Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EENmalige wijziging nickname

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• EENmalige wijziging nickname

aangezien er al vraag achter is geweest voor de nickname te veranderen, dit topic.

hier kan je vragen om je nickname te wijzigen.

vermeld:
    -je oude nickname
    -de nickname die je wil
    -de reden

LET OP: denk goed na voor je je nickname veranderd, hierna word die nietmeer veranderd, dus ik raad aan om geen nickname te kiezen naargelang je motor ofzo,want als je die ooit wegdoet wil je weer een andere nick en zo blijven we bezig.

ook de schrijfwijze van de nieuwe naam word identiek overgenomen.

na het wijzigen va je nickname zullen we automatisch je oude nickname vermelden in je onderschrift, deze kan je achteraf zelf verwijderen in je profiel-instellingen.

er worden ook geen nicknames gewijzigd op aanvraag via mail, enkel via dit topic!

je kan zelf nagaan of de nickname die je wil nog niet in gebruik is, dit kan je doen door een kijkje te nemen in de ledenijst

gelieve hier ook niet offtopic te gaan, en zuiver voor het wijzigen van nicknames, bespaart ons hopen werk
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

ik ben 1e kandidaat, denk dat dit er voor mij gekomen is. vroeger Mastiff maar die is verkocht en ga geen naam meer kiezen die met moto te maken heeft, dit is de naam waaronder iedereen me wel weet zijn en kent.

TUNY

Done:
    mastiff->TUNY
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

zou m'n naam yam willen veranderen in herbaliser omdat dat niks te maken heeft metne moto.
      ben nog nieuw dus dit komt op het juiste moment!

Done:
      yam-->herbaliser
      --->> yam

Comment

zou m'n nick van fazerboy willen veranderen naar schnapsy heeft niks me moto te maken
        keep on riding :biggrin:

Comment

zou m'n nickname willen veranderen van fazerboy naar schnapsy heeft niks me moto te maken

Done:
          fazerboy --> schnapsy
          keep on riding :biggrin:

Comment

Ik zou graag mijnen naam behouden maar die van os hare naam erbij op omdat wij toch alle twee reageren en lezen en samenzijn en...

Daarom graag: "niekes en gitte" dank u

Done:
            niekes -> Niekes & Gitte
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Wil mijne veranderen in forummoeke.
              Reden is gekend :biggrin:

Done:
              2fast4u.be administratie --->forummoeke
              Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Had me aangemeld als specimen omdat een grapjas mn nick Racesmurf had gejat

Maar wil mn eigen nick weer dus dan doen me dr maar een klein puntje achter.

dus

Specimen -> Racesmurf.

Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racesmurf.
                  Had me aangemeld als specimen omdat een grapjas mn nick Racesmurf had gejat

Maar wil mn eigen nick weer dus dan doen me dr maar een klein puntje achter.

dus

Specimen -> Racesmurf.

Done
                  Specimen -> Racesmurf.
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ik had graag m'n nick verandert in "kiki & Mr. White" ( das mijn vriend) ,want met 2 ist plezanter als alleen! We kregen wa commentaar da hij toch is moest inloggen, en zo ist leuker

Zijn nick komt van "reservoir dogs" ,1 van z'n favoriete films ooit, en hij heeft ne witte moto ,dus...

alvast bedankt!
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
                      ik had graag m'n nick verandert in "kiki & Mr. White" ( das mijn vriend) ,want met 2 ist plezanter als alleen! We kregen wa commentaar da hij toch is moest inloggen, en zo ist leuker

Zijn nick komt van "reservoir dogs" ,1 van z'n favoriete films ooit, en hij heeft ne witte moto ,dus...

alvast bedankt!
                      done
                      kiki -> kiki & Mr. White

Comment

mercikes
                        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                        maar hou het daar wel proper he mannen.
                        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Toen ik hier op het forum kwam had ik een cagiva mito 125cc en had plannen om er een 350cc van te maken.
                          Maar ondertussen zijn deze plannen begraven en heb ik reeds ander speelgoed.
                          Daarom is m'n nick eigenlijk niet meer up to date en om toekomstige zaken te vermijden neem ik dus best een niet moto gerelateerde nick.
                          Vandaar had ik graag voortaan Loe geheten (leo is m'n echte naam, en na een beetje schudden krijg je dus Loe)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mito350
                            Toen ik hier op het forum kwam had ik een cagiva mito 125cc en had plannen om er een 350cc van te maken.
                            Maar ondertussen zijn deze plannen begraven en heb ik reeds ander speelgoed.
                            Daarom is m'n nick eigenlijk niet meer up to date en om toekomstige zaken te vermijden neem ik dus best een niet moto gerelateerde nick.
                            Vandaar had ik graag voortaan Loe geheten (leo is m'n echte naam, en na een beetje schudden krijg je dus Loe)
                            Done:
                            Mito350-->>Loe
                            Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Hallo iedereen, na lang nadenken over een ideale nickname, buiten mijn gewone naam dan te gebruiken zou ik graag vanaf nu de nick " The Doctor" willen gebruiken. GreetzDus KristofBT ---> The Doctor.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Working...
                              X