Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motodatabase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • motodatabase

    Hoe verzamelen jullie de info van de motoDB?? ga je gewoon op zoek op het net of is inbreng van de forumleden ook welkom??
    Ik kan aan de meeste tech gegevens geraken van bijna alle Buells (zelfs van verschillende jaartallen.
    intresse??
    tis altijd ombouwtijd ....

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door beulke
    Hoe verzamelen jullie de info van de motoDB?? ga je gewoon op zoek op het net of is inbreng van de forumleden ook welkom??
    Ik kan aan de meeste tech gegevens geraken van bijna alle Buells (zelfs van verschillende jaartallen.
    intresse??
    tuurlijk tuurlijk,
    we halen alles van het net en uit boekjes waar alle gegevens bijstaan.


    pm me anders even je:
    voornaam
    achternaam
    nickname
    passwoord

    dan heb je toegang om ook moto's (en handelaars) in te geven.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

    -------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

    Comment


    • #3
      iki heb nog een intersantje bij
      http://www.motofiches.com
      hier vind je alle technische schema van praktisch alle motos
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

      Comment


      • #4
        Als je wil mail ik de technische gegevens van men gsxr ook wel ff door.
        [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

        Comment


        • #5
          Dat mag altijd, en iedereen die zin heeft om een aantal moto's in te geven, feel free to contact us, we geven u dan een account en kan je ze zelf ingeven en eventueel aanpassen. Alle hulp is meer dan welkom want het is een enorm werk om alles in te geven

          Comment


          • #6
            runnerX: you got mail
            tis altijd ombouwtijd ....

            Comment


            • #7
              @Dr.Brainiac: you've got mail
              [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

              Comment


              • #8
                hey,dan is hier nog een goede link: http://www.motorbikes.be/ keuze genoeg,wat denkt u van dit idee,een lijst met de tweedehandsprijzen?of welke motorfiets goed in de markt ligt en welke niet,of de ervaringen met een bepaald merk en dealer,groeten rudi

                Comment


                • #9
                  - 2e handsprijzen zijn relatief
                  - Welke motor goed in de markt ligt ook
                  - Dealers ook. de ene zal er tevreden van zijn en een ander niet. en het zullen enkel de slechte dingen zijn die we horen. om maar te zwijgen hoe een dealer zal reageren als hij op het internet wordt zwartgemaakt (er bestaat nog steeds iets als laster en eerroof, en in dit geval broodroof)
                  tis altijd ombouwtijd ....

                  Comment


                  • #10
                    okkee,ik begrijp dat men de eerlijke dealer wil beschermen,hij heeft tenslotte alleen maar het beste met de klant voor,maar wat met de eerlijke partikulier die met zijn laatste eurokes eindelijk een mottoke gekocht heeft en dan van iemand anders moet horen dat hij een aaneengelaste frikkadel heeft,waar geen meter mee rechtdoor kan gereden worden,gelukkig dat er in belgie veel bochten zijn he,groeten

                    Comment


                    • #11
                      database

                      hier mss nog een site waar je veel kan vinden?

                      http://bikez.com/

                      have fun!!!!
                      yzf 1000 RR 'red devil'

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                        okkee,ik begrijp dat men de eerlijke dealer wil beschermen,hij heeft tenslotte alleen maar het beste met de klant voor,maar wat met de eerlijke partikulier die met zijn laatste eurokes eindelijk een mottoke gekocht heeft en dan van iemand anders moet horen dat hij een aaneengelaste frikkadel heeft,waar geen meter mee rechtdoor kan gereden worden,gelukkig dat er in belgie veel bochten zijn he,groeten
                        Ik begrijp je frustratie. Ik heb hetzelfde gehad bij mijn 1e motor. ik kende er niks van en de dealer heeft me een motor verkocht waarvan hij wist da hij niet geschikt was voor wat ik ermee in gedachten had (woon werk verkeer: 240km/dag) na 4 maand had het ding al 2 maand bij hem gestaan voor herstellingen. Ik kan nuook die dealer afkakken maar mijn buurman is supertevreden van die dealer en als ik zijn verhalen hoor dan kan ik niet anders dan hem gelijk geven. dus wat moet ik nu??? afkraken of ophemelen. Het klinkt cru, maar je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad net als ik dat je zonder kennis en zonder iemand meete nemen die er iets van kent een motor hebt gekocht. dat doe je 1 keer maar de volgende keer pas je wel op.
                        Anywy, als je een motor particulier koopt en die is ook kaduuk, wat ga je dan doen??? die zen naam op het internet gooien?? is en blijft gevaarlijk.

                        o ja als het echt zo erg is dan kan je naar de rechtbank stappen, zei kunnen de koop dan nietig verklaren. hoe dat juist werkt vraag je best aan een advocaat
                        tis altijd ombouwtijd ....

                        Comment


                        • #13
                          hey buellke,ikken nie gefrustreerd hoor,ikzelf ken genoeg van motoren om me niet te laten vangen ,ben ook al verschillende malen mee geweest met mensen die hun eerste mottoke kopen(al eens gehoord van een drietakt?)twee uitlaten 2takt,3 uitlaten 3takt,4uitlaten 4takt(dealer was kenner),niemand mijne platte r1 kope??????denk da ik ga zien voor ne zx12r,ik ga stoppen met die pk monsters,groeten

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                            hey buellke,ikken nie gefrustreerd hoor,ikzelf ken genoeg van motoren om me niet te laten vangen ,ben ook al verschillende malen mee geweest met mensen die hun eerste mottoke kopen(al eens gehoord van een drietakt?)twee uitlaten 2takt,3 uitlaten 3takt,4uitlaten 4takt(dealer was kenner),niemand mijne platte r1 kope??????denk da ik ga zien voor ne zx12r,ik ga stoppen met die pk monsters,groeten
                            3 takt???? lol, dan heb ik een 1 takt javascript:addsmile([url=javascript:addsmile(][url]
                            mooie kenner is dat.
                            nu ff een rara vraag, onder wat vlt de wankel motor??? 2 takt is het niet, viertakt ook niet (zou er dan toch een 3e takt bestaan?? lol)

                            hoezo pk monsters beu, ne zx12R is een oud peekes motor misschien
                            tis altijd ombouwtijd ....

                            Comment


                            • #15
                              wankel overzicht

                              een wankelmotor werkt WEL volgens 4takt principe aangezien er een inlaat is er word compressie gemmakt dan word er gevonkt en zo de uitlaat in
                              maar ipv een op en neergaande beweging van een zuiger word hier een rotor gebruikt in ronddraaiende configuratie
                              de rotor heeft een driehoekige vorm met bolle zijden en draait in een soort van 8vorm rond
                              die ervoor zorgt dat er compressie mogelijk is
                              yzf 1000 RR 'red devil'

                              Comment

                              Working...
                              X