ergste is dat; als een japanse motorfanaat zijn mening geeft over een italiaanse motor (of andersom) dat er dan gelijk een flink discussie begint.
          Zelf trek ik er niks meer van aan, omdat het toch altijd blijft bij die mensen. Maar als je eenk eer je mening geeft en er wordt hier op het forum gescholden over je woordgebruik tegenover een merk, dan vind ik dat ook te ver gaan.

Ik zeg het eerlijk en duidelijk, ducati rijders zijn veel gevoeliger dan de japanse motorrijders. Natuurlijk zitten er uitzonderingen bij bij de ducatisten en bij de japanse motorrijders!

In de meeste gevallen begint daar al een discussie op een motorforum. Het is niet alleen hier dat het gebeurd, maar overal! Als er iets wordt gezegd en je vind het niks trek je er dan ook niks van aan en begin geen discussie. Je mening geven kan altijd, maar ga geen discussie starten!

Hoop dat jullie wel begrijpen wat ik ermee bedoel en natuurlijk ook wat onze administrator bedoelt met dit topic.

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

[quote="Gulmaster."]Het valt gewoon, over het algemeen, ook erg op dat er flinke meningsverschillen zijn over verschillende dingen. Wat het meest ergste is dat]

Sluit mij hier volledig bij aan en natuurlijk ook bij de post van Dr.Brainiac. Iedereen zijn mening moet gerespecteerd worden, dat je der soms nie mee akkoord bent kan natuurlijk altijd, ma geef dan gewoon je eigen mening of je eigen gedacht, ma breek de persoon in kwestie niet af omdat hij zijn mening of gedacht geeft.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

blijf toch gewoon man
              today is a good day to race !

Comment

taalcursus

Meisje, maak je maar niet te druk. Ga eerst een FATSOENLIJKE cursus nederlands volgen om je taalgebruik en spelling wat bij te schaven en kom dan terug om eens goed te discussiëren over moto's en aanverwante onderwerpen.

ter info: zie vetgedrukte opmerkingen ter staving van de cursus.

-> btw wie is begonnen met opmerkingen te geven?

Oorspronkelijk geplaatst door Gulmaster.
                Het valt gewoon, over het algemeen, ook erg op dat er flinke meningsverschillen zijn over verschillende dingen. Wat het meest ergste is dat]gebeurd(gebeurt)[/b], maar overal! Als er iets wordt gezegd en je vind(vindt) het niks trek je er dan ook niks van aan en begin geen discussie. Je mening geven kan altijd, maar ga geen discussie starten!

Hoop dat jullie wel begrijpen wat ik ermee bedoel en natuurlijk ook wat onze administrator bedoelt met dit topic.
                I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                - When we ride on our enemies -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CriZ
                  Meisje, maak je maar niet te druk. Ga eerst een FATSOENLIJKE cursus nederlands volgen om je taalgebruik en spelling wat bij te schaven en kom dan terug om eens goed te discussiëren over moto's en aanverwante onderwerpen.

ter info: zie vetgedrukte opmerkingen ter staving van de cursus.

-> btw wie is begonnen met opmerkingen te geven?
                  Er is afgesproken dat er niemand nog iemand persoonlijk aanvalt op dit forum.

Dimmen Criz

Btw maakt niet meer uit wie er begonnen is. Wat wel uitmaakt is dat het hier echt stopt

Comment

hey,kwis nie dag hie goe moes kunne skrijf en lees om een berigje te pletse,ke zal men best duun zulle,gruutjes rudi:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                      hey,kwis nie dag hie goe moes kunne skrijf en lees om een berigje te pletse,ke zal men best duun zulle,gruutjes rudi:biggrin:
                      LOL heb et toch 2 keer moeten lezen zenne eer ik er aan uit kon

Comment

lol iets beter articuleren mss nog
                        komt dik in orde hehe
                        Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

sorry,kad just me men vingerkes tusse nen buell gezete,ma komt wel tegoieoieoe

beste wensen rudi:biggrin:

Comment

jamo as gijle int et plat vloms gon beginne da kanne kik ook zenne.

want ik zen van leive he
                            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

owal, 't is nei aareg asde ne kier een scraaffoot mokt.
                              als je moest tellen wa ene fouten ik hier ooit al gemaakt heb, hamai dan zenne, 't zijn er veel.
                              Oprichter 2fast4u 2004
                              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                              hoe gekker hoe liever
                              -------------------------------------------

Comment

Working...
                              X