Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aflossing vd wacht ;)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• aflossing vd wacht ;)

Gezien de plotse veranderingen in het 2fast4u team, waren we genoodzaakt om onze rangen terug te versterken om de nodige functies waar te nemen.
    Nu moeke en yamamoto beslisten om eruit te stappen, hebben we nu reeds vervanging gevonden.

En dus bij deze wens ik sherrif die reeds moderator was, veel succes als administrator, en realnuts die gewoon nuts was veel succes als moderator

Thanks ... ik zal mijn best doen om in de voetsporen te treden ... al al dat niet simpel zijn en realnuts good luck !!
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

@ Sherrif & Realnuts: proficiat met jullie promotie
      2006 Yamaha FJR 1300
      ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

beide meer dan welkom :

Comment

Proficiat met jullie rangverhoging
          Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
          Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Proficiat met de promotie en doet dat goed hé.
            Groeten,
            Johan

Comment

De polies heeft tijd genoeg daarvoor hé

Dacht dat da hier een motorforum was, maar het lijkt meer op een duivenkot
              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Tijd genoeg McD ? als ik al uwe zever moet lezen ben ik al effe bezig zennen lol
                Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

proficiat aan beiden en ik wens jullie ook veel plezier met mijne zever
                  Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten
                    Tijd genoeg McD ? als ik al uwe zever moet lezen ben ik al effe bezig zennen lol
                    Wist ni da ge als admin alles moest lezen?
                    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa Bekijk Berichten
                      @ Sherrif & Realnuts: proficiat met jullie promotie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy Bekijk Berichten
                        Wist ni da ge als admin alles moest lezen?
                        Ik blijf modereren ook hè !

Comment

Sherrif jong wat hebde nu toch op uwe nek gehaald ? Nuts gene trashtalk hier he !
                          Licensed to chill.
                          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Bwaah op mijne nek gehaald ... ne nieve panigale en 5000 euro per maand daar doe ne mens al is wa zottekes voor he !

Comment

Nen dikke proficiat aan de Sherrif, en ik zal zorgen dat Realnuts op de hoogte wordt gebracht van zijn promotie... maar ook nen proficiat
                              Bike History: - GSXR600 Srad 1998 - GSXR750 Srad 1997 - GSXR600 K1 - FZ1 2009 - Tracer 900 2015 - vandaag: MT-09 2019 Ice Fluo.
                              Track: GSXR600 K1 - R1 2005 - Niets meer...

Comment

Working...
                              X