Mededeling

Collapse
No announcement yet.

queries

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• queries

Waarom is het niet mogelijk om queries te doen op de ledenlijst? het zou handig zijn als je selecties zou kunnen maken op woonplaats, leeftijd, geslacht enz...
    not??
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Ben misschien stom,maar queries snap ik nie Ge kunt wel hierboven op leden klikken en dan kan je het profiel bekijken,ook kun je een vriendenlijst samenstellen en als er iemand van die lijst online is kun je dat zien op de homepage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CriZ
      Waarom is het niet mogelijk om queries te doen om de ledenlijst? het zou handig zijn als je selecties zou kunnen maken op woonplaats, leeftijd, geslacht enz...
      not??
      Dit is voorzien in het forum. Is wel niet zo uitgebreid maar beter kan niet zonder een hoop te herprogrammeren aan het forum (niet haalbaar voor dit). Onderstaande screenshot laat zien waar je de zoekfunctie kan gebruiken voor de ledenlijst (Klik op uitgebreid zoeken voor de volledige zoekfunctie)

Comment

queries -> opvragingen op de database

Oorspronkelijk geplaatst door guido
        Ben misschien stom,maar queries snap ik nie Ge kunt wel hierboven op leden klikken en dan kan je het profiel bekijken,ook kun je een vriendenlijst samenstellen en als er iemand van die lijst online is kun je dat zien op de homepage

Comment

ok thanx, ik wil u wel helpen met dat stuk te herschrijven..

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          Dit is voorzien in het forum. Is wel niet zo uitgebreid maar beter kan niet zonder een hoop te herprogrammeren aan het forum (niet haalbaar voor dit). Onderstaande screenshot laat zien waar je de zoekfunctie kan gebruiken voor de ledenlijst (Klik op uitgebreid zoeken voor de volledige zoekfunctie)

Comment

ok thanx, ik wil u wel helpen met dat stuk te herschrijven..
            fijn, maar bij het registreren was niemand verplicht een woonplaats te selecteren.
            de enige mogenlijkheid die ik hierin nog zie, is dat leden(BE,NL,DE,FR) kunnen selecteren op land, dan een lijst krijgen van alle provicies in dat land. en dan een lijst krijgen van alle gemeentes enzo van die provincie.

en voor de leden die al geregistreerd zijn, eerst hun gemeente moeten selecteren eer ze verder kunnen forummen...
            pas dan kan je dit ineens steken, want nu is idereen vrij in te vullen wat ie wil.
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever

Comment

Beste moderators,

Dat iedereen al zijn/haar privé gegevens zou moeten invullen alvorens te kunnen deelnemen aan het forum, vind ik ongeoorloofd.
              Er bestaat trouwens een wet omtrent de bescherming van de persoonlijke leefsfeer.

Indien iemand 'meer' wenst te weten over een ander lid moet die maar een persoonlijk mailtje sturen; de ander is dan vrij om daar op in te gaan of niet.
              Of men kan ook verder persoonlijk kennismaken tijdens een meeting.

Iedereen moet vrij blijven zijn persoonlijke gegevens kenbaar te maken aan wie hij/zij wil.

Thanks voor uw aandacht.

Comment

[quote="Aleister"]Beste moderators,

Dat iedereen al zijn/haar privé gegevens zou moeten invullen alvorens te kunnen deelnemen aan het forum, vind ik ongeoorloofd.
                Er bestaat trouwens een wet omtrent de bescherming van de persoonlijke leefsfeer.

Indien iemand 'meer' wenst te weten over een ander lid moet die maar een persoonlijk mailtje sturen]
                uiteraard, er is trouwens niemand die gezegd heeft dat dat doorgaat, ik zei dit maar als voorbeeld dat dat een enige mogenlijkheid zou zijn.
                al is het wel ver gezocht.
                natuurlijk kunnen we niet iedereen gaan verplichten hun gemeente in te vullen alvorens verder te surfen.

als ze het zouden gaan herschrijven dan zou er nog niks anders zijn als nu,daarmee.
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  uiteraard, er is trouwens niemand die gezegd heeft dat dat doorgaat, ik zei dit maar als voorbeeld dat dat een enige mogenlijkheid zou zijn.
                  al is het wel ver gezocht.
                  natuurlijk kunnen we niet iedereen gaan verplichten hun gemeente in te vullen alvorens verder te surfen.

als ze het zouden gaan herschrijven dan zou er nog niks anders zijn als nu,daarmee.
                  Thanks voor je antwoord RunnerX
                  Ben tevreden dat ik een tof forum gevonden heb en hoop dat dit zo blijft.
                  Fun and freedom!

Comment

het was ook maar een vraag hé.........................

Indien iemand 'meer' wenst te weten over een ander lid moet die maar een persoonlijk mailtje sturen]

Comment

het was ook maar een vraag hé.........................
                      O.K. Criz, no problem, je zal het misschien wel goed bedoeld hebben.
                      Maar er is hier in dat Belgiekske nu al veel te veel controle van alles.

Comment

Je vult bij het registreren toch in wat je zelf wil zodus... Gegevens zoals bv. gemeente of geslacht, zouden het makkelijk maken als je eens wat meer over een ander zou willen weten, zonder daarvoor een pm of dergelijke te versturen...
                        Zie geen probleem in de bescherming van de persoonlijke levenssfeer...
                        Vul desnoods overal fictieve gegevens in, je kan je profiel altijd later veranderen hé...
                        En btw big brother is watching you

Oooops ... I did it again :biggrin:
                        Damn I'm good...

Comment

[quote="Nadia"]En btw big brother is watching you ]

Dat weet ik beter dan gelijk wie...
                          Daarom dus net.

Dat je fake kunt invullen weten we allemaal. Daarom heeft het dus ook geen nut. Wie heeft nu een boodschap aan een verkeerde woonplaats, verkeerd beroep, enz.... Zoiets invullen gewoon maar om de balkjes vol te krijgen is zinloos. Queeries met een nep-inhoud?.. En die dan selecteren? En dan??

Comment

hou nu toch eens op met zagen! het was maar een vraag.... zucht

Oorspronkelijk geplaatst door Aleister
                            Dat weet ik beter dan gelijk wie...
                            Daarom dus net.

Dat je fake kunt invullen weten we allemaal. Daarom heeft het dus ook geen nut. Wie heeft nu een boodschap aan een verkeerde woonplaats, verkeerd beroep, enz.... Zoiets invullen gewoon maar om de balkjes vol te krijgen is zinloos. Queeries met een nep-inhoud?.. En die dan selecteren? En dan??

Comment

Mag een beetje vriendelijker
                              Zagen, dat heeft toch niemand gedaan, gewoon zijn mening gezegd
                              Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Working...
                              X