Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gadgets 2fast4U
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ_ScorpioWeten jullie al of er kuipstickers gaan komen in een andere kleur? Ik zit nog steeds te balen met mijn witte moto
We willen nog vanalles laten drukken in de toekomst: zwarte t-shirts, zwarte stickers, tankpads, ...
Leave a comment:
-
-
Weten jullie al of er kuipstickers gaan komen in een andere kleur? Ik zit nog steeds te balen met mijn witte moto
Leave a comment:
-
-
alleszins bedankt voor de reactie!
Nu ik ondertussen wakker ben zie ik natuurlijk in de menu GADGETS staan!!
Goe bezig zenne:tongue:
P
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door peterMorrege,
bestaan er al gadgets zoals kuipstickers, t-shirts, petjes of zoiets van 2fast ??
Lijkt me plezant om me daarmee te "outen" !
P
We verkopen momenteel 2 soorten t-shirts, blauwe hemden met lange mouwen, en ook kuipstickers verkrijgbaar in 3 verschillende maten.
Op de T-shirts kan je zelfs je nickname laten drukken.
Prijzen en meer info vind je op de gadgets pagina die je terugvindt in de menu op de homepage. Bestellen kan eveneens online via deze pagina door de items toe te voegen aan het winkelkarretje en daarna een simpel formulier in te vullen. Meer info over de betaling volgt via email
open gadgets pagina
Al deze gadgets zijn tevens te verkijgen in momenteel twee Hein Gericke filialen:
- Hein Gericke Hasselt
- Hein Gericke Haasrode
Leave a comment:
-
-
gadgets 2fast4U
Morrege,
bestaan er al gadgets zoals kuipstickers, t-shirts, petjes of zoiets van 2fast ??
Lijkt me plezant om me daarmee te "outen" !
PLabels: Geen
-
Leave a comment: