Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe moet het????????????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hoe moet het????????????

vertel mij nog eens een keer hoe ik enkel die posts kan lezen in een topic ,die ik nog niet gelezen heb zonder dat ik daar elke keer moet naar gaan zoeken.Heb dit zondag nog gevraagd op de receptie maar blijkbaar doe ik toch nog iets verkeerd en beland ik telkens weer op pagina 1 van elk ding dat ik open .

Dank bij voorbaad
    [font=Comic Sans MS][/font]

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
    vertel mij nog eens een keer hoe ik enkel die posts kan lezen in een topic ,die ik nog niet gelezen heb zonder dat ik daar elke keer moet naar gaan zoeken.Heb dit zondag nog gevraagd op de receptie maar blijkbaar doe ik toch nog iets verkeerd en beland ik telkens weer op pagina 1 van elk ding dat ik open .

Dank bij voorbaad
    links boven vindt je dit: nieuwe reacties dat is het

» ProfielWelkom Terug KOLDARK
    Je laatste bezoek was op 02-02-05 om 13:17
    Nieuwe Privé Berichten: 0
    Nieuwe reacties: 59
    Uitloggen

en dan de laatste pagina aanklikken
    Oproep: Reportage Koppen ( 1 2 )
    Dr.Brainiac

hier op de 2 klikken en voila

ok ?
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

heb het even verplaatst.

Als ge een post gelezen hebt,of meerdere achter elkaar kunt ge boven in de menubalk van internet klikken op vernieuwen (tussen het kruisje en het huisje) en dan ziet ge daarna welke ge al gelezen hebt.als ge ze allemaal gelezen hebt klikt ge op "forums" in de menubalk van 2fast4u en daarna op markeer alle forums als gelezen.Ook kunt ge klikken op "forums" en daarna op reacties van vandaag en de vet gedrukte hebt ge nog niet gelezen.Om naar de laatste reactie te gaan klikt ge op het pijltje dat achter de naam staat van degene die laatst gereageerd heeft.

Comment

Nieuwe reacties en dan op het omcirkelde pijltje klikken. Gaat die automatisch naar de post die als eerste ongelezen bijgekomen is.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Niekes tot wat uur zijt ge daar blijven plakken aan den toog????????
          Comming soon, new trips
          De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
          ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Redelijk lang :biggrin: :biggrin: :biggrin:
            Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Working...
            X