Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijkomende groep

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bijkomende groep

forum admin is het mogelijk om een nieuwe groep betreffende circuit onderwerpen aan te maken?

en misschien ineens de bestaande topics naar daar verplaatsen?

Vind dat wel een goed idee,ik heb een pb naar Runner gestuurd

Comment

tnx

heb net eens gezocht op trefwoord circuit en der zijn blijkbaar een paar topics die ik al gemist heb
      ik ga nl. liever circuit rijden als ik weet dat er 'bekend' volk zal zijn

Comment

er zijn verschillende onderwerpen die we net zoals het circuitrijden zouden kunnen onderverdelen in een bijkomend forum.
        maar dan verkrijg je veel forums met weinig topic's.
        dat gaan we dus niet doen, maar ik wil je wel doorverwijzen naar onze zeer uitgebreide zoekfunctie.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever

Comment

@runnerx

gewoon een topic Circuitrijden onder ANDERE kan toch niet slecht zijn?
          met de zoek functie moet je steeds opnieuw zoeken en als er dan iemand track ipv circuit gebruikt is het al zeker hopeloos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mito350
            @runnerx

gewoon een topic Circuitrijden onder ANDERE kan toch niet slecht zijn?
            met de zoek functie moet je steeds opnieuw zoeken en als er dan iemand track ipv circuit gebruikt is het al zeker hopeloos.
            sorry, maar'k we begrijpen je bedoeling niet echt.
            als je een sub-forum wil, of gewoon een topic over enkel circuitrijden, is dat niet nodig.

als je het wil hebben over sleuteltips en dergelijke voor op het circuit hoort dat onder "Sleutelhoek", wil je het over een of andere opleiding hebben, circuitstage's of dergelijke kan in algemene motorpraat.
            wil je op de een of andere datum met verschillende forumleden circuitrijden kan dit eventueel bij meet en greet.
            als je het hebt over proffesioneel circuitrijden is zelf hier een appart sub-forum voor.
            zoveel werk is het nu niet om eventjes de zoekfunctie te gebruiken

"" "" mag je ook achterwege laten.
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ik vind da ook een goed idee

elke circuitdag een ander topic
              is toch veel overzichtelijker ?
              en in de titel zet je de datum en hoe het noemt dan kan je het altijd terugvinden in de topics
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Beste Mito,

een forum aanmaken enkel over circuitrijden is niet haalbaar, daar wordt veel te weinig in gepost en zoals runner zei kunnen deze topics perfect thuishoren in andere fora.

Een groot topic maken van alle circuit-onderwerpen is ook niet mogelijk. Dit komt doordat het samenvoegen van verschillende topics gebeurd op datum. Dat betekent dat alles dooreen komt te staan en er niet veel logica meer is in deze topic.

Als je wil weten wie er gaat circuitrijden, waarom open je geen topic in meet & greet zoals iceman dit heeft gedaan overtijd (http://www.2fast4u.be/forums/showthr...hlight=circuit). Dan kan je mensen zoeken die mee willen rijden.

Om te weten te komen wie er wanneer op circuit gaat rijden is nogal moeilijk vrees ik. Het gaat niet helpen om hiervoor een speciaal forum aan te maken.

Het is niet dat we niet op de aanvraag van leden willen ingaan (integendeel), maar we overwegen wel eerst eventjes wat haalbaar/nuttig is en wat niet (niet slecht bedoeld hoor, idee is wel goed, maar niet echt haalbaar)

We hopen dat je dit kan begrijpen en anders zoeken we naar een andere oplossing mocht dit niet hetgeen zijn wat je eigenlijk bedoelde (ben een beetje verward over de vraag eigenlijk)

Comment

Awel onder het moto een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:

Comment

ik denk ni dat idee was ander forum te beginnen

gewoon e topic
                    en da vrij in te kunnen posten
                    met datum van de circuitdag in de titel
                    zoals :

24 mei vrij rijden zolder
                    18 juli niveau 1+ zolder
                    zoiets
                    dan is da makkelijk terug te vinden e
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

@devil

tja zo zag ik het

ik heb trouwens eens een post gedaan voor circuitrijden 2005
                      probleem is dat da wegzakt ts al de nieuwe posts en zo ziet niemand da nog hé

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                      ik denk ni dat idee was ander forum te beginnen

gewoon e topic
                      en da vrij in te kunnen posten
                      met datum van de circuitdag in de titel
                      zoals :

24 mei vrij rijden zolder
                      18 juli niveau 1+ zolder
                      zoiets
                      dan is da makkelijk terug te vinden e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loe
                        @devil

tja zo zag ik het

ik heb trouwens eens een post gedaan voor circuitrijden 2005
                        probleem is dat da wegzakt ts al de nieuwe posts en zo ziet niemand da nog hé
                        niemand zegt er iets op als je een topic regelmatig een schopje geeft hoor.
                        dan staat het terug bovenaan, en valt het weer op
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Ik vind t ook goed idee Mito, khad er het nog laatst over met iemand vanopt forum. Een apart topic met alles erin wat met circuitrijden te maken heeft.

...Maar, hehe van mij moogt ge u topic zeker genoeg schopkes geven

Comment

Working...
                          X