Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie wilt een t-shirt van 2fast4u.be ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie wilt een t-shirt van 2fast4u.be ?

Ik sta op punt om ze te laten drukken. Maar ik wil toch wat meer informatie eerst. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel ik er bestel natuurlijk, maar het zou komen rond de 10€-11€/stuk
    Is dus een simpel t-shirt (kleur weet ik nog nie zeker, dacht blauw zoals vanboven de website, oftewel gewoon wit), met op de achterkant het logo wat groter, en op de voorkant rechts in 't klein (zonder moto's).

Er is trouwens de mogelijkheid om gelijk welke moto te nemen op de achterkant. Als ik een goede foto heb, kan ik de moto overtekenen en in lijnen zetten gelijk ons logo, en dan kan dit gedrukt worden. Ma dat is natuurlijk veel werk, en ik ga da nie voor niks doen

Enfin, laat maar weten wat jullie er van vinden.

[UPDATE]We kunnen ook een full-color t-shirt laten drukken, dat zal Mastho hopelijk voor ons ontwerpen, en eventueel kan ook de nickname die jullie op het forum gebruiken op de achterkant komen. Beide opties gaan wel meer kosten, ik weet nog niet hoeveel exact, ik mail vandaag nog voor een prijsofferte [/UPDATE]

gegevens:
    ----------
    maat: S / M / L / XL
    kleur: blauw (wit logo) of wit (blauw logo) of full-color
    Nickname: op achterkant de nickname drukken?
    prijs: ok?
    uniek: ja / nee (met uw eigen moto op de achterkant)
    14

ik wil er eentje,liefst xl,blauw met wit logo,

[quote="Dr.Brainiac"]Ik sta op punt om ze te laten drukken. Maar ik wil toch wat meer informatie eerst. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel ik er bestel natuurlijk, maar het zou komen rond de 10€-11€/stuk
    Is dus een simpel t-shirt (kleur weet ik nog nie zeker, dacht blauw zoals vanboven de website, oftewel gewoon wit), met op de achterkant het logo wat groter, en op de voorkant rechts in 't klein (zonder moto's).

Er is trouwens de mogelijkheid om gelijk welke moto te nemen op de achterkant. Als ik een goede foto heb, kan ik de moto overtekenen en in lijnen zetten gelijk ons logo, en dan kan dit gedrukt worden. Ma dat is natuurlijk veel werk, en ik ga da nie voor niks doen ]

Comment

ik ben grafisch vormgever van beroep,als je wil knutsel ik wel een explosieve graphic voor op de achterkant in elkaar ? full color

Mas
      Life your life and not someone else's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
        ik ben grafisch vormgever van beroep,als je wil knutsel ik wel een explosieve graphic voor op de achterkant in elkaar ? full color

Mas
        Laat eens anders iets van je kunsten zien Mastho.
        Maak eens bijvoorbeeld een explosief logo, misschien dat er mensen zijn die niet echt gek zijn van het logo.
        Misschien kunnen we een wedstrijd houden ofzo en de mooiste eruit kiezen.
        Maar deze beslissing laten we over aan de admins en mods.
        't Zijn tenslotte zij die het logo hebben ontworpen en dit misschien zo willen houden ?

't Is maar een voorstel hé
        Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
        Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho

Mas
          Goed om te weten, maar als we full-color druk doen gaat de prijs serieus omhoog vrees ik

heb ons logo even bijgevoegd, dit zou op de achterkant komen, oftewel met uw eigen moto in die lijnen. en op de voorkant hetzelfde maar zonder moto's en veel kleiner uiteraard.

Comment

't logo zou ik sowieso niet veranderen hoor
            gewoon explosieve graphic voor op de achterkant met het logo in verwerkt,
            Brainiac, add me effe op msn: [email:1f5lnvov]masthodo[email protected][/email:1f5lnvov] kunnen we het er effe over hebben,

Mas

Comment

ivm met het ontwerpen van een nieuw logo:

ik heb bewust voor een twee-kleuren ontwerp gekozen dat zelfs gedrukt kan worden als uitgesneden sticker om op de achteruit van een auto te kleven.

Dit zijn eigenlijk mijn enige vereisten, want anders gaan de drukkosten de hoogte in, en dan zou jammer zijn voor de leden. Als er creatieve mensen zijn, show us what u got

we kunnen nu nog veranderingen maken aan het logo, binnen een half jaar zal dit niet meer gaan vrees ik

Comment

[quote="Dr.Brainiac"]ivm met het ontwerpen van een nieuw logo:

ik heb bewust voor een twee-kleuren ontwerp gekozen dat zelfs gedrukt kan worden als uitgesneden sticker om op de achteruit van een auto te kleven.

Dit zijn eigenlijk mijn enige vereisten, want anders gaan de drukkosten de hoogte in, en dan zou jammer zijn voor de leden. Als er creatieve mensen zijn, show us what u got ]
                Hou anders een poll om de mening van iedereen over het logo te vragen ?

Greetz, Zolex

Comment

'k vond het persoonlijk beter dat we eerst stickers drukken in plaats van shirts.
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever
                  -------------------------------------------

Comment

hey,maak stickers die men ook op een t-shirt kan plakke:biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                    'k vond het persoonlijk beter dat we eerst stickers drukken in plaats van shirts.

Comment

wet t-shirt contest

:biggrin:
                      ja ik wil ook graag een t-shirt
                      maakt mij ni uit hoeveel ze kosten
                      as het mar goei kwaliteit is da se ni krimpen na 2x wassen
                      en ik vind da jullie er gerust wat op mogen verdienen zodat jullie deze site kunnen onderhouden en up 2 date houden zodat dit de leukste en beste blijft
                      en zo zorgen wij dan voor een kleine bijdrage om hier te kunnen keuvelen
                      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

xtra kleur maakt niet zoveel uit hoor.
                        hou er rekening mee dat me, op een zwarte t-shirt een xtra onderlag moet aanbrengen (kost iets meer)
                        zorg ook voor tekeningen in de juiste format dan bespaar je weer.
                        Ik zal morgen eens een foto posten van de t-shirts van ma sunday met een ongeveer prijs erbij.
                        Het bedrijf die het voor me doet houd de logos ook bij zodat je later de opstartkosten niet meer (of stukken minder) moet betalen. Is een bedrijf uit moeskroen.
                        Morgen laat ik meer weten.
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ik ben al aant denken aan de eerste Wet T-Shirt contest, kennen jullie lekkere dames?

Comment

mmmm

ja wet t-shirt contest
                            het moeten gewoon witte shirts zijn
                            dan heeft het oog er ook wat aan
                            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                              ja wet t-shirt contest
                              het moeten gewoon witte shirts zijn
                              dan heeft het oog er ook wat aan
                              En dan nog zo dun mogelijk zeker ?

Comment

Working...
                              X