Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• het forum

Ik wil iets vragen maar ben een beetje bang dat ik op mijn donder ga krijgen.
    Dus mijn vraag is dan ook zeker niet om mensen te kwetsen of iemand pijn te doen

Mijn vraag is dus !!!!

Oe lang blijft iets staan als je iets post op welk deel van het forum dan ook?

Wat ik heb gepost mag weg, ik dank dan ook nu met deze voor allen die er naar gekeken heeft en mij antwoorden.

waarom vraag ik zo iets!!!

Voor mij wordt het wat verwarrend er staat zo veel op en van een tijd geleden dat je sorry naar mijn mening het niet hoe meer weet.sorry wil niemand kwetsen.

Beste dirk-sus

Berichten die geplaatst worden op het forum blijven in principe staan zolang het forum bestaat. Nu is het wel zo dat berichten waarop een tijdje niet gereageerd word automatisch naar onder en op de achergrond verdwijnen.

Zolang men er op blijft reageren gaat dat topic natuurlijk bovenaan blijven. Een tip om te weten van wanneer het topic is (staat een datum bij iedere post)

De reden dat alle berichten blijven staan is omdat er regelmatig verwezen wordt naar een ouder topic waar er nuttige informatie te vinden is, ook al is dit bericht al een hele tijd niet meer actief.

Hopelijk is dit een beetje duidelijk, en anders vraag je maar

Comment

hoi. natuurlijk lijkt mij dat duidelijk.

Hoop enkel dat ik nu nie de verkeerde vraag stelde voor de vrienden.
      Ik wil zeker niemand kwetsen.

Comment

Working...
      X