Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motordatabase: wie wil meehelpen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motordatabase: wie wil meehelpen?

We zijn op zoek naar mensen die graag willen meewerken aan de motordatabase. De bedoeling is dat voor iedere motor, van nieuw naar oud, alle technische gegevens verzameld worden en de database aangevuld wordt. We willen ook foto's toevoegen dus als iemand een foto heeft van een type dat in onze database steekt, mogen die altijd gemaild worden naar [email:39jq9aow][email protected][/email:39jq9aow]

Als je wil meehelpen krijg je een login/paswoord voor het control panel en kan je moto's ingeven. De foto's zet ik er zelf manueel bij, dus dat is doormailen.

Let wel: we hebben niet veel zin om voor iedereen een account aan te maken zodat ze 1 of 2 moto's kunnen ingeven en dan weer stoppen. We zijn echt op zoek naar mensen die toch wel regelmatig de database aanvullen, en zo volledig mogelijk.

Geïnteresseerden mogen altijd mailen voor een account en verdere instructies/uitleg

Vragen kan je hier stellen door te reageren

oeps, paswoord heb ik al, alleen de tijd ontbreekt.
    Ik zal zo snel mogelijk eens beginnen met alle Buellgegevens in te geven ik beloof het.

mea culpa
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ik wil niet onbeleefd zijn maar zet gewoon een link naar de sites die dit al doen bv Motorbikes.be is een mooi voorbeeld ik ben nig sites zoals deze tegen gekomen maar weet de naam niet meer.als je echt de gegevens op het forum wilt copieer ze dan of zo
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
        ik wil niet onbeleefd zijn maar zet gewoon een link naar de sites die dit al doen bv Motorbikes.be is een mooi voorbeeld ik ben nig sites zoals deze tegen gekomen maar weet de naam niet meer.als je echt de gegevens op het forum wilt copieer ze dan of zo
        We willen dit zelf doen, en er zal een stuk bijkomen zodat de leden reviews kunnen schrijven over elk type, en hun persoonlijke mening kunnen geven.
        Met deze bedoeling zijn we motor database gestart.

Op die manier krijg je niet alleen de technische gegevens, maar ook foto's van de leden die dat type bezitten, de commentaar op die moto, en de reviews.

Het is niet onze bedoeling om deze bestaande websites te kopiëren/ na te apen, maar eerder om nog veel meer info aan te bieden.
        http://www.motorbikes.be geeft enkel technische gegevens en hier en daar een foto van de originele website.
        Wij willen voornamelijk de standaard "vers uit de winkel" foto's vermijden maar deze van de leden of andere mooie foto's gebruiken.
        En als je dan nog eens kunt lezen wat degene die er mee gereden hebben, of eigenaar zijn, ervan vinden, de pro en contra's, dan is dit toch veel interessanter?

Comment

ik wil jullie helpen ze
          geen prob
          mijne pc is wel traag
          ma een beetke uitleg mss over wat en hoe te werk gaan ?
          zijn dat standaard pag om in te vullen of allema zelf aan te maken ?
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

dat is wel interessanter brainianc; als je het zo wilt doen wil ik wel helpen maar de info van motorbikes is misschien wel een goede basis om te beginnen die je kan aanpassen om zo het beter en informatiever te maken.
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

kijk ook eens naar deze site : http://www.motornet.be
              niet slecht deze vind ik
              Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Verdorie, spijtig dat dit initiatief niet iets eerder gelanceerd werd, heb net een project achter de rug waar ik hopen tijd had om aan deze database mee te werken. Maar ik zit sinds gisteren op een nieuw project en hier is helemaal geen sprake van vrije tijd kan enkel tijdens de middagpauze eventjes komen zien naar dit zalig forum...

Maar als ik terug meer tijd vind zal ik mij zeker kandidaat stellen om mee te werken.
                http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

euh ,beleefde opmerking,ik persoonlijk zou de fotos zo origineel mogelijk houden,want zij die de database raadplegen,zien liever hoe de motor er eigenlijk( recht uit het ei) uitziet,p.s,ben zelf al een kleine 25 jaar met motoren bezig,en heb er al verschillend gehad,en heb hier nogal wat katalogen liggen,als u die graag raadpleegd,geen probleem,en van minniebikes weet ik ook genoeg,heb het drie jaar gedaan,met streetmagics en polinnies(was toch beleefd hé)

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                  We willen dit zelf doen, en er zal een stuk bijkomen zodat de leden reviews kunnen schrijven over elk type, en hun persoonlijke mening kunnen geven.
                  Met deze bedoeling zijn we motor database gestart.

Op die manier krijg je niet alleen de technische gegevens, maar ook foto's van de leden die dat type bezitten, de commentaar op die moto, en de reviews.

Het is niet onze bedoeling om deze bestaande websites te kopiëren/ na te apen, maar eerder om nog veel meer info aan te bieden.
                  http://www.motorbikes.be geeft enkel technische gegevens en hier en daar een foto van de originele website.
                  Wij willen voornamelijk de standaard "vers uit de winkel" foto's vermijden maar deze van de leden of andere mooie foto's gebruiken.
                  En als je dan nog eens kunt lezen wat degene die er mee gereden hebben, of eigenaar zijn, ervan vinden, de pro en contra's, dan is dit toch veel interessanter?

Comment

Working...
                  X