Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gadgets 2fast4U

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gadgets 2fast4U

Morrege,

bestaan er al gadgets zoals kuipstickers, t-shirts, petjes of zoiets van 2fast ??
    Lijkt me plezant om me daarmee te "outen" !

P
    KTM SM-T 990
    :-)

Oorspronkelijk geplaatst door peter
    Morrege,

bestaan er al gadgets zoals kuipstickers, t-shirts, petjes of zoiets van 2fast ??
    Lijkt me plezant om me daarmee te "outen" !

P
    Jazeker

We verkopen momenteel 2 soorten t-shirts, blauwe hemden met lange mouwen, en ook kuipstickers verkrijgbaar in 3 verschillende maten.
    Op de T-shirts kan je zelfs je nickname laten drukken.

Prijzen en meer info vind je op de gadgets pagina die je terugvindt in de menu op de homepage. Bestellen kan eveneens online via deze pagina door de items toe te voegen aan het winkelkarretje en daarna een simpel formulier in te vullen. Meer info over de betaling volgt via email

open gadgets pagina

Al deze gadgets zijn tevens te verkijgen in momenteel twee Hein Gericke filialen:
    - Hein Gericke Hasselt
    - Hein Gericke Haasrode

Comment

alleszins bedankt voor de reactie!

Nu ik ondertussen wakker ben zie ik natuurlijk in de menu GADGETS staan!!

Goe bezig zenne:tongue:
      P
      KTM SM-T 990
      :-)

Comment

Weten jullie al of er kuipstickers gaan komen in een andere kleur? Ik zit nog steeds te balen met mijn witte moto
        http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
          Weten jullie al of er kuipstickers gaan komen in een andere kleur? Ik zit nog steeds te balen met mijn witte moto
          Voorlopig wordt er niets meer gedrukt, buiten t-shirts met nicknames. Dit omdat de drukkosten op dit moment al veel te hoog opgelopen zijn. Eerst de stock grotendeels verkopen en dan zien we wel weer.

We willen nog vanalles laten drukken in de toekomst: zwarte t-shirts, zwarte stickers, tankpads, ...

Comment

war blijven de 2fast4u pitspoezen

Comment

Working...
            X