Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw-motoren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bmw-motoren

Kent er iemand een duits tijdschrift of heeft er iemand een duits tijdschrift waarin een BMW moto wordt beschreven, liefst met veel technische termen is als 't kan

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
      Kent er iemand een duits tijdschrift of heeft er iemand een duits tijdschrift waarin een BMW moto wordt beschreven, liefst met veel technische termen is als 't kan
      Ik heb hier nog een kort artikel over een getunede R1100S. Hoop en al anderhalve bladzijde text met een stel grafieken en foto's.
      Staat vanalles in over Kurbelwellen, Endtöpfen, schlanke Hüften en dicke Euter . Zelfs Duitsers hebben een, weliswaar lichtjes onderontwikkeld, gevoel voor humor.
      Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

klinkt interessant, zou ik da eens mogen bekijken?

[quote="kcyrt"]Ik heb hier nog een kort artikel over een getunede R1100S. Hoop en al anderhalve bladzijde text met een stel grafieken en foto's.
        Staat vanalles in over Kurbelwellen, Endtöpfen, schlanke Hüften en dicke Euter]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
          klinkt interessant, zou ik da eens mogen bekijken?
          Ik zit deze maand thuis, dus geen scanner maar 'k zou het de 12de kunnen meebrengen.
          Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kcyrt
            Ik zit deze maand thuis, dus geen scanner maar 'k zou het de 12de kunnen meebrengen.
            als da gaat, allee moet niet als je niet wilt hè,
            toch thanx

Comment

Working...
            X