Pagina 421 van 421 EersteEerste ... 321371411418419420421
Resultaten 4201 t/m 4208 van 4208

Onderwerp: Moppen en grappige filmpjes - Deel 2

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    je kan geen onderscheid maken tussen fundamentalisten, onmogelijk. van zodra je een fundamentalist bent, ben je niet meer voor rede vatbaar en ben je zo overtuigd van je eigen grote gelijk dat je vind dat ALLES is toegestaan om je standpunt op te dringen aan anderen.

het nivo van je criminele activiteiten geeft dan enkel weer hoe diep je nivo van "achterlijkheid" op dat moment reeds gezakt is, en hoe meer teleurgesteld de fundamentalisten zijn in het resultaat van hun acties, hoe dieper ze zullen zakken. Uiteindelijk zullen er ergens ter wereld milieu-fundamentalisten ook overgaan tot het leggen van bommen onder "vervuilers" en slachtoffers maken.

je hoeft me niet te geloven hoor, maar als je een beetje opgelet hebt bij geschiedenis ...

2. The Following User Says Thank You to janbros For This Useful Post:

hubke01 (17-10-2019)

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hodo Bekijk Berichten
    .
    Als die treinreizigers (of andere kijkers / lezers) wat meer geïnformeerd waren over de achtergrond van deze actie dan hadden ze dit op een minder agressieve manier opgelost en die gasten duidelijk gemaakt dat er andere plaatsen zijn waar het relevanter is om actie te voeren.
    man man man
    en gij denkt dat ze dat niet eerst geprobeerd hebben ? die eikels zouden daar hebben blijven staan op die metro tot iemand ze er af sleurde. of dat nu 5 minuten of 5 uur duurde. hoe langer ze er staan, hoe meer aandacht en dat was het enige waar het hun om te doen was.

4. The Following User Says Thank You to janbros For This Useful Post:

hubke01 (17-10-2019)

Registratie
    Nov 2013
    Thanks
    82
    Je zou het eigenlijk, met enige zin voor overdrijving, wél geweldpleging kunnen noemen : geweldpleging op de tijd van de pendelaar.

Destijds (toen ik nog met de trein pendelde) was een vertraging van 10 minuten, op een (metro-trein-)traject van 2 uur (of soms nóg langer) net dat beetje tijd dat je bij thuiskomst rustig kan gaan zitten voor het avondeten. Als je na 2 uur pendelen die 10 minuten "transitie naar zen" aan jouw neus voorbij ziet gaan, stemt dat de rest van de avond niét tot "vredevolle en geweldloze milieu-gevoelens"...
    Ik vervoehe ja en nin. Joak.
    Widder vervoeh'n ja en nin. Jow.
    't È nie moeilik. Nint.
    Verstoa j 't nie ? Nieg ?

Registratie
    May 2005
    Thanks
    0
    Aan de bushalte....

Bij een drukke bushalte, stond een mooie jonge vrouw met een strakke leren rok aan op de bus te wachten.
    Toen de bus arriveerde en het haar beurt was om in te stappen, realiseerde de vrouw zich dat haar rokje te strak zat, om haar been hoog genoeg op te kunnen tillen om in de bus te stappen.
    Zichtbaar gegeneerd en met een verlegen glimlach naar de buschauffeur, maakte ze de rits aan de achterkant van haar rok een beetje los, in de hoop zo voldoende speling te krijgen om haar been hoog genoeg op te kunnen tillen.
    Ze probeerde de bus te betreden, maar zonder succes.
    De vrouw schaamde zich en maakte de rits aan de achterkant van haar rok nog een beetje los. Daarna probeerde ze de bus weer te betreden.
    Wederom lukte het de vrouw niet, die zich nu wel erg geneerde, niet om haar been omhoog te krijgen.
    Ze lachte nogmaals naar de buschauffeur en maakte de rits aan de achterkant van haar rok nog een beetje los….maar weer lukte het haar niet om de bus te betreden.
    Op dat moment, tilde een grote man, die achter haar stond, de vrouw bij haar middel op en liet haar weer voorzichtig zakken in de bus.
    Woedend draaide de vrouw zich om naar de man en schreeuwde: “Hoe durf je me aan te raken! Ik ken je niet eens!”
    De man lachte en zei koeltjes: “Nou mevrouw, normaal gesproken zou ik het met u eens zijn, maar nadat u mijn rits drie keer hebt losgemaakt, dacht ik dat we vrienden waren.”

7. The Following 6 Users Say Thank You to tweety For This Useful Post:

bjoxxx (03-04-2020),Cisse (03-04-2020),Cowboy (03-04-2020),Leville (02-04-2020),Lucasfalt (02-04-2020),Nightwing (02-04-2020)

Registratie
    May 2005
    Thanks
    0
    Charel gaat naar zijn dokter en vraagt hem: 'Meneer doktoor, kunt u me efkes nakijken'.
    'Kleed je maar uit' zegt de dokter.
    Als Charel zijn onderbroek uittrekt, reageert de dokter verbaasd: 'Wat is dat voor ne platte lul ?"
    'Wel,' zegt Charel een beetje verlegen, 'als we met een paar vrienden naar de kroeg gaan, worden we een beetje tipsy. Dan leggen we ons geslachtsdeel op de bar en dan fluit de barman. En wie hem het laatste wegtrekt, krijgt een klop met de hamer . . . en ik ben nogal dikwijls de laatste.'
    De dokter kijkt nog eens en zegt: 'Maar daar kan ik niks meer aan doen.'
    En Charel: 'Maar daar kom ik niet voor, meneer doktoor ! Ik kom voor mijn oren, want ik hoor het fluitje niet !

9. The Following 2 Users Say Thank You to tweety For This Useful Post:

bjoxxx (03-04-2020),Lucasfalt (02-04-2020)

Registratie
    May 2005
    Thanks
    0
    Stond er vanmorgen toch een vrouw van 85 jaar bij mij op de stoep met een papegaai op haar schouder...

Zegt ze tegen mij: "Als je kan raden wat voor dier ik op mijn schouder heb, mag je met mij naar bed". ( WEL 85 jaar hé !!)
    Omdat ik daar niet zo veel trek in heb, zeg ik: "een olifant".

Zegt zij .................. ik zal het voor 1 keer goed rekenen !!!

Registratie
    May 2005
    Thanks
    0
    Op de eerste schooldag wil de nieuwe juf de kindjes wat beter leren kennen en vraagt hun naar het beroep van hun ouders.
    Sofieke haar mama is secretaresse en haar papa buschauffeur...
    Bij jantje loopt het natuurlijk weer mis .
    Juf: en jantje , wat is het beroep van uw ouders?
    Jantje: wel,mijn mama is een hoer en mijn papa is een duiker in damascus .
    Juf (ietwat geschokt) : jantje, dat kan niet kloppen , vraag dat nog maar eens na...
    Jantje: ok Juf
    De dag erna, jantje komt binnen en gaat met een ontwapendende glimlach naar de juf en zegt:
    Juf , ge hebt gelijk, ik zat ernaast met de beroepen van mijn ouders.
    De juf, ietwat opgelucht zegt: ziet ge wel jantje,
    Jantje; jaja, ik heb het nagevraagd, ons ma is inderdaad een hoer , maar onze pa is geen duiker in damascus,
    hij ligt met een druiper in't erasmus....

12. The Following User Says Thank You to tweety For This Useful Post:

bjoxxx (03-04-2020)

Registratie
    May 2005
    Thanks
    0
    Ze vindt er haar schoonzoon die razend van woede zijn valies aan het maken
    is.

Vraagt de schoonmoeder : “Maar jongen, wat gebeurt er hier ?”.

“Die dochter van U, die dochter van U…..!!!!”.

“Gisteren stuur ik haar een e-mail om te melden dat ik een dag vroeger naar
    huis kom van een zakenreis.

En wat vind ik als ik thuis kom ? Mijn vrouw, Uw dochter, in bed met een
    andere man !”

Daarop antwoordt de schoonmoeder : “Hier klopt iets niet, want zo heb ik
    haar helemaal niet opgevoed ! Wacht even, ik ga met haar praten !”.

Ze verlaat de kamer en trekt naar haar dochter om uitleg te vragen !

Enkele minuten later komt ze terug de kamer binnen met een brede glimlach op
    haar gezicht :

“Zie je wel, er is een heel logische uitleg voor dat hele gebeuren !”

“Ze heeft die e-mail nooit ontvangen !!!!!”.

Pagina 421 van 421 EersteEerste ... 321371411418419420421

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Motor filmpjes,deel twee
    Door guido in forum Filmpjes, Foto's en Moppen
    Reacties: 3179
    Laatste bericht: 30-12-2012, 14:00
  2. moppen en grappige filmpjes
    Door guido in forum Filmpjes, Foto's en Moppen
    Reacties: 2125
    Laatste bericht: 23-10-2007, 09:54
  3. (deel 2) Het DRIE woorden verhaal... (deel 2)
    Door Thinluni in forum Off-Topic
    Reacties: 139
    Laatste bericht: 16-12-2006, 11:39

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten