Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwalmroute

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zwalmroute

Tot onze spijt moeten we de Zwalmroute aflassen
    We geraken jammer genoeg niet klaar om deze voldoende voor te bereiden.
    Er is vanalles tussengekomen wat we niet hadden gepland bij het opstellen van de kalender.
    Het clublokaal, opening 14 Mei
    Gratis motoscreening 12 Juni
    Doorgedreven cursus motobeheersing 15 Mei
    Basiscursus motobeheersing 26 Juni
    Sponsors - 2fast4u.be

das wel jammer maar het treffen was super en denk da we ook naar het openen van het club lokaal komen dus er is altijd wel iets te doen he. trouwens de tl heeft het weer en moet terug onder het mes. Maar de volgende rit zijn we er zeker weer bij( kiki toch zeker)

Mr.White
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

ik had daar speciale vrij voor genomen.
      misschien rijden die dag er wel sommige leden van het forum een ritje he.
      grtz wcf on tour

Comment

Das dan wreed spijtig. Ik zag het al volledig zitten, nen keer nen rit hier ongeveer in de buurt. Dus niet eerst 150km rijden om aan den tour te beginnen. Spijtig, ik hoop dat de kustrit wel nog doorgaat dat is hier ook ongeveer in de buurt.
        Kzou dit jaar toch graag 1 ritje meerijden.

Comment

Spijtig want Criz en ik hadden graag nog eens een ritje meegedaan maar dan is het voor een volgende keer hé...

Trouwens wij begrijpen het heel goed dat er nog veel werk voor jullie op de stapel staat dus als ge hulp nodig hebt, roept ge maar hé moeke!
          Voor de rest kunnen we niet anders dan jullie een hart onder de riem steken en zeggen dat jullie uitstekend werk leveren, elke keer opnieuw (bewijs hiervan is o.m. het treffen) om het iedereen aangenaam te maken en naar hun zin... Hiervoor
          Oooops ... I did it again :biggrin:
          Damn I'm good...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nadia
            Trouwens wij begrijpen het heel goed dat er nog veel werk voor jullie op de stapel staat dus als ge hulp nodig hebt, roept ge maar hé moeke!
            Voor de rest kunnen we niet anders dan jullie een hart onder de riem steken en zeggen dat jullie uitstekend werk leveren, elke keer opnieuw (bewijs hiervan is o.m. het treffen) om het iedereen aangenaam te maken en naar hun zin... Hiervoor

Hier sluit ik mij volledig bij aan

Greetzzz

sanka
            Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

da is wel spijtig da dat nie door gaat
              KAWASAKI Z750 2010

honda vtx 1300 2008 sold
              Yamaha R6 2005 sold
              Yamaha R6 2005 crash & sold
              Yamaha R6 2004 crash & sold

Comment

zijn er geen andere vrijwilligers die da kunnen overnemen, ik zou het doen maar heb geen motootje en ook geen oriëntatiegevoel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
                  ik had daar speciale vrij voor genomen.
                  misschien rijden die dag er wel sommige leden van het forum een ritje he.
                  grtz wcf on tour
                  Ik wil wel en die dag had ik voorzien om wegkapitein te zijn ... dus count me in ;-)

mvg

Stef

Comment

da zie ik ook wel zitten, denk dat er nog meer zijn waar het begint te jeuken , en als het weer meezit zal het wel eens een mooi ritje kunnen zijn

[quote="steffz1"]Ik wil wel en die dag had ik voorzien om wegkapitein te zijn ... dus count me in ]
                    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Zou da gene schone schone dag zijn voor een Safaririt N°2? Als Scarver tijd zou hebben wil die da wel doen denk ik....
                      http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                      [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                      [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

is da die rit ni met die veel kasseiweggetjes, en waar de ghost met zijn ....... op zijn naftbak heeft gezeten?! . Daar pas ik dan wel voor zulle!

Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
                        Zou da gene schone schone dag zijn voor een Safaririt N°2? Als Scarver tijd zou hebben wil die da wel doen denk ik....
                        [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zors
                          Das dan wreed spijtig. Ik zag het al volledig zitten, nen keer nen rit hier ongeveer in de buurt. Dus niet eerst 150km rijden om aan den tour te beginnen. Spijtig, ik hoop dat de kustrit wel nog doorgaat dat is hier ook ongeveer in de buurt.
                          Kzou dit jaar toch graag 1 ritje meerijden.
                          De kustrit gaat zeker en vast door, dat was vorig jaar goed meegevallen, en we zorgen wel dat deze rit op punt staat eer het zover is, geen zorgen maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seninho
                            da zie ik ook wel zitten, denk dat er nog meer zijn waar het begint te jeuken , en als het weer meezit zal het wel eens een mooi ritje kunnen zijn
                            Ja,

als de scarver mss nog eens de madagascar toer wil doen ??

mvg

Stef

Comment

Wordt er nu zondag gereden(zwalmroute) of niet?

Ik zou graag mijn"MAIDENTRIP" maken en daar ik niet te ver daar vandaan woon:tongue: zou dit een fijne gelegenhied zijn om kennis te maken

Comment

Working...
                              X