Vanaf nu is de chatroom beschikbaar, voor meer info kijk hier
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2fast4u.be CHAT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr.BrainiacVanaf nu is de chatroom beschikbaar, voor meer info kijk hier
ik wilde de chat proberen, ik heb de java geeinstaleerd, mijn nick gelogd en dan op de chat pagina gelogd. Maar op die kleine pagina alleen gebeurt er niets.
Moet ik nog iets doen vooralleer ik de chat op kan?
Comment
-
-
Degene die hulp van doen hebben, contact me on msn
Maar probeer eerst dit: gooi elke java van uw pc af (zeker virtual machine van microsoft), en installeer de java plugin van sun (link staat op de chat pagina). Herstart alles eens, en probeer dan nog eens.
Wat Vip bedoeld met mirc: dit is een programma waarmee je op irc-servers zoals die van 2fast4u.be kunt chatten. Is wel iets ingewikkelder als op de website.
Comment
-
hoi,
ik dacht ff voor ik aant werk begin eerst ff te gaan kijken op den chat, maar tis dik aan men neusje!!!
Men computer hier heeft geen java en we hebben in ons contract moeten tekenen dat we niets mogen downloaden ... er zou hier meer op de chat gezeten dan want dat er gewerkt zou worden waarschijnelijk ... en nu spreek ik niet voor mij alleen hé!
Maar mijn complimenten aan Brainiac en alle anderen, het is geweldig!!great minds think alike!!
live drunk or die trying! zv.be
http://spaces.msn.com/members/vippie1979
http://www.hoteldefrance-sospel.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gwennyhoi,
ik dacht ff voor ik aant werk begin eerst ff te gaan kijken op den chat, maar tis dik aan men neusje!!!
Men computer hier heeft geen java en we hebben in ons contract moeten tekenen dat we niets mogen downloaden ... er zou hier meer op de chat gezeten dan want dat er gewerkt zou worden waarschijnelijk ... en nu spreek ik niet voor mij alleen hé!
Maar mijn complimenten aan Brainiac en alle anderen, het is geweldig!!
maar ge hebt gelijk, ik besteed nu al mijn lunchpauze aan de fora's en mijn eten, tjke, dat blijft staan (zoals da pateeke gister)
btw, toffen chat (ik doe het normaal nooit (chatten dan he)) alleen met de smoelkes heb ik miserietis altijd ombouwtijd ....
Comment
Comment