Motor huren voor circuitdag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • janl
    Die Hard 2fast'er
    • mrt. 2013
    • 520
    • 't Bronsgroen eikenhout

    Motor huren voor circuitdag

    Weet er iemand of je in Belgenland (of nabije omstreken) ergens een motor kan huren voor een dagje circuit?
    Ik ga met 2 kameraden naar Mettet volgende maandag, nu blijkt eentje zonder motor te zitten
    Moet niet per se een S1000RR of zo zijn, maar wel iets waar je toch al mee uit de voeten kunt
    Gratis Jean Le Motard sticker? Hier aanvragen
    Bezoek mijn motorblog: Jean Le Motard
    Like Jean Le Motard op Facebook
  • janbros
    Die Hard 2fast'er
    • feb. 2007
    • 4978

    #2
    als het al kan, kost het véél centjes



    Wilt u graag een motor huren om op een circuit te gaan rijden, neem dan contact op met Santi, Marcel van de Sande Tel: +31(0)6-51377949 of mail: [email protected]

    Comment

    • MvC
      Die Hard 2fast'er
      • feb. 2010
      • 1145
      • Deftinge, Belgium

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door janl Bekijk Berichten
      Weet er iemand of je in Belgenland (of nabije omstreken) ergens een motor kan huren voor een dagje circuit?
      Ik ga met 2 kameraden naar Mettet volgende maandag, nu blijkt eentje zonder motor te zitten
      Hoe boekje nu een circuitdag zonder zelf een motor te bezitten ? Je kunt ergens een motor huren en daarmee op circuit gaan maar dat zal dan wel ene zijn in straattrim. Ken niet direct organisaties waar je dit kan huren.
      Heeft hij ooit al met een moto gereden ? ooit al circuit gedaan ? Heeft hij zelf een moto en indien ja waarom voldoet de zijne niet?
      play with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road

      Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
      Sold: Soes SV650S
      Current: Ducati 749s

      Comment

      • janl
        Die Hard 2fast'er
        • mrt. 2013
        • 520
        • 't Bronsgroen eikenhout

        #4
        Merci voor de tips Jan, ik speel het door.

        Oorspronkelijk geplaatst door MvC Bekijk Berichten
        Hoe boekje nu een circuitdag zonder zelf een motor te bezitten ? Je kunt ergens een motor huren en daarmee op circuit gaan maar dat zal dan wel ene zijn in straattrim. Ken niet direct organisaties waar je dit kan huren.
        Heeft hij ooit al met een moto gereden ? ooit al circuit gedaan ? Heeft hij zelf een moto en indien ja waarom voldoet de zijne niet?
        Niet z'n eerste keer circuit, maar wil z'n ouwe BMW R100 niet laten ontploffen
        Had normaal een motor van een kameraad kunnen lenen, maar is iets tussen gekomen.
        Afijn, terug on topic nu > nog iemand tips voor motor verhuur?
        Gratis Jean Le Motard sticker? Hier aanvragen
        Bezoek mijn motorblog: Jean Le Motard
        Like Jean Le Motard op Facebook

        Comment

        • Tam-Ara
          Bestuurslid
          • jul. 2008
          • 9052
          • Moere (Gistel)

          #5
          Nabij de nurburgring zijn er een paar duitse organisaties die motoren verhuren om ermee op het circuit te rijden. Ik heb het eens moeten uitzoeken voor een vriend uit de US die hier een keer circuit wou komen rijden... Eigenlijk ben je nog beter af met een goedkope circuitmotor te kopen en weer te verkopen achteraf, dan ben je minder geld kwijt. Op Facebook is er een groep waar er regelmatig circuitmotoren te koop aangeboden worden
          BMW S1000R

          Comment

          • janl
            Die Hard 2fast'er
            • mrt. 2013
            • 520
            • 't Bronsgroen eikenhout

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten
            Nabij de nurburgring zijn er een paar duitse organisaties die motoren verhuren om ermee op het circuit te rijden. Ik heb het eens moeten uitzoeken voor een vriend uit de US die hier een keer circuit wou komen rijden... Eigenlijk ben je nog beter af met een goedkope circuitmotor te kopen en weer te verkopen achteraf, dan ben je minder geld kwijt. Op Facebook is er een groep waar er regelmatig circuitmotoren te koop aangeboden worden
            Merci Tamara.
            Heb je toevallig nog gevens van die Duitse organisaties?
            En de link naar de FB groep?
            Gratis Jean Le Motard sticker? Hier aanvragen
            Bezoek mijn motorblog: Jean Le Motard
            Like Jean Le Motard op Facebook

            Comment

            • Tam-Ara
              Bestuurslid
              • jul. 2008
              • 9052
              • Moere (Gistel)

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door janl Bekijk Berichten
              Merci Tamara.
              Heb je toevallig nog gevens van die Duitse organisaties?
              En de link naar de FB groep?
              Zit op de trein momenteel, zal het straks eens even opzoeken als ik thuis ben!
              BMW S1000R

              Comment

              • WoKe
                Die Hard 2fast'er
                • dec. 2004
                • 350
                • Gent

                #8
                Dat kan bij ons, we hebben net een CBR600RR aangekocht hiervoor.
                Normaal gaan we hem pas volgend seizoen op onze eigen dagen inzetten, maar als ik je ermee kan depanneren kan het nu ook wel.
                Het is een standaard CBR600RR met aangepaste voor en achtervering, brembo rempomp, omgekeerd schakelpatroon en extra set velgen met regenbanden. PM of bel me ff voor meer details en eventueel iets af te spreken.

                Cu,
                Wouter
                Check out : www.trackdays.be

                Comment

                • black-devil
                  Die Hard 2fast'er
                  • jan. 2010
                  • 1509
                  • maldegem

                  #9
                  Op Mettet kun je ook een moto huren voor op het circuit als je er gaat rijden met Mertens riding school.
                  En als ik het voorheb wat ik daar gelezen heb maar de franse taal is nu niet echt mijn ding
                  zou het een Ktm 390 zijn
                  I feel the need 4 the speed
                  speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
                  streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
                  MT09 SP 2018

                  Comment

                  • Antropos
                    Die Hard 2fast'er
                    • aug. 2009
                    • 984
                    • Lordwood, Belgium

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                    Dat kan bij ons, we hebben net een CBR600RR aangekocht hiervoor.
                    Normaal gaan we hem pas volgend seizoen op onze eigen dagen inzetten, maar als ik je ermee kan depanneren kan het nu ook wel.
                    Het is een standaard CBR600RR met aangepaste voor en achtervering, brembo rempomp, omgekeerd schakelpatroon en extra set velgen met regenbanden. PM of bel me ff voor meer details en eventueel iets af te spreken.

                    Cu,
                    Wouter
                    Nice intitiatief, maar is het wel verstandig een motor (lees vreemde motor) aan te bieden met omgekeerd schakelpatroon? Vraagt toch enige gewenning en heb omwille van dat feit (combinatie vreemde motor, circuit, omgekeerd schakelen) toch al wat serieuze accidentjes gezien.
                    S1000XR

                    Comment

                    • WoKe
                      Die Hard 2fast'er
                      • dec. 2004
                      • 350
                      • Gent

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antropos Bekijk Berichten
                      Nice intitiatief, maar is het wel verstandig een motor (lees vreemde motor) aan te bieden met omgekeerd schakelpatroon? Vraagt toch enige gewenning en heb omwille van dat feit (combinatie vreemde motor, circuit, omgekeerd schakelen) toch al wat serieuze accidentjes gezien.
                      Is omgezet op 2 minuten ;-)
                      Maar momenteel heb ik het andere stangetje nog niet liggen.
                      Check out : www.trackdays.be

                      Comment

                      • Retr0
                        Die Hard 2fast'er
                        • mei. 2010
                        • 2355
                        • As

                        #12
                        Tweedehands, nieuwe en occassions Yamaha Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.


                        toevallig bij uit gekomen...
                        Take care upstairs Joeri!!!!

                        Comment

                        • ECHELON
                          Die Hard 2fast'er
                          • dec. 2011
                          • 1418
                          • Sint-Niklaas

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Retr0 Bekijk Berichten
                          Toch verleidelijk zo'n dingen.
                          Als ik ooit iemand vind om er nog eens samen aan te beginnen en wat de kosten te delen
                          zou ik zoiets wel aankopen.

                          Comment

                          • Ine
                            Die Hard 2fast'er
                            • aug. 2009
                            • 255

                            #14
                            Ik heb deze zomer een hkr evo2 (pure circuitmotor) gehuurd, 490 euro per dag. Valt eigenlijk wel mee, aangezien ge zelf voor niks moet zorgen. Zij zorgen voor de banden, de remblokjes, de benzine,... En crashen kost u max. 2000 euro.

                            De bmw bij Bike Promotion, is jammer genoeg in straattrim (moet blijkbaar van bmw, iets met promo?), uitgezonderd de spiegels. De huur valt ook wel mee van prijs, maar als ge die neerlegt en de pinker is naar de vaantjes, dan moet ge die ook betalen... Gelukkig kijken ze niet op een kraske

                            Comment

                            Working...
                            X