Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tags

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• tags

Tijdens het posten, topic openen of tijdens een lijst bijhouden als er iets wordt georganiseerd maak ik er erg veel gebruik van... Tags! :cool

Zelf heb ik een aantal malen gekeken in het lijstje html-tags dat te vinden is bij veel gestelde vragen (FAQ).
    Omdat ik zelf nu een tag nodig heb zodat ik een stukje tekst kan wegstrepen in mn posts, kwam ik achter dat het nog niet bestond hier op 2fast4u!

Bestaat deze tag toch wel en staat het niet in het lijstje, of moet het nog echt "uitgevonden" worden hier op het forum?

Crew... ik wachtop jullie reacties!

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

ge kunt toch gewoon uwe post wijzigen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Gulmaster.
    Tijdens het posten, topic openen of tijdens een lijst bijhouden als er iets wordt georganiseerd maak ik er erg veel gebruik van... Tags! :cool

Zelf heb ik een aantal malen gekeken in het lijstje html-tags dat te vinden is bij veel gestelde vragen (FAQ).
    Omdat ik zelf nu een tag nodig heb zodat ik een stukje tekst kan wegstrepen in mn posts, kwam ik achter dat het nog niet bestond hier op 2fast4u!

Bestaat deze tag toch wel en staat het niet in het lijstje, of moet het nog echt "uitgevonden" worden hier op het forum?

Crew... ik wachtop jullie reacties!
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

gul heeft toch een punt, dat doorstrepen mis ik soms ook wel

soms wil je nl iets niet echt weghalen...
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
        gul heeft toch een punt, dat doorstrepen mis ik soms ook wel

soms wil je nl iets niet echt weghalen...
        Juist, zoals bij een opsomming dat je hebt of een lijst dat je bijhoudt. Iemand meld zich af of je kunt iets wegschrappen uit da lijst. Dan moet je het helaas weghalen en de andere kunnen dan niet lezen wat daar heeft gestaan of hoorde te staan

Comment

you've got a point there,
          'k heb het zelf soms ook al opgemerkt, maar niet echt bij stilgestaan dat het soms wel handig kan zijn.
          'k zal het eens vragen aan Dr. Brainiac of da gaat.
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
            you've got a point there,
            'k heb het zelf soms ook al opgemerkt, maar niet echt bij stilgestaan dat het soms wel handig kan zijn.
            'k zal het eens vragen aan Dr. Brainiac of da gaat.
            Super!

Hoop dat het wel mogelijk is, want kan soms echt super handig zijn!
            We zullen wachten op jullie reacties!

Comment

Working...
            X