Pagina 96 van 98 EersteEerste ... 4686939495969798 LaatsteLaatste
Resultaten 951 t/m 960 van 976

Onderwerp: CB1000R!

Registratie
    Nov 2011
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
    da pak is gen probleem, kun je altij komen passen é
    en den eerst volg keer da we gaan rijden. ik op uwe motor en gij op de mijne en achter mij

Een tweedelig pak is geen probleem dus hebk al maar een paar dagjes gereserveerd op Mettet.

Kheb toch een beetje schrik van uwe moto

Laat die zon maar komen, het is hier al serious aant kriebelen om te gaan rijden!
    ?

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    248
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten

Een tweedelig pak is geen probleem dus hebk al maar een paar dagjes gereserveerd op Mettet.

Kheb toch een beetje schrik van uwe moto

Laat die zon maar komen, het is hier al serious aant kriebelen om te gaan rijden!
    de motor op zich is geen probleem, tis het manneke dat erop kruip dat de motor gevaarlijk maakt
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik heb een sterk vermoeden dat er voor 2015 een nieuwe CB1000R gaat komen. De huidige gaat immers al 6 jaar mee.
    Ben zo wat aan het uitvissen wie van de vier . Duc sf 848 ,Z1000,Speedtriple ,en de Cb1000R .Goh niet gemakkelijk .Af en toe wordt er ook duo gereden met vrouwke.Kwil iets dat licht in de hand ligt ,soepel rijdt ,en goed vooruit gaat op Koppel.De welke voldoet zowat van de vier.

Geef eens jullie mening alvast thnx .

Registratie
    Jul 2013
    Thanks
    390
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkris Bekijk Berichten
    Ben zo wat aan het uitvissen wie van de vier . Duc sf 848 ,Z1000,Speedtriple ,en de Cb1000R .Goh niet gemakkelijk .Af en toe wordt er ook duo gereden met vrouwke.Kwil iets dat licht in de hand ligt ,soepel rijdt ,en goed vooruit gaat op Koppel.De welke voldoet zowat van de vier.
    Pan European als outsider? Voldoet er helemaal aan! Al geldt "licht in de hand" vooral eens je aan 't rijden bent

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3402

Z1000 alvast wel, enkel is het comfort voor de achterzitter iets minder (maar dat zal wel bij de meeste nakeds zo zijn).
    190/55 band achteraan en ge hebt een zeer proper bochtenbeest.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Registratie
    Jan 2014
    Thanks
    0
    Thnx voor de reply. diene kawa is eigenlijk mijn eerste gedacht geweest ,ben hem al eens gaan bezien bij Wauters in eeklo. ferm stuk..Den duc ook eens gaan zien in gent pfffffffff.Kwas op zoek naar de handgrepen voor den duo t,viel tegen .
    Naar het schijnt zou den duc serieus bokken in stads verkeer ,maar ja wat is ernstig .Mss toch eens moeten proef rijden... vraag mij af of ge dat echt kunt beoordelen op zo een korte tijd.

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    37
    Z1000, zeker weten! Wel met aftermarket uitlaatjes, want die originele dingen trekken op niks.
    2012 Triumph Speed Triple

Registratie
    Nov 2011
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
    de motor op zich is geen probleem, tis het manneke dat erop kruip dat de motor gevaarlijk maakt
    Das waar. Maar als ik zie hoe jij daar mee kunt rijden

Vandaag nog eens naar het werk kunnen rijden.

Ben toch eens benieuwd naar Mettet, we zullen in de Ardennen mijn skills nog wat moeten verbeteren...
    ?

Registratie
    Nov 2011
    Thanks
    17
    Thnx voor de reply. diene kawa is eigenlijk mijn eerste gedacht geweest ,ben hem al eens gaan bezien bij Wauters in eeklo. ferm stuk..Den duc ook eens gaan zien in gent pfffffffff.Kwas op zoek naar de handgrepen voor den duo t,viel tegen .
    Naar het schijnt zou den duc serieus bokken in stads verkeer ,maar ja wat is ernstig .Mss toch eens moeten proef rijden... vraag mij af of ge dat echt kunt beoordelen op zo een korte tijd.
    Een twee cilinder heeft nu eenmaal een ander karakter dan een vier in lijn.

Een CB1000R is zeker niet de moto voor duo. Een Z1000SX lijkt me hiervoor ideaal. Is eigenlijk een Z1000 met een kuip waar een duo ook plaats heeft.
    ?

Registratie
    Sep 2012
    Thanks
    3402
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
    Een twee cilinder heeft nu eenmaal een ander karakter dan een vier in lijn.

Een CB1000R is zeker niet de moto voor duo. Een Z1000SX lijkt me hiervoor ideaal. Is eigenlijk een Z1000 met een kuip waar een duo ook plaats heeft.
    Ik weet niet wat het comfort is voor de achterzitter op een naked ... maar ik hoor er veel mensen van klagen op de Z1000SX.
    Het is beter dan ne supersport, dat zeker en vast, en iets dikker dan de Z1000, maar ondermaats comfort voor de passagier in het sportouring segment.

Als je voor de look van de nakeds bent, zal een Z1000SX je waarschijnlijk niet bekoren ... maar het is dezelfde motor, een lichte vertandingsafwijking, meer comfort, andere vering & een grotere tank.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten