Pagina 1 van 122 12341151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 1215

Onderwerp: eenzame ritjes

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    0

eenzame ritjes

....
    Berichtje aan de zagen: koopt ulle een stukje
    hout en laat ulle maar es goed gaan

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    0
    En ik ga dus de loef afsteken si :

Deze namiddag ritje van een 120km gaan doen in de streek rond Doornik , kluisbergen . Veel schone baantjes , maar helaas toch wel vele natte wegen .
    Weer was prima , zonnetje scheen mooi maar op het laatste begonnen de vingers en voetjes toch wat kou te krijgen .
    In een van mijn plaatselijke speeltuintjes heb ik een klapje gedaan met een jonge
    gast uit Waregem , heb hem de hint gegeven eens te komen piepen op het forum . Ben benieuwd of hij zal komen op dagen .

Mijn funfaktor =

Waren de wegen mooi droog geweest dan ging de faktor nog wel wat hoger gelegen hebben .

Registratie
    Dec 2006
    Thanks
    0
    Gisteren een toerke van een uur gedaan, van Mol richting Diest en over Tessenderloo terug. vettige wegen soms, veel verkeer maar in ieder geval beter dan lui in de zetel te liggen !

dus

gr Tom

Registratie
    Aug 2004
    Thanks
    3
    Vroeger toen ik pas mijn rijbewijs had reed ik altijd alleen en dat was voor mij ook zeer veel fun. Na een tijdje 2fast leren kennen en blijven plakken. De groepritjes hier zijn ook zeer veel fun maar kan ook nog altijd genieten van een ritje alleen. Motars onderweg vind je altijd om ofwel een tijdje achter te hangen of die achter u blijven rijden...
    Kortom van een eenzaam ritje alleen, das is evenzeer genieten.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Registratie
    Oct 2005
    Thanks
    0
    Deze voormiddag een goei 100km gaan rijden. Via autosnelweg naar Merksem, dan het kanaal zover mogelijk gevolgd. Via Oelegem naar Ranst, om dan via Schilde, Zoersel, Oostmalle, Brecht en Kalmthout terug naar huis te rijden. Kou viel goe mee maar onderweg regelmatig een kleine regenbui gehad en de baantjes lagen hier en daar vree vettig. Hier en daar nen pipo die niet goe oplette. Factor dan ook maar
    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

Foto&#39;s :Navarra 2008-
    Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/

Registratie
    Oct 2004
    Thanks
    10
    ik gisteren volledig alleen, binnendoor Kessel-lo, beringen en terug. Droge banen, 8 graden, en nieuwe bochten ontdekt ... was de funfactor.
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Registratie
    Apr 2006
    Thanks
    0
    héhé, tof dat er reply komt . Goed zo mannen . Blijf hier maar af en toe eens komen posten na een eenzaam ritje .

@scarver : indeed eenzame ritjes kunne ook heel funny zijn . Mijne was eenzaam om dat ik maar heel laat een oplossing gevonden heb voor de dochter en last minute beslist heb

Registratie
    Sep 2007
    Thanks
    0
    Gisteren een laatavondritje van 130 km gemaakt...
    De dijkjes in Zeeland waren achteraf bekeken niet zo'n goed idee. In Nederland zetten ze alleen verlichting op kruispunten en in dorpskernen, waardoor je elke bocht echt wel 'blind' ingaat.
    De Gentse haven daarentegen is echt wel een aanrader om zo laat te gaan rijden: echt bijna geen ander verkeer. Jammer dat het nat lag, die bochten aan de Stora zijn echt .
    En het heeft ook wel iets om op zo een compleet verlaten plaats in het donker te staan uitwaaien aan het kanaal.
    Falling feels like flying, until you hit the ground...

Registratie
    Nov 2007
    Thanks
    0
    Daarstraks rond 15u wou ik een ritje gaan doen, net vertrokken en een goei bui op mijn kas dan maar tot aan tankstation gereden, volgetankt en terug naar huis

Maar 2.5km gedaan in totaal en nog sjans gehad ook, voorgesorteerd op strook met pijl om naar links te draaien, is er een pipo met een jeepke die op mij nog eens effe links voorbij gaat, gelukkig op tijd in mijn spiegel zien aankomen

Registratie
    Nov 2006
    Thanks
    0
    Vanavond heb ik men moto verhuisd naar men nieuw adres waar ik sinds verleden week woon.

T'was 2/5 maand geleden dat ik ermee gereden had (omwille van men accident) en kzat mee nen big smile erop....

Was zelfs verbaasd dat em zo goed trok,niemeer gewend zijn hé ....
    En men geluidje is nog steeds zo zalig

Dus men ritje was

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten