Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update forum 26/02/2005 6u-9u

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Update forum 26/02/2005 6u-9u

Morgenvroeg wordt er een update gedaan van het forum. Deze update omvat de upgrade naar de nieuwste versie van de forumsoftware, alsook enkele nieuwe zaken die het beheer van het forum zullen verbeteren. Het forum zal hierdoor enkele uren niet beschikbaar zijn. We hopen het forum terug operationeel te krijgen tegen 9u. Alvast bedankt voor uw begrip.

Cold Turkey

---->
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Als het echt ni anders kan .... :biggrin:
      http://imageshack.us/http://imageshack.us/
      [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
      [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Er zijn alleszins nog goeie zielen die willen werken als anderen nog worstelen om bij bewustzijn te komen.:biggrin: Keep up the good work guys.
        Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Het zal zeker een hele verbetering worden.
          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Forum is terug beschikbaar maar morgen volgt er weer een update van 6u tot 9u aangezien ik niet alles gedaan gekregen heb op deze 3 uur en om het forum niet te lang offline te houden voor de verslaafden onder ons

Comment

IK was de eerste ;-)

Goed werk Dr Brainiac,

net zoals bij Banksys opgestart voor het einde van de werken great JOB !
              Ik veronderstel wel dat de opties zoeken , kalender enz wel later beschikbaar zullen zijn want nu krijg ik requested url not found... ik weet het dat is beroepsmisvorming...

mvg

Stef

Comment

[quote="steffz1"]IK was de eerste ]Kaderke gekregen (en gelezen ...) waar je moest bevestigen dat je akkoord gaat met de regels?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                  Kaderke gekregen (en gelezen ...) waar je moest bevestigen dat je akkoord gaat met de regels?
                  JEP, maar ge zou er nen timer op moeten zetten (als je te snel akkoord bent kan je zeggen gelieve de regels te lezen) want als je niet leest en onmiddellijk akkoord verklaart hebben vele het zelfs niet gelezen ....
                  Maar ik denk dat het voor u belangrijk is dat men bevestigt wat jullie opstellen als regels...

mvg

Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
                    JEP, maar ge zou er nen timer op moeten zetten (als je te snel akkoord bent kan je zeggen gelieve de regels te lezen) want als je niet leest en onmiddellijk akkoord verklaart hebben vele het zelfs niet gelezen ....
                    Maar ik denk dat het voor u belangrijk is dat men bevestigt wat jullie opstellen als regels...

mvg

Stef
                    Maakt ons niet zo veel uit of ze dit nu lezen of niet. Is eigenlijk hun probleem. Lijkt mij hetzelfde als een handtekening zetten op iets dat je niet gelezen hebt (zo zijn er ook mensen ...), stupid thing to do

Comment

Eh jongs, ik heb gewoon doorgeklikt....... Wordt ik nu kaalgeplukt?

Bill
                      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawabill
                        Eh jongs, ik heb gewoon doorgeklikt....... Wordt ik nu kaalgeplukt?

Bill
                        Bovenaan in de menu staat een link naar de regels, zo kan je ze ten alle tijden nog eens raadplegen. Heb mij voorzien op rappe gasten :tongue:

Comment

Wanneer zou dat kadereke moeten verschijnen?
                          Ik heb niets gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zors
                            Wanneer zou dat kadereke moeten verschijnen?
                            Ik heb niets gezien.
                            Update van het script gedaan. Nu zou je dit toch moeten krijgen hoor bij het bezoeken van www.2fast4u.be

Comment

Zo te zien zij de werkzaamheden tijdens de vroege uurtjes goed verlopen.
                              En ik heb het kadertje wel gehad hoor.
                              Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Working...
                              X