Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garmin GPS en/of Camera groepsaankoop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDuke08 Bekijk Berichten
    Ik leg elk jaar voor mijzelf een cadeauke onder de kerstboom, dit jaar dus ne Virb X
    (dan kan ik met filmpkes bewijzen hoe voorbeeldig ik me gedraag op de moto)
    Dat gaan korte filmkes worden denk ik
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
      We gaan de groepsaankoop afronden op 30 november
      Moest ge het aanbod kunnen uitbreiden naar de Garmin Montana was ik wel geïnteresseerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LethPhaos Bekijk Berichten
        wanneer sluiten de inschrijvingen? ik denk dat ik mij een 345 wil aanschaffen om mijn oude 660 te vervangen, maar dat moet even bezinken...
        Als je dat wil moet je dat doen. Maar één ding wil ik hierover wel kwijt, want ik zat in een gelijkaardig geval (verving mijn 660 door een 595). En dat is dat je met de 595 (en naar ik meen te hebben gelezen is dat dus ook zo met de 345, 395 en 590) niet meer terug naar jouw route kunt navigeren eens je ze afgebroken hebt en/of ervan afgeweken bent. Er zijn "workaround" methodes, maar het is en blijft een achteruitgang ten opzichte van wat je bij de 660 gewoon bent...

Ik weet het : ooit geeft jouw 660 hoe dan ook de geest, en je kunt er niet mee blijven rijden. Maar 't is maar dat je 't weet ...
        Ik vervoehe ja en nin. Joak.
        Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
        't È nie moeilik. Nint.
        Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
          Als je dat wil moet je dat doen. Maar één ding wil ik hierover wel kwijt, want ik zat in een gelijkaardig geval (verving mijn 660 door een 595). En dat is dat je met de 595 (en naar ik meen te hebben gelezen is dat dus ook zo met de 345, 395 en 590) niet meer terug naar jouw route kunt navigeren eens je ze afgebroken hebt en/of ervan afgeweken bent. Er zijn "workaround" methodes, maar het is en blijft een achteruitgang ten opzichte van wat je bij de 660 gewoon bent...

Ik weet het : ooit geeft jouw 660 hoe dan ook de geest, en je kunt er niet mee blijven rijden. Maar 't is maar dat je 't weet ...
          en dan koopt ge de tomtom rider zoals ik gedaan heb (had ne 660) die op alle vlakken beter is. snap niet dat er mensen nu nog veel interesse hebben in de garmin toestellen. Maar ieder doet wat em wilt hé
          ------------------------------------------------
          Ducati Multistrada 950S (2020)
          Kawasaki Z1000 ABS (2015) - SOLD
          Ducati Monster 796 ABS (2010) - SOLD
          ------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door An_ Bekijk Berichten
            Moest ge het aanbod kunnen uitbreiden naar de Garmin Montana was ik wel geïnteresseerd
            Die kan mij ook beter overtuigen dan de Zumo modellen
            | KTM 690 SMC | Honda Africa Twin |
            www.welikebikes.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
              dat de geest geven is al in een gevorderd stadium
              | KTM 690 SMC | Honda Africa Twin |
              www.welikebikes.be

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍