motogp 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • ivan
    Die Hard 2fast'er
    • dec. 2009
    • 1130
    • Kaggevinne

    motogp 2018

    https://www.racesport.nl/motogp/offi...motogp-klasse/ hoe hebben ze dat klaargespeeld
  • Stijn#21
    Die Hard 2fast'er
    • dec. 2010
    • 1085
    • Kempen

    #2
    Schitterend [emoji16]

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
    Is life real or just a dream?
    Yamaha R1 '08
    Zolder - Mettet - Franco - ...
    A racer never looks back

    Comment

    • E.M.
      Administrator
      • sep. 2012
      • 19238
      • Arlon

      #3
      2011 Kawasaki Z1000SX (black)
      2013 Pixel Carpet (rainbow)

      Braaaaaaaap braaaaaaap

      Comment

      • haga46
        Senior 2fast'er
        • sep. 2008
        • 6676
        • In mijn vel

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
        Freddy Tacheny en de mensen van Zelos = geld
        Waarvan ge er heel veel van nodig hebt wilt ge u kunnen inkopen in zo'n team
        Ben onlangs met wa volk naar de gp in Misano geweest en diene dat da organiseert is Guido en diene was hier al van op de hoogte dat er een kleine kans was da Xavier zich mogelijks zou kunnen inkopen (kweet ni juist meer wat het bedrag was maar dacht dat het iets van een 750000€ was). Het enige dat mss nog in de weg kon staan was een andere optie/rijder (dacht dat het Bradle was, maar ook weer ni zeker) voor dat team, wss heeft die rijder voor een andere optie gekozen en heeft Xavier zich de plaats kunnen eigen maken.

        Guido is diegene da motogplovers belgium runt https://www.facebook.com/motogploversbelgium/

        Guido is ook persoonlijk bevriend met Livio en weet ook hier heel veel over, we hadden dan ook een meet and great met Loi en zijn ouders en mochten via Guido zijn paddock pas gewoon tussen de snelste der aarde gaan lopen, wat echt heel cool was. Heb zo fotokes van Capirossi, Mamola, Gibernau, Lowes, Vinales, MM, Loi, etc.
        En we hebben Tavulia, het super Sic museum en de ranche van Rossi gezien

        Dus Xavier heeft heel veel geld moeten meebrengen en geluk gehad dat de andere rijder zich terug getrokken heeft of aan bepaalde voorwaarden niet voldaan heeft
        Op zich maakt het allemaal ni zoveel uit, hij staat er das het belangrijkste Hopelijk lukt het in de motogp beter dan in de moto 2 al gaat het zeker daar gene katte pis zijn
        Bijgevoegde bestanden
        Never forget who helped you!
        Never forgive who fu*ked you.
        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

        Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

        Comment

        • flupp
          Die Hard 2fast'er
          • nov. 2013
          • 1590
          • ..

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
          ...
          Het enige dat mss nog in de weg kon staan was een andere optie/rijder (dacht dat het Bradle was, maar ook weer ni zeker) voor dat team, wss heeft die rijder voor een andere optie gekozen en heeft Xavier zich de plaats kunnen eigen maken.
          ...
          Ik dacht dat dat Baz was. Tijdens de laatste uitzending van de MotoGP hebben de 2 Nederlandse commentatoren het daarover gehad.
          Ik vervoehe ja en nin. Joak.
          Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
          't È nie moeilik. Nint.
          Verstoa j 't nie ? Nieg ?

          Comment

          • haga46
            Senior 2fast'er
            • sep. 2008
            • 6676
            • In mijn vel

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door flupp Bekijk Berichten
            Ik dacht dat dat Baz was. Tijdens de laatste uitzending van de MotoGP hebben de 2 Nederlandse commentatoren het daarover gehad.
            Nope, Baz had al bedankt voor dat team, tenzij die 2 Nederlanders da nog ni wisten. Baz verdient nu een loon en dan moest hij gratis rijden Vandaar dat hij er ook voor bedankt heeft
            Never forget who helped you!
            Never forgive who fu*ked you.
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

            Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

            Comment

            • janbros
              Die Hard 2fast'er
              • feb. 2007
              • 4978

              #7
              MotoGP op den RTBF volgen, dan kom je dat soort zaken veel sneller te weten via De Radigues. en krijg je juiste info ipv dat hollands geouwehoer dat nergens op trekt.

              in princiepe was er geen andere rijder. er was al lang een akkoord dat Xavier de plaats had als hij genoeg geld mee bracht. Avintia zag het zitten, Dorna zelf was pro en heeft zelfs geholpen om de deadline voor het vinden van het geld wat op te schuiven.

              Comment

              • haga46
                Senior 2fast'er
                • sep. 2008
                • 6676
                • In mijn vel

                #8
                Het enige wat er nu nog mist is ne gp in Spa
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

                Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

                Comment

                • ivan
                  Die Hard 2fast'er
                  • dec. 2009
                  • 1130
                  • Kaggevinne

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                  Het enige wat er nu nog mist is ne gp in Spa
                  enne' wa gaat er met Loi gebeuren?

                  Comment

                  • janbros
                    Die Hard 2fast'er
                    • feb. 2007
                    • 4978

                    #10
                    als hij blijft presteren zoals nu na de zomerpauze (wijzigingen in zijn team dacht ik), zullen ze hem wel een nieuw contract aanbieden.

                    Comment

                    • ivan
                      Die Hard 2fast'er
                      • dec. 2009
                      • 1130
                      • Kaggevinne

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
                      als hij blijft presteren zoals nu na de zomerpauze (wijzigingen in zijn team dacht ik), zullen ze hem wel een nieuw contract aanbieden.
                      Bastianini heeft toch al getekend voor het leopard team, ik hoop dat hij mag blijven want de laatste weken was hij

                      Comment

                      • janbros
                        Die Hard 2fast'er
                        • feb. 2007
                        • 4978

                        #12
                        in de plaats van Mir, die gaat naar Moto2

                        Comment

                        • haga46
                          Senior 2fast'er
                          • sep. 2008
                          • 6676
                          • In mijn vel

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                          Bastianini heeft toch al getekend voor het leopard team, ik hoop dat hij mag blijven want de laatste weken was hij
                          Loi blijft bij leopard
                          Never forget who helped you!
                          Never forgive who fu*ked you.
                          Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

                          Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

                          Comment

                          • Stijn#21
                            Die Hard 2fast'er
                            • dec. 2010
                            • 1085
                            • Kempen

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                            Freddy Tacheny en de mensen van Zelos = geld
                            Waarvan ge er heel veel van nodig hebt wilt ge u kunnen inkopen in zo'n team
                            Ben onlangs met wa volk naar de gp in Misano geweest en diene dat da organiseert is Guido en diene was hier al van op de hoogte dat er een kleine kans was da Xavier zich mogelijks zou kunnen inkopen (kweet ni juist meer wat het bedrag was maar dacht dat het iets van een 750000€ was). Het enige dat mss nog in de weg kon staan was een andere optie/rijder (dacht dat het Bradle was, maar ook weer ni zeker) voor dat team, wss heeft die rijder voor een andere optie gekozen en heeft Xavier zich de plaats kunnen eigen maken.

                            Guido is diegene da motogplovers belgium runt https://www.facebook.com/motogploversbelgium/

                            Guido is ook persoonlijk bevriend met Livio en weet ook hier heel veel over, we hadden dan ook een meet and great met Loi en zijn ouders en mochten via Guido zijn paddock pas gewoon tussen de snelste der aarde gaan lopen, wat echt heel cool was. Heb zo fotokes van Capirossi, Mamola, Gibernau, Lowes, Vinales, MM, Loi, etc.
                            En we hebben Tavulia, het super Sic museum en de ranche van Rossi gezien

                            Dus Xavier heeft heel veel geld moeten meebrengen en geluk gehad dat de andere rijder zich terug getrokken heeft of aan bepaalde voorwaarden niet voldaan heeft
                            Op zich maakt het allemaal ni zoveel uit, hij staat er das het belangrijkste Hopelijk lukt het in de motogp beter dan in de moto 2 al gaat het zeker daar gene katte pis zijn
                            Amaai ... Zal wel super geweest zijn in Italië ... Ben jaloers

                            Kan je die ranch van Rossi ook zonder connecties bezoeken?

                            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
                            Is life real or just a dream?
                            Yamaha R1 '08
                            Zolder - Mettet - Franco - ...
                            A racer never looks back

                            Comment

                            • haga46
                              Senior 2fast'er
                              • sep. 2008
                              • 6676
                              • In mijn vel

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn#21 Bekijk Berichten
                              Amaai ... Zal wel super geweest zijn in Italië ... Ben jaloers

                              Kan je die ranch van Rossi ook zonder connecties bezoeken?

                              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
                              Yep, enkel het weer op de dag van de koers was kut, met verder was het echt super 😎

                              Da ga, maar vergeet het maar da ge er echt op kunt 😉
                              Never forget who helped you!
                              Never forgive who fu*ked you.
                              Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

                              Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

                              Comment

                              Working...
                              X