Mededeling

Collapse
No announcement yet.

T-shirts met nickname

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• T-shirts met nickname

Aan iedereen die een t-shirt heeft besteld met nickname:

We hebben 13 nicknames, en staan klaar om naar de drukker te gaan, maar er zijn er een paar die nog niet betaald hebben (hebben zeker een mail gehad onlangs). Het is jammer dat de rest moet wachten door die personen.

Vandaar deze oproep: gelieve dat geld te storten voor volgende woensdag (21 juli 2004). Indien dit niet is gebeurd gaan de t-shirts zowieso naar de drukker (met verlies voor ons als gevolg) en is het definitief gedaan met nicknames te drukken op t-shirts. We hebben dit gedaan om iets origineels aan te bieden maar als de betalingen niet doorkomen kunnen we dit niet meer doen. Niemand vind het leuk 2-3 weken te moeten wachten na betaling op hun t-shirt.

De reden dat je op voorhand moet betalen is vrij simpel: stel je besteld een t-shirt met jouw nickname, wij laten die drukken en jij betaald niet. Dan kunnen wij er niets meer mee doen en kost ons dat een pak geld.

We vinden het jammer dat dit zo moet lopen door enkele personen die ondanks privé berichten en mails nog niet betalen.

De gewone t-shirts, hemden en stickers blijven uiteraard wel te koop.

da kan toch ni e doeme

al het goed voor allen word verpest door enkelen
    da is toch ni moeilijk om e overschrijvinkske te doen ?
    wij zijn al e maand aant wachten sebiet
    besteld dan nix e
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

kost dat eigenlijk meer zo dat op girlies laten drukken? (just asking hè)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
        kost dat eigenlijk meer zo dat op girlies laten drukken? (just asking hè)
        verklaar u nader ... geen idee wat ik mij met girlies moe voorstellen

Comment

t-shirts die vrouwen dragen die zo meer in model zitten :-)

Comment

zet anders hier een lijstje van wie er besteld heeft en waarvan je al geld hebt gekregen dan weten die dat zij al zeker in orde zijn en worden ze in het zonnetje gezet
            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
              zet anders hier een lijstje van wie er besteld heeft en waarvan je al geld hebt gekregen dan weten die dat zij al zeker in orde zijn en worden ze in het zonnetje gezet
              Das iet voor de administratie, heb geen idee wie er juist betaald heeft en wie nog niet.

Comment

nogthans bij U staat er Administrator dus ......
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

is mijn geld aangekomen al?? heb het al enkele dagen geleden opgestuurd ma nog geen repley gekregen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                    is mijn geld aangekomen al?? heb het al enkele dagen geleden opgestuurd ma nog geen repley gekregen..
                    Ik heb nu juist gedaan met werken.
                    Ik ga da morgen es allemaal nakijken als ik thuiskom van mijn werk.
                    In de late namiddag zal ik naar iedereen een mail sturen.
                    Volgende week dinsdag ga ik in ieder geval naar de drukker. Want de rest van de week heb ik geen tijd meer.

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2fast4u.be Administratie
                      Ik heb nu juist gedaan met werken.
                      Ik ga da morgen es allemaal nakijken als ik thuiskom van mijn werk.
                      In de late namiddag zal ik naar iedereen een mail sturen.
                      Volgende week dinsdag ga ik in ieder geval naar de drukker. Want de rest van de week heb ik geen tijd meer.

Heb alles nagekeken.
                      Deze nickname's kunnen dinsdag naar de drukker :
                      Goodspeed
                      The bat
                      fasthighsider
                      hanzie
                      white bitchie
                      KOLDARK
                      folksy
                      Dr. Brainiac
                      ducatifreakske
                      ace

Diegene die nog niet betaald hebben, heb ik juist een pm gestuurd.
                      Als de betaling op tijd binnen is, dan kunnen deze t-shirts ook nog mee naar de drukker.

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2fast4u.be Administratie
                        Heb alles nagekeken.
                        Deze nickname's kunnen dinsdag naar de drukker :
                        Goodspeed
                        The bat
                        fasthighsider
                        hanzie
                        white bitchie
                        KOLDARK
                        folsky
                        Dr. Brainiac
                        ducatifreakske
                        ace

Diegene die nog niet betaald hebben, heb ik juist een pm gestuurd.
                        Als de betaling op tijd binnen is, dan kunnen deze t-shirts ook nog mee naar de drukker.

je hebt mijne nick verkeerd staan

folksy moet het zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                          je hebt mijne nick verkeerd staan

folksy moet het zijn
                          Is veranderd.

Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Mijn betaling is ook verstuurd alleen hopen dat de bank nu op tijd is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                              Aan iedereen die een t-shirt heeft besteld met nickname:

We hebben 13 nicknames, en staan klaar om naar de drukker te gaan, maar er zijn er een paar die nog niet betaald hebben (hebben zeker een mail gehad onlangs). Het is jammer dat de rest moet wachten door die personen.

Vandaar deze oproep: gelieve dat geld te storten voor volgende woensdag (21 juli 2004). Indien dit niet is gebeurd gaan de t-shirts zowieso naar de drukker (met verlies voor ons als gevolg) en is het definitief gedaan met nicknames te drukken op t-shirts. We hebben dit gedaan om iets origineels aan te bieden maar als de betalingen niet doorkomen kunnen we dit niet meer doen. Niemand vind het leuk 2-3 weken te moeten wachten na betaling op hun t-shirt.

De reden dat je op voorhand moet betalen is vrij simpel: stel je besteld een t-shirt met jouw nickname, wij laten die drukken en jij betaald niet. Dan kunnen wij er niets meer mee doen en kost ons dat een pak geld.

We vinden het jammer dat dit zo moet lopen door enkele personen die ondanks privé berichten en mails nog niet betalen.

De gewone t-shirts, hemden en stickers blijven uiteraard wel te koop.

sorry, ik ga dit direkt in orde brengen, ik ben net terug van reis.

Comment

Working...
                              X