Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een camerabril, in plaats van een camera op uw helm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een camerabril, in plaats van een camera op uw helm

Neem op zoals u het ziet tijdens uw rit.

Sinds kort hebben wij een compleet nieuwe lijn Smart camera brillen, Het draagcomfort, ook in de helm, is groot.
    Deze brillen draaien allemaal Full HD 1080P 30fps. Deze brillen zijn voorzien van Sony sensoren, stereo microfoons( E7 en E9 ) en hebben 2 jaar garantie.

Dit is geen gadget maar een kwaliteitsproduct.

Kijk eens naar onderstaande video om een beeld te krijgen van de videokwaliteit.
    Uit de testen is naar voren gekomen dat de accu tot wel 1,5uur opnemen in full HD mogelijk maakt.

brillen verzamel.jpg

Speciaal voor alle Forum leden inclusief gratis verwisselbare lenzen set ( geel en kleurloos ) De brillen hebben standaard een donkere lens met UV 400 filter.
    Verzending is natuurlijk ook gratis.

Voor alle informatie verwijs ik naar onze shop
    Last edited by OptiCam; vr. 27 okt. '17, 15:06.

De Google Glass revisited

Ik zie geen verwijzing naar waterdichtheid ?

Enerzijds gefeliciteerd met jullie product. Maar anderzijds (ik heb er speciaal nog eens mijn archieven van het laatste jaar op nageslagen) kom ik met anderhalf uur aan batterijcapaciteit in slechts de (kleinere) helft van de dagen toe...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
      De Google Glass revisited

Ik zie geen verwijzing naar waterdichtheid ?

Enerzijds gefeliciteerd met jullie product. Maar anderzijds (ik heb er speciaal nog eens mijn archieven van het laatste jaar op nageslagen) kom ik met anderhalf uur aan batterijcapaciteit in slechts de (kleinere) helft van de dagen toe...

De waterdichtheid is IP55, sproei waterdicht bij 12,5 liter per minuut zie wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-code

Dus een regenbui moet de bril kunnen doorstaan.

De accu duur is dus bij continu opnemen, het is zelfs mogelijk om een powerbank te gebruiken. Al heb je dan wel een usb kabel nodig, dat is niet ideaal. Maar de meeste actioncams als SJCAM, ISAW, Rollei halen de anderhalf uur niet. Die geven het meestal al op na een uurtje.

Het starten en stoppen van een opname is slechts een druk op een makkelijk te bereiken knop
      Last edited by OptiCam; vr. 27 okt. '17, 14:49. Reden: toevoeging

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎