Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scanner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• scanner

heb zo'n all in one toestel aangeschaft in de hoop dat ik enkele foto's op het net kan zetten maar dit lukt niet.Het is een HP psc 1215.Had de indruk dat ik goed bezig was maar er blijkt toch iet ni te kloppen.Ge kunt normaal volgens mij via hp iet op het net zetten maar hij pakt mijnen ingegeven account en passswoord niet aan????weet één van jullie hoe dat allemaal moet,let me now!!!!!!
    [font=Comic Sans MS][/font]

inscannen ,verkleinen, en dan kan je op ons forum een fotootje toevoegen
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

inscannen en verkleinen lukt nog wel,maar wanneer er naar mijn paswoord en account gevraagd word in ik typ dit in dan geeft het aan dat het de verkeerden zijn terwijl ik die toch had ingegeven

Comment

niet op de HP website zetten, van daaruit kan je ze niet linken.

zet ze op www.fotopic.net een accountje maken gaat rap en na een dagje kan je de foto's linken.

S6
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik scan in en dan??hoe doe de da verder.hem al vanalles geprobeerd.Daar moet toch een makkelijke oplossing voor bestaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
            Ik scan in en dan??hoe doe de da verder.hem al vanalles geprobeerd.Daar moet toch een makkelijke oplossing voor bestaan.
            je scan ze in, slaat ze ergens op, en je doet "beheer bijlage" als je een post doet, dan kan je afbeeldingen toevoegen
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

men fotos zijn te groot en dat buelke opgaf op een van de forums ,om te verkleinen ,daar ken ik te weinig engels voor.Heb ook geprobeerd iets te vinden om er een link naar toe te leggen maar ook dat mislukte bij elke site.2 complicated ,te weinig computer kennis

Comment

men fotos zijn te groot en dat buelke opgaf op een van de forums ,om te verkleinen ,daar ken ik te weinig engels voor.Heb ook geprobeerd iets te vinden om er een link naar toe te leggen maar ook dat mislukte bij elke site.2 complicated ,te weinig computer kennis
                stuur me eens een mailtje dan stuur ik je een mail terug met een verkleinprogje met uitleg (in't vloms) en hoe je aanlogt bij fotopic ( desnoods doen we het samen via den chat)
                morgenavond na 20Hr of zo??
                (tenzij je van WVL bent, dan wip ik eens binnen)

Comment

dit is een goed program om fotos te bekijken en te verkleinen,kun je gewoon downloaden.daarna foto bekijken,verkleinen en opslaan op je computer en dan kun je ze op het forum plaatsen via :beheer bijlagen:http://www.irfanview.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    dit is een goed program om fotos te bekijken en te verkleinen,kun je gewoon downloaden.daarna foto bekijken,verkleinen en opslaan op je computer en dan kun je ze op het forum plaatsen via :beheer bijlagen:http://www.irfanview.com/
                    gebruik ik ook, is idd simpel en goed.

Comment

simpel als ge weet hoe dat zowiet allemaal werkt ja

Comment

simpel als ge weet hoe dat zowiet allemaal werkt ja
                        geef me een seintje via mail als je op chat/msn gaat dan leg ik het wel uit. dan doen we het gewoon samen online.
                        Ik kan ze natuurlijk ook posten voor jou maar ik heb gemerkt dat je zo niet leert hoe het zelf moet he.

Comment

Foto's moeten toch niet verkleind worden als je ze linkt?

Comment

Dat kan wel zo zijn maar ik ken daar echt niks van hé.ik ben al 3 dagen bezig om zon links te maken en fotos verkleinen enz maar veel lukt daar niet van.Heb dat infran ding geinstalleerd maar foto blijkt nog te groot en linken lukt al helemaal niet.Ben een echte leek op dit punt en ben het ook wel moe aant worden. moet echt stap voor stap uitgelegd worden

Comment

Zal misschien eens mangskomen in de komende weken...

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎