Mededeling

Collapse
No announcement yet.

We gaan beginnen bannen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• We gaan beginnen bannen

Allright,

Aangezien ik hier zowa den enige ben die da forum beheert, en probeert off-topic en ruzies tegen te gaan heb ik besloten grof op te treden. Ik heb echt geen zin meer om bijna full-time da forum in de gaten te houden en al die troep te moeten lezen.

De eerste die naar mijn goesting nog iets verkeerd zegt -> 1 week ban
    Riskeert ge het nog eens -> permanent ban

Enkel in de off-topic forums (http://www.2fast4u.be/forums/forumdisplay.php?f=156) Laat ik nog off-topic toe. Als er in de andere forums nog afgeweken wordt van de onderwerpen wint ge de eerste prijs. Doe het nog eens en ge hebt ineens de super hoofdprijs.

Persoonlijke vetes vecht ge buiten het forum uit, da hoort hier NIET thuis.

Ik ga der echt nie veel woorden meer aan vuil maken. Heb een tijdje terug streng opgetreden en het ging toen een tijdje goed, maar moet da nu weer al eens bezien. En aangezien ik er zowa alleen voorsta, neem ik recht in handen en bepaal wat er gebeurt. Geen discussie mogelijk, jullie hebben u te houden aan de regels die wij opstellen, lukt da nie dan moogt ge vertrekken

[edit]Er zijn er hier een paar die me serieus op mijn zenuwen werken, ik noem geen namen ma ze zullen het hopelijk wel beseffen, en anders pech. Mijn verdraagzaamheid staat op 0 momenteel[/edit]

1 week Bans:
    - Nadia
    - Criz (mij wa liggen uitkakken op de chat als ik er nie ben ... en ge vraagt zelf voor ne ban, astublieft ...)
    - the devil's own racer

Permanente Bans:
    - De trage rijders
    - slow riders
    - slakken (stopt met die idiote accounts aan te maken en begeef u naar de dichtsbijzijnde peutertuin)

Mijn respect Dr. Brainiac !

Comment

waren/zijn er geen moderatoren om af en toe te zeggen: "hela mannekes beetje rustig"?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
        waren/zijn er geen moderatoren om af en toe te zeggen: "hela mannekes beetje rustig"?
        Tja die zijn sinds deze morgend terug gewoon lid. Zal het heft hier zelf wel in handen nemen vanaf nu en simpelweg beginnen bannen. Tzal hier rap gedaan zijn ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
          Natuurlijk,heb zelf de laatste discussie niet kunnen volgen,maar normaal gezien hou ik dat hier toch zeker 12u/dag in de gaten,behalve in het weekend,dan is dat minder.Begrijp wel Brain zijn standpunt en ben volledig akkoord,zal wel even op kooktemperatuur geweest zijn zeker en daarom vergeten dat hij niet alles alleen moet doen.

Comment

Ben me nu serieus aant afvragen wat dit onderwerp heeft doen starten? Het feit dat we een nieuw account hebben aangemaakt om onze gezamenlijke mening te geven? Wat doen we daar verkeerd mee?

Laat nog zijn dat jullie (lees beheerder van het forum, want dat heb je in deze post wel duidelijk gemaakt) dit verkeerd vinden --> we hebben nog niet 1 reactie gepost dus voor het forum was dit enkel nog maar een nieuwe registratie (net als de vele nieuwe gebruikers die zich hier hebben geregistreerd zonder een reactie te posten...)

De nieuwe registratie heeft niets te maken met het off-topic gezever... niets met persoonlijke vetes (wees gerust, die regel ik ook persoonlijk, en zeker buiten het forum want jij moet daarvoor mijn handje niet vasthouden: ik kan gerust mijn manneke/vrouwke staan)

Verdraagzaamheid is ver te zoeken... zeker na dit onderwerp...

Als ik hiermee de eerste of eender welke prijs win, so be it!

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
            Allright,

Aangezien ik hier zowa den enige ben die da forum beheert, en probeert off-topic en ruzies tegen te gaan heb ik besloten grof op te treden. Ik heb echt geen zin meer om bijna full-time da forum in de gaten te houden en al die troep te moeten lezen.

De eerste die naar mijn goesting nog iets verkeerd zegt -> 1 week ban
            Riskeert ge het nog eens -> permanent ban

Enkel in de off-topic forums (http://www.2fast4u.be/forums/forumdisplay.php?f=156) Laat ik nog off-topic toe. Als er in de andere forums nog afgeweken wordt van de onderwerpen wint ge de eerste prijs. Doe het nog eens en ge hebt ineens de super hoofdprijs.

Persoonlijke vetes vecht ge buiten het forum uit, da hoort hier NIET thuis.

Ik ga der echt nie veel woorden meer aan vuil maken. Heb een tijdje terug streng opgetreden en het ging toen een tijdje goed, maar moet da nu weer al eens bezien. En aangezien ik er zowa alleen voorsta, neem ik recht in handen en bepaal wat er gebeurt. Geen discussie mogelijk, jullie hebben u te houden aan de regels die wij opstellen, lukt da nie dan moogt ge vertrekken

[edit]Er zijn er hier een paar die me serieus op mijn zenuwen werken, ik noem geen namen ma ze zullen het hopelijk wel beseffen, en anders pech. Mijn verdraagzaamheid staat op 0 momenteel[/edit]

Oooops ... I did it again :biggrin:
            Damn I'm good...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
              Tja die zijn sinds deze morgend terug gewoon lid. Zal het heft hier zelf wel in handen nemen vanaf nu en simpelweg beginnen bannen. Tzal hier rap gedaan zijn ...
              Kan niet goed volgen,is er zoveel misgegaan?

Comment

Ik hem toch niks gezegd tegen u ofzo da gijlie de reden zijt van deze post (wij vinden gewoon dat dat clubke niet op forum moet zitten maar ieder voor zich). Dat is samenloop van omstandigheden dat mij tot hier zit (lees plafond), zowel op forum als interne keuken van de vzw. En zoals ik al zei, verdraagzaamheid is 0 op moment, en alleman da iets verkeerd zegt krijgt simpelweg nen ban zonder er nog woorden aan vuil te maken. Aanpassen aan onze regels of vertrekken is nu de leuze ...

Als gij hiermee op uwen teen getrapt zijt is da pech voor u, ik heb geen namen genoemd en zal da nie doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Nadia
                Ben me nu serieus aant afvragen wat dit onderwerp heeft doen starten? Het feit dat we een nieuw account hebben aangemaakt om onze gezamenlijke mening te geven? Wat doen we daar verkeerd mee?

Laat nog zijn dat jullie (lees beheerder van het forum, want dat heb je in deze post wel duidelijk gemaakt) dit verkeerd vinden --> we hebben nog niet 1 reactie gepost dus voor het forum was dit enkel nog maar een nieuwe registratie (net als de vele nieuwe gebruikers die zich hier hebben geregistreerd zonder een reactie te posten...)

De nieuwe registratie heeft niets te maken met het off-topic gezever... niets met persoonlijke vetes (wees gerust, die regel ik ook persoonlijk, en zeker buiten het forum want jij moet daarvoor mijn handje niet vasthouden: ik kan gerust mijn manneke/vrouwke staan)

Verdraagzaamheid is ver te zoeken... zeker na dit onderwerp...

Als ik hiermee de eerste of eender welke prijs win, so be it!

Comment

Effe ook iets zeggen hierop.
                  Op 13-01-2005 heeft Dr.Brainiac een topic geopend
                  Dit kan niet meer en we zullen hard optreden.
                  Jullie kunnen zelf terug gaan lezen wat de oorzaak was dat we dit hier hebben gepost.
                  Vandaag zijn we 21-02-05 dus iets meer als een maand verder . Is dus eigenlijk maar een paar weken goed gegaan.
                  Ik was die ruzie's en dat off-topic gezever kotsbeu, toen wou ik er al mee stoppen, vandaar dit topic
                  De laatste dagen is dien emmer steeds voller en voller gedruppeld tot dat hem is overgelopen.
                  Als dit geen vooral informatief en plezant forum kan blijven hoeft het niet meer.
                  Zoals Brain al gezegd heeft eind van de week valt de beslissing.
                  Zo simpel is dat.
                  Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Allé dan... alvast veel succes met de beslissing... hoop dat jullie wel beseffen dat het hier op het forum nog hééééél goed meevalt hoor!!! Ok soms is er wel eens iets scheef maar over het algemeen...

Kan u zo enkele forums geven waar het pakken erger is... daar is het hier nog niets tegen, believe me!!!

Mijn besluit staat echter nu na al die heisa al vast... maja...
                    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

what the fuck??

brain: mail
                      ik breng de mensen liever op de hoogte via mail.
                      (btw: ben niet zo'n egotripper dak precies mod moet zijn maar ne keer iets laten weten was leuk geweest zenne!)
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Noodkreet

Ola, ola, is me dat ff verschieten!!!

Braintje, ik snap het als het u teveel wordt, ma maak aub een goei beslissing eind deze week hè. Het slagen van menne (en ne hoop ander forumleden hunne) zomer hangt er van af!! Ook die van u denk ik...geef toe, ge kunt het forum toch ni missen. We are all hooked en da zou een vorm van ontkenning zijn, is eerste fase, rest van de 9 stappen komt nog!
                        Nee serieus, ge zijt keigoe bezig en ge hebt gelijk als ge soms ff op de rem gaat staan, ma ge moogt ervan gerust zijn dat de meeste ongeloofelijk appricieren wat iedereen voor het forum doet en hun tijd die ze erin steken. Diep ademhalen en tot 10 tellen......
                        http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                        [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                        [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

hee mensen wa is hier aan de hand ik kan echt niet volgen hoor maar ik hoop enkel dat niet iedereen hier gaat moeten onderlijden want om eerlijk te zijn heb ik hier al een heel toffe bende leren kennen en ik vind dat da niet mag verloren gaan en brain geloof ik weet ook hoeveel tijd en werk jullie hier insteken en wil gerust mijn steentje bijdragen hoor maar ik hoop wel da je de juiste beslissing maakt want denk da heel veel mensen het zouden missen
                          I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                            brain: mail
                            ik breng de mensen liever op de hoogte via mail.
                            (btw: ben niet zo'n egotripper dak precies mod moet zijn maar ne keer iets laten weten was leuk geweest zenne!)
                            Brain heeft me gebeld en ik begrijp hier en daar al iets beter (Brain moest me beetje updaten, heb de laatste tijd door omstandigheden niet veel tijd gehad om veel uit te zoeken. hij heeft een punt en laten we op't eind van de week zien wat er verder gebeurd.

mss voor degene die nogal graag off topic kletsen en kletsen om te kletsen een goed moment om in eigen boezem te kijken. (en het zijn niet altijd de nieuwe leden die lastig zijn verre van, dat was mij zelfs al opgevallen)

Ale soit, brain, bedankt voor het belleke!!
                            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

vraagje beulke

wil da dan zeggen da we niet meer off topic mogen kletsen eerlijk vind ik daar niets mis zolang we geen ruzie's gaan uitvechten of zo en off topic een beetje lachen en zeveren daar doe je toch niemand kwaad bij denk ik
                              maar wie ben ik dan weer om dat te zeggen hee en ik heb hier mijne fun zeker in de winter nu en heb al heel veel mensen leren kennen met dat zeveren off topic :biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                              Brain heeft me gebeld en ik begrijp hier en daar al iets beter (Brain moest me beetje updaten, heb de laatste tijd door omstandigheden niet veel tijd gehad om veel uit te zoeken. hij heeft een punt en laten we op't eind van de week zien wat er verder gebeurd.

mss voor degene die nogal graag off topic kletsen en kletsen om te kletsen een goed moment om in eigen boezem te kijken. (en het zijn niet altijd de nieuwe leden die lastig zijn verre van, dat was mij zelfs al opgevallen)

Ale soit, brain, bedankt voor het belleke!!
                              I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Working...
                              X