Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum migratie 2021: stel hier vragen, doe suggesties en meld problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten

Kan je nog eens proberen?
    Ik denk dat het nu goed moet staan.
    Dus op de 2fastu GPS ritten een antwoord plaatsen.
    Dat lukt nog niet (en foto's zie ik ook nog niet)

Comment

Doeme, ivm dat posten.

De foto's wordt manueel thread per thread fixen. Opnieuw elke foto als attachement hangen aan de post (opnieuw uploaden), ipv de attachement vd gerelateerde aankondigingsthread copy pasten.
      Da's voor later.
      2011 Kawasaki Z1000SX (black)
      2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten

Dit zou nu moeten gefixt zijn.
        Kan iemand dit testen ?
        Als je op het nr naast de likes klikt, zou je moeten zien wie die post geliked heeft.
        Jep, dat is in orde 👍
        carpe diem!
        insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
        VIRUS (straatripper)

Comment

Foto's werken in die thread, een foto met url posten ook, maar nog geen rechten om een foto te uploaden of om die te laten lokaal refereren.
          In deze thread: Screenshot 2021-07-14 at 06.56.45.png
          In de Zwarte Woud thread: Screenshot 2021-07-14 at 06.58.24.png

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Precies toch niet helemaal.
            Ik krijg notificaties van nieuwe berichten in topics waarop ik geabonneerd en die ik niet in "Sinds mijn laatste bezoek" heb zien verschijnen...
            Ik zie ook dat "Sinds mijn laatste bezoek" alle posts afzonderlijk oplijst en dat je niet erg intuïtief naar de eerste ongelezen post in een topic kan gaan, noch dat je een onderscheid kan maken tussen reeds gelezen en ongelezen posts...
            https://prnt.sc/1azuy6a

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
              Foto's werken in die thread, een foto met url posten ook, maar nog geen rechten om een foto te uploaden of om die te laten lokaal refereren.
              In deze thread: Screenshot 2021-07-14 at 06.56.45.png
              In de Zwarte Woud thread: Screenshot 2021-07-14 at 06.58.24.png
              create photos, create attachments, create photo galleries & can upload attachements staan nochtans overal op ja voor de lidkaartleden in dat subforum.

VBulletin is er alvast niet duidelijker op geworden. Wat een messy settings

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Een suggestie ivm de persoonlijke berichten sectie.

Bij een gewone post op het forum staat onderaan de pagina een tekstvak om te reageren.
                Mbv de sleepknop centraal onderaan dat tekstvak kan je dat laatste groter maken.
                Bij PM's heb je die mogelijkheid (momenteel) niet.
                Is dat iets wat aangepast zou kunnen worden?

Het valt extra op als je ziet hoeveel plek het (aan/uit te zetten) smileys kader inneemt.
                Dit laatste zou gerust wat kleiner (en ev. "scrollbaar") mogen en het tekstvak standaard groter. 4 zichtbare tekstregels zijn nogal mager...
                Wanneer je het smiley kader opengeklikt hebt staan, krijgt het zelfs voorrang op het tekstvak van de afzender zodanig dat je daar moet gaan scrollen.

Een andere/bijkomende optie is om die smileys beter uit te lijnen.
                In de PM sectie van aan de linkerkant gezien lijkt het om 2 lijnen/rijen te gaan maar in de rechter bovenhoek zie je duidelijk dat er meerdere boven mekaar staan (foto 2).
                In een gewoon topic tekstvenster zijn ze dan weer anders uitgelijnd... (foto 3)

O ja, de toevoeging van een voorbeeldfunctie (alweer zoals in gewone topics) is zeer welkom
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by Nightwing; ma. 19 jul. '21, 21:34. Reden: aanvulling voorbeeldfunctie

Comment

Sinds enige tijd heb ik moeite om het forum te bereiken. wanneer ik zoals vroeger gewoon 2fast4u.be in de adresbalk zet, krijg ik een 404 fout.

forum.png
                  Ik heb geen andere keuze dan er steeds www. voor te zetten. Geen idee waar dit aan ligt, ik ondervind het vreemd genoeg op elk toestel (PC, laptop, tablet en gsm) ondanks dat alle cookies en andere rommel al meermaals verwijderd is geweest. Nog iemand die dit ondervindt?
                  - Bikes don't leak oil, they mark their territory -
                  ~ Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150 ~

***Suzuki Bandit 650 '08 (verkocht)***
                  ***Honda CRF1000L '16***

Comment

utterdown,
                    • Voor het 2fast team, je kan inderdaad niet zonder 'www' vooraan op het forum geraken, kan dit opgelost worden via vbulletin of een (dns) redirect ? dit zou voor de mensen die 2fast zonder www hebben gebookmarkt alvast een oplossing zijn. Vroeger had je nog een landingspagina, maar met de nieuwe hosting is dit niet meer aan de orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door utterdown Bekijk Berichten
                      Sinds enige tijd heb ik moeite om het forum te bereiken. wanneer ik zoals vroeger gewoon 2fast4u.be in de adresbalk zet, krijg ik een 404 fout.

forum.png
                      Ik heb geen andere keuze dan er steeds www. voor te zetten. Geen idee waar dit aan ligt, ik ondervind het vreemd genoeg op elk toestel (PC, laptop, tablet en gsm) ondanks dat alle cookies en andere rommel al meermaals verwijderd is geweest. Nog iemand die dit ondervindt?
                      Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
                      utterdown,
                      • Voor het 2fast team, je kan inderdaad niet zonder 'www' vooraan op het forum geraken, kan dit opgelost worden via vbulletin of een (dns) redirect ? dit zou voor de mensen die 2fast zonder www hebben gebookmarkt alvast een oplossing zijn. Vroeger had je nog een landingspagina, maar met de nieuwe hosting is dit niet meer aan de orde.
                      Dit wordt normaal gezien later vandaag opgelost! Merci om het efkes te melden.

groetjes uit de Pyreneeen
                      Straat: BMW S1000R 2017
                      Circuit: Honda CBR600rr 2008
                      Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

Comment

Vandaag gemerkt dat er dit staat:
                        007A706B-3FB0-4886-A6C9-BCCFD6A40D5B.jpeg
                        Terwijl ik volgens de heading nochtans ingelogd bèn:
                        2EAA9968-0BE6-47FF-892F-7D7A91C94F30.jpeg
                        Bijgevoegde bestanden
                        carpe diem!
                        insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
                        VIRUS (straatripper)

Comment

bizar, lukt me niet om het te repliceren.

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

hier van'tzelfde:
                            Naamloos.png

Comment

Hmm, hier staat ze nu ook.
                              Maar bij mij werkt nieuwe topics wel.

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

't is niet dat nieuwe topics niet werken (als ik aangemeld ben), 't is gewoon dat daar een nogal redundante boodschap staat. Maar die staat er volgens mij al sinds we op het nieuwe forum zitten.

Comment

Working...
                                X