Mededeling

Collapse
No announcement yet.

suggesties en opmerkingen ivm werking forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• suggesties en opmerkingen ivm werking forum

Zoals iedereen kan zien is er veel werk aan vooraf gegaan, maar niet alle "fouten" of instellingen lopen direct van een leien dakje wsl.
    Het zal wel voor iedereen weer aanpassen worden, maar eenmaal het op punt staat zal het zeker in orde zijn
    Nu dat is op zich niet erg maar als jullie iets zien wat niet in orde lijkt, niet werkt of wat dan ook laat het ons hier weten.
    En liefst alleen een opsomming en geen debat hier om het overzichtelijk te houden voor diegene die de aanpassingen moet doen dan

dank u

- chat zichtbaar voor niet-ingelogden

Comment

sommige onderschriften heel groot
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

zoekfunctie forum

Het lukt niet om op term te zoeken in het forum.
        De melding dat er niets gevonden is verschijnt.
        (Het kan ook aan mij liggen natuurlijk)

Comment

Bij instellingen staat mijna avater goed, maar verschijnt niet. En smileys moet ik nog zoeken.
          I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

als ik de chat wil openen, krijg ik steeds de melding: fout op de pagina. Voor de rest krijg ik alles van het forum open.
            Mss zijn er nog gebruikers met dit probleem?
            DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
            [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

Ik kan geen enkel topic zien van voor de forum update...
              Iemand die me kan zeggen waar we deze settings kunnen wijzigen?
              Red Zone Racing Belgium: Premium Suisse Quality Trackdays.
              Contact me for more info!

Comment

De forumcircuitdagen staan blijkbaar nog niet in de kalender.

Comment

Rangschikking van de onderwerpen gebeurd bij mij op titel en niet op laatste bericht.
                  Irritant omdat je altijd onderaan dan eerst moet veranderen om het wel juist te zien.

Comment

Kan het zijn dat er problemen zijn als je met 2 verschillende account van op het zelfde ip adres inlogged. Beiden hier een foutmelding dat we niet kunnen inloggen en 15 minuten moeten wachten om terug te proberen en blijven de melding krijgen. Traffiek omgeleid langs mijn router thuis zodat ik met mijn eigen ip zit en ik kon weer inloggen zonder probleem.
                    Last edited by Cr0sSr0aD; zo. 3 jun. '12, 14:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRken Bekijk Berichten
                      Ik kan geen enkel topic zien van voor de forum update...
                      Iemand die me kan zeggen waar we deze settings kunnen wijzigen?
                      "i'm with stupid"
                      [FONT=arial black]WWW.INTER-TRACK.BE WWW.INTER-TRACK.BE[/FONT]

Comment

Om oude topics te zien even in Gebruikersinstellingen gaan rechts bovenaan.
                        Dan links inde lijst onder Mijn account op Algemene instellingen klikken.
                        In de lijst die je dan te zien krijgt de optie: Standaard ondewerp leeftijd cut off op Geef alle onderwerpen weer zetten.
                        Voila je ziet alles tot in2004 terug.

Comment

Op de iPad zag het er allemaal goed uit. Op de iPhone al een stuk minder. En hij laat u ni de keus hoe ge het wilt zien. Ik kan zelfs nergens 'new posts' aanklikken en dan wordt het heel moeilijk :-)

Edit: heb gevonden hoe ik op de normale versie kom.
                          Last edited by McDaddy; zo. 3 jun. '12, 15:20.
                          I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
                            Om oude topics te zien even in Gebruikersinstellingen gaan rechts bovenaan.
                            Dan links inde lijst onder Mijn account op Algemene instellingen klikken.
                            In de lijst die je dan te zien krijgt de optie: Standaard ondewerp leeftijd cut off op Geef alle onderwerpen weer zetten.
                            Voila je ziet alles tot in2004 terug.
                            Dat heb ik gedaan,en nu staan er topics uit 2011,2010 enz. bovenaan!
                            BOCHTENPIKKER

Comment

Komt omdat hij die sorteert op titel. Als je onderaan kijkt kan je kiezen voor te sorteren op laatste bericht.
                              Dit moet je wel elke keer opnieuw doen.

Hopelijk wordt dit nog veranderd, dat hij automatisch sorteert op laatste bericht.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎