Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Profiel gegevens van de forumleden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Profiel gegevens van de forumleden

Ik vraag me soms af waarom sommige leden hun profielgegevens zo onvolledig invullen.
    Veel leden vullen soms alleen nog maar hun verjaardag in bij de gegevens
    Het is toch veel intressanter voor de overige leden om wat meer informatie te kunnen lezen bij de desbetreffende nickname of zie ik da verkeerd?
    Misschien hebben jullie allemaal iets te verbergen dat kan ook natuurlijk:biggrin:
    Het was gewoon iets wat me opviel de laatste tijd...

Ride On!!
    "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Ben wel crimineel misschien maar heb voor de rest nix te verbergen hoor
    Oooops ... I did it again :biggrin:
    Damn I'm good...

Comment

...Misschien zitten er een paar mensen bij die een beetje verlegen zijn he...

Comment

Kan begrijpen dat dat soms vrij lastig is ja... zelf stoor ik mij daar eigenlijk totaal niet aan maarja... je hebt zoiets als privacy hé.

Er zijn nu eenmaal mensen die niet veel gegevens willen lossen en dat is ook wel te begrijpen als je weet hoe die "computerdudes" aan de hand van kleine dingen keiveel te weten kunnen komen over u...

Zelf heb ik ook mijn gegevens gewist (onlangs nog)... en diegene die iets meer willen weten... tja... ofwel pech ofwel mij maar vragen
        http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Fiber, niet overdrijven he, het is niet omdat je profiel online staat, dat ze daarvoor ineens je pc gaan hacken, je bankrekening gaan leeg halen enz...
          Meestal heb je zoiets wel zelf in de hand

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
          Kan begrijpen dat dat soms vrij lastig is ja... zelf stoor ik mij daar eigenlijk totaal niet aan maarja... je hebt zoiets als privacy hé.

Er zijn nu eenmaal mensen die niet veel gegevens willen lossen en dat is ook wel te begrijpen als je weet hoe die "computerdudes" aan de hand van kleine dingen keiveel te weten kunnen komen over u...

Zelf heb ik ook mijn gegevens gewist (onlangs nog)... en diegene die iets meer willen weten... tja... ofwel pech ofwel mij maar vragen
          I'm not speeding, I'm qualifying!!!
          - When we ride on our enemies -

Comment

Ja????... dan moet ge me het volgende maar eens uitleggen Criz...

Ik verkoop verschillende dingen via Ebay... ten tijde dat je je adres nog niet zo belangrijk was... heb NOOIT mijn adres gegeven... en als ik dat wel deed was het een fake adres.

Via hotmail waar je je emailadres moet geven kunnen ze het ook niet vandaan hebben want daar heb ik een adres in 90210 USA :biggrin:

Dan moet jij mij eens duidelijk maken hoe het komt dat ik na mijn verkopen een brief kreeg van Ebay op mijn thuisadres...

Comment

Hey Fiber, dan zijt ge mijne buurman , ik woon ook in 90210 :biggrin: USA.
              Ja ziet ge, hier is ene die wa te verbergen heeft, fake adressen en al, amai fiber, da is nie wettelijk hé

Ik verkoop verschillende dingen via Ebay... ten tijde dat je je adres nog niet zo belangrijk was... heb NOOIT mijn adres gegeven... en als ik dat wel deed was het een fake adres.

Via hotmail waar je je emailadres moet geven kunnen ze het ook niet vandaan hebben want daar heb ik een adres in 90210 USA :biggrin:

Dan moet jij mij eens duidelijk maken hoe het komt dat ik na mijn verkopen een brief kreeg van Ebay op mijn thuisadres...
              Damn I'm good...

Comment

Ebay moet je gegevens op een of andere manier kunnen controleren om fraude te kunnen voorkomen, dat is normaal... waarschijnlijk hebben ze een koppeling met het rijksregister en kunnen ze je adres enz op basis van naam opvragen.

ivm hotmail -> me 2

maar ik bedoel maar, iedereen is vrij om zijn profiel in te vullen of niet, maar het is niet omdat je die gegevens online zet, dat je dan ineens schrik moet hebben dat ze je pc gaan hacken of je bankrekening gaan plunderen, zo EZ is het (helaas ) niet....

Comment

Das geen kwestie van iets te verbergen hebben hoor... wil gewoon nog iets anoniem blijven... en denk dat dat mijn eigen keuze is en dat niemand daar iets op tegen kan hebben?!

Louter mijn gedacht hierover hé... als er mensen daar anders over denken dan is dat ook hun goed recht net zoals dit mijn goed recht is...

BTW Nadia... woonde gij in da groot wit huis met die vijf garagepoorten hier aan de overkant?

Comment

Ja Fiber, anonimiteit is in deze tijd heel schaars natuurlijk maar ieder zijn mening en zijn recht om gegevens al dan niet privé te houden hoor...
                    Tis natuurlijk altijd wel eens handig om te weten van welke omgeving iemand is maar dat kan je eigenlijk met een pm'ke ook te weten komen...
                    Voor- en tegenstanders, zoals bij alles zekers?!

Idd Fiber, 5 garagepoorten:

Das voor de Ferrari, de Lamborghini, de MV Agusta, de Ducati en de limousine hé
                    Spring eens gerust binnen voor een tas koffie hé, altijd welkom

Das geen kwestie van iets te verbergen hebben hoor... wil gewoon nog iets anoniem blijven... en denk dat dat mijn eigen keuze is en dat niemand daar iets op tegen kan hebben?!

Louter mijn gedacht hierover hé... als er mensen daar anders over denken dan is dat ook hun goed recht net zoals dit mijn goed recht is...

BTW Nadia... woonde gij in da groot wit huis met die vijf garagepoorten hier aan de overkant?
                    Damn I'm good...

Comment

yepz, dat ieder zijn eigen keuze...

btw het zijn 6 garagepoorten

Comment

Zet dan ma nen Ice-Tea gereed kom af als ik men kiekes eten gegeven heb

Comment

misschien zitten er veel mensen op die onder verschillende namen een account hebben en daarom niet veel hebben ingevuld?

90210?? jullie hebben teveel naar die soap met Brandon en Brenda gekeken denk ik lol

Comment

Je hebt: verjaardag;korte voorstelling;locatie;interesses;beroep;motor

Het enige wat ik kan begrijpen is dat je je motor niet prijsgeeft, er moet maar is iemand achter zo'n gele .. op zoek zijn

Ik geloof nie dat ze kunnen hacken als je de andere punten invult
                            Wat privacy betreft...mja mss enkel de leeftijd dan, dat is nog te begrijpen als iemand dat voor zichzelf wil houden.

Maar voor de rest vind ik dat iedereen vrij is te doen en te laten wat hij wil(lees: invullen wat hij wil)

Comment

voornaamste reden..
                              DIEFSTAL!
                              als ge hier een dag op het forum beleeft , weet
                              ge al rap hoeveel iemand zijn moto waard is , hoeveel gadgets er op steken,
                              hoe die beveiligd is, wanneer hij werkt, etc.. etc..
                              als ge er dan nog eens bij verteld waar ge woont of waar ge veel zit,
                              of werkt...
                              Bye Bye Tufke..

Comment

Working...
                              X