Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutmelding na upgrade internet explorer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foutmelding na upgrade internet explorer

Na het upgraden van mijn internet explorer naar versie 8.0.6. (ja ik weet het, ik loop nog achter)
    Krijg ik bij de opening van de 2fast site steeds volgende security melding:

EasyCapture1.jpg

Kan iemand mij zeggen hou ik dit kan uitschakelen?

Dat is dan teken dat de webmaster http content heeft geinclude op de https site. Als zij dat fixen is die popup weg.
    '07 Yamaha Raptor (SOLD)
    '08 Triumph Daytona 675 SWA Edition (SOLD)
    '08 Yamaha WR 450 F (SOLD)
    '01 Aprilia RSV Mille R - circuit trim (SOLD)
    '09 Aprilia RSV 4 Factory (SOLD)
    '11 Aprilia RSV 4 Factory APRC SE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy Bekijk Berichten
      Na het upgraden van mijn internet explorer naar versie 8.0.6. (ja ik weet het, ik loop nog achter)

[ATTACH=CONFIG]706[/ATTACH]

Gooi dat ding van je pc en installeer Google Chrome, zovele beter en sneller

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
        Gooi dat ding van je pc en installeer Google Chrome, zovele beter en sneller
        Ik heb ook al heel lang geleden afscheid genomen van explorer, maar hier is het gewoon Mozilla en geen enkel probleem
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno Bekijk Berichten
          Ik heb ook al heel lang geleden afscheid genomen van explorer, maar hier is het gewoon Mozilla en geen enkel probleem
          Mozilla is een prima alternatief, dat gebruikte ik voor chrome..
          Maar om de 1 of andere reden vind ik chrome het simpelst en snelst werken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy Bekijk Berichten

[ATTACH=CONFIG]706[/ATTACH]

Ga naar Tools - Internet Options, Klik op de security Tab, Selecteer het internet icoon en klik daarna op Custom Level.
            Ga in de lijst wat naar beneden tot de Miscellaneous sectie, daar is de optie Display mixed content, deze staat op prompt, zet ze op Enable en druk op OK.
            It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
            sigpic

Comment

om nog effe of-topic verder te gaan :
              Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
              Mozilla is een prima alternatief, dat gebruikte ik voor chrome..
              Maar om de 1 of andere reden vind ik chrome het simpelst en snelst werken
              hier ook grote voorstander van chrome

maar heb het er alweer af gesmeten toen ik erachter kwam wat voor rommel google allemaal verzamelt over u, zowel bij hen als op uwe pc zelf

ik gebruik nu SRware iron. net hetzelfde als chrome, maar zonder dat het gegevens over u verzamelt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yamamoto Bekijk Berichten
                Ga naar Tools - Internet Options, Klik op de security Tab, Selecteer het internet icoon en klik daarna op Custom Level.
                Ga in de lijst wat naar beneden tot de Miscellaneous sectie, daar is de optie Display mixed content, deze staat op prompt, zet ze op Enable en druk op OK.
                Het probleem is opgelost.
                Bedankt voor de info, dit was wat ik zocht.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎