Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijd om een stapje terug te zetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijd om een stapje terug te zetten

Hierbij kondig ik aan dat ik besloten heb om te stoppen als admin.
    Te druk op het werk en in het prive leven maken dat ik deze taak niet meer naar behoren kan uitvoeren.
    Omdat ik iemand ben die niet graag half werk doet laat ik het liever aan iemand anders over.

Je zal me nog regelmatig zien op de events en de ritten dus tot binnenkort
    Grtz,
    It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
    sigpic

zoals gezegd heel spijtig want je deed dat goed, zowel voor als achter de schermen.
    er komt idd veel meer bij kijken dan opt eerste zicht hé

daarom ne welgemeende dank voor uw periode als moderator en daarna als administrator

en hoop je idd nog tegen het lijf te lopen op allerlei momenten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bo Bekijk Berichten
      zoals gezegd heel spijtig want je deed dat goed, zowel voor als achter de schermen.

daarom ne welgemeende dank voor uw periode als moderator en daarna als administrator

Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Yama, ik wil je bij deze ook bedanken voor alles wat je voor het forum (en de admins en mods) deed ! Het was leuk om met je samen te werken en ik hoop inderdaad ook van je nog regelmatig eens tegen te komen op allerlei activiteiten ...

Nogmaals bedankt en tot in den draai !!

Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten
          Yama, ik wil je bij deze ook bedanken voor alles wat je voor het forum (en de admins en mods) deed ! Het was leuk om met je samen te werken en ik hoop inderdaad ook van je nog regelmatig eens tegen te komen op allerlei activiteiten ...

Nogmaals bedankt en tot in den draai !!

[font=Fixedsys]i`m a party-animal and gixxer-rijder, and i`m proud of it[/font]
          **eens een rebel altijd een rebel**

Comment

thx voor de moeite opt forum en een speciaal bedankje voor uw actie met de camera's...
            tot in den draai é...
            one life,ride it...!!!

Comment

Spijtig te lezen. Bedankt voor al je inzet en tot in den draai!
              --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
              CBR600RR 2008 --> Street
              Going for naked

Comment

Comment

Nog meer werk voor u Bo
                  2006 Yamaha FJR 1300
                  ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa Bekijk Berichten

Nog meer werk voor u Bo
                    ja en nee
                    ondertussen al druk bezig geweest, om de rangen hier terug te versterken, wat ondertussen ook al gelukt is en weldra openbaar gemaakt zal worden.

Comment

Veel plezier met je pensioen en bedankt voor alles,tot 1van de volgende ritjes.
                      Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
                      Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                        Yama,

merci voor je inzet man !
                        En tot int school???
                        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Yama, tot in den bocht en nog ne dikke merci voor de inzet.

Comment

Thx allemaal en tot binnenkort.
                            It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                            sigpic

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎