Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuig Bescherming ... voor uw motorfiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vliegtuig Bescherming ... voor uw motorfiets

ACF-50_logo.jpg

Dé winterbescherming voor de motorfiets

ACF-50 (Anti Corrosie Formula) werd ontwikkeld om de vliegtuigen en hun elektrische systemen tegen corrosie te beschermen. Aerospace producten voldoen aan de hoogste prestatie-eisen en voor meer dan 25 jaar, ACF-50 voldoet met glans aan deze eisen.

ACF-50 gebruik op motorfietsen is zeer vergelijkbaar met die in vliegtuigen. Gespoten in de structuur, de gewrichten, frame, lassen, onder de tank en het zadel en alle elektrische aansluitingen, waar de corrosie ongemerkt gebeurt.

Bestaande corrosie of roest wordt geremd en voorkomt de vorming van nieuwe corrosie of de uitbreiding ervan. Ook neutraliseert ACF-50 de corrosieve werking van strooizout.
    Nu te bestellen per bus aan 19.95 euro

Lees meer hier

acf_acf-50_396g.jpg

acf_acf-50_2.jpg

acf_acf-50_3.jpg
    Visit www.KGLracing.com for all your quality bike-parts! And don't forget to Like our fanpage on Facebook!

Volgend jaar toch ook eens bestellen.

Kan nooit kwaad om eens een alternatief voor de S100 te proberen en van deze las ik al verschillende goede commentaren
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

"In mijnen tijd" waren die delen ook al behandeld (yep, toen bestonden er ook al vliegtuigen) maar ik herinner me nog altijd dat die oppervlakken nogal plakkerig waren.
      Tweede opmerking: elektrische delen en andere te beschermen oppervlakken (vleugels, avionics bay,...) liggen meestal inwendig in een vliegtuig (da's toch de bedoeling); wat dan met dit produkt uitwendig op een moto te spuiten? Is dit bestand tegen water/sneeuw/mist?
      [FONT=franklin gothic medium]"A man who stands for nothing will fall for anything"[/FONT] Malcolm X

History: Bandit 1200N, Honda XL1000 Varadero, Suzuki SV1000S, KTM 990 Adventure, KTM 990 Adventure R, KTM 1190 Adventure, Honda CB500X.

Present: BMW RNineT Scrambler aka The Hipster

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Max Bekijk Berichten
        "In mijnen tijd" waren die delen ook al behandeld (yep, toen bestonden er ook al vliegtuigen) maar ik herinner me nog altijd dat die oppervlakken nogal plakkerig waren.
        Tweede opmerking: elektrische delen en andere te beschermen oppervlakken (vleugels, avionics bay,...) liggen meestal inwendig in een vliegtuig (da's toch de bedoeling); wat dan met dit produkt uitwendig op een moto te spuiten? Is dit bestand tegen water/sneeuw/mist?
        Opmerking 1: Wij hebben dit product al getest op enkele van onze eigen motoren en kan garanderen dat het GEEN plakkerig product is.

Opmerking 2: De formule is waterafstotend. Het idee is dat het behandelde oppervlak dus geen water kan vasthouden, wat de corrosie dus tegen gaat.

Een meer gedetailleerde beschrijving kan je hier terugvinden: http://kglracing.com/shop/download/ACF-50_NL.pdf
        Visit www.KGLracing.com for all your quality bike-parts! And don't forget to Like our fanpage on Facebook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Max Bekijk Berichten
          Die plakkerige boel, was dat niet gewoon alodine? Die brol wordt nog altijd gebruikt en dat blijft tot in de eeuwigheid aanvoelen alsof er koffie met suiker gemorst is. ACF50 voelt niet plakkerig aan, voelt eerder aan alsof er wat paraffine op het oppervlak ligt.

ACF50 was oorspronkelijk door enkele Canadezen ontwikkeld om op de landingsgestellen van hun kleinere toestellen gebruikt te worden. Dus effectief open en bloot aan de elementen.
          - Bikes don't leak oil, they mark their territory -
          ~ Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150 ~

***Suzuki Bandit 650 '08 (verkocht)***
          ***Honda CRF1000L '16***

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎