Mededeling

Collapse
No announcement yet.

misére

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• misére

yow de mannen.... heeft er iemand ervaring met schakelproblemen met een blade '94 ??????
    telkens als ik op het gas ga in tweede versnelling en de motor komt op zijn beste koppel, dan springt hij uit tweede naar neutraal en soms naar eerste , met alle gevolgen vandien.....
    we hebben al verschillende onderdelen vervangen, nl; eerste en tweede versnelling, schakelwals, vork.....we beginnen zo een klein beetje ten einde raad te komen
    kan er iemand helpen, alvast bedankt......

[quote="loodgieterken"]yow de mannen.... heeft er iemand ervaring met schakelproblemen met een blade '94 ??????
    telkens als ik op het gas ga in tweede versnelling en de motor komt op zijn beste koppel, dan springt hij uit tweede naar neutraal en soms naar eerste , met alle gevolgen vandien.....
    we hebben al verschillende onderdelen vervangen, nl]
    ik zie net dat de naam 'loodgieterken' al geregistreerd is,gelieve eerst in te loggen en je dit te posten in sleutelhoek , want dat hoort hier echt niet thuis.
    de reden dat gasten hier kunnen reageren is dat ze bij moeilijkheden met hun registratie vragen kunnen stellen.
    onze excuses hiervoor.

ook heb ik geen antwoord op je hierboven gestelde vraag,hopenlijk kan iemand anders je hier helpen
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Heb een gelijkaardig probleem voorgehad op mijne fzr 600 destijds, had er iemand mee laten rijden en sindsdien hetzelfde probleem als jij, heb dan maar ne nieuwe motor gekocht en de handelaar zei dat de boit van de fzr naar de klote was om het zo schoon te zeggen, waar vrienden al niet goed voor zijn eh
      In elk geval zou je boit eens volledig nakijken met een handleidng bij de hand moet dit lukken als je wat handig bent.
      Mijn prob is opgelost met een nieuwe(occasie boit).

Grtzz
      The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
      X