Pagina 3 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 115

Onderwerp: Road to Poland

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    Hey man respect echt waar, ben der al serieus vaak met den auto naartoe gereden, ken mijne weg der redelijk goed, en believe me als ze zeggen slechte banen dan zijn het slechte banen, maar heb ook goed nieuws, der zijn al keiveel goeie grote banen aangelegd de afgelopen paar jaar.
    Zou zeggen als ge nen tolk nodig hebt laat maar weten.
    ps nog goeie raad pakt u een heel goei, of meerdere goeie sloten mee, vooral in de grootsteden ist erg gesteld soms spreek uit ervaring ( als toerist dan want dit had ik al getypt dvor ik de rest gelezen had ).
    Als ge nog adreskes wilt of info laat maar horen he, en ge gaat gene spijt hebben van het land denk ik ze, zomer in polen is genieten.
    grtz en veilige goeie reis he

Fajne droga i do zobazcenia ;-) (sorry voor de fouten in het schrijven wsl he)

ps had dus stukske van da je zelf pools was ni gelezen lol.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw@tLorD
    Dag allemaal,

Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn als ik mijn reiservaring met jullie zou delen. Dus bij deze start ik een topic hier over mijn reis en verblijf in

Polen met de moto.

Na jaren te liggen rondbotsen met de bus, ben ik het wel stilaan beu om dat nog eens te doen. Dit jaar rijd ik naar Polen met mijn Fireblade 900 RR. Ongeveer 1300 km enkel rit.
    Ik begin mijn reis op zaterdag 9 augustus. Ik vertrek dan rond 15u richting Berlijn om daar tegen 21u aan te komen. Nou ja ik zie wel. Daar ga ik nog genieten van de avond en kruip in mijn nest. Ik logeer in een hotel nabij de Alexanderplatz.

10 Augustus rij ik rustig richting de Poolse grens. Dit doe ik ook via de autostrade om geen extra tijd te verspillen. Eens aangekomen aan de grens, mag ik slechte wegen verwachten. 200 km slechte en drukke banen tot aan de payage. De payage is nog niet zeker, daar ik mss binnenbaantjes ga nemen. Mijn eindbestemming ligt 400km inwaarts, Lodz.

Vanaf dan begint mijn verlof tot 28 augustus. Ik ga Krakow, Auschwitz, de zee, de meren en het Oer-woud bezoeken. Lekker druk schema. Ik hou jullie hier op de hoogte van mijn reiservaring.

Wie weet, mss kan ik hiermee iemand voorthelpen, maar nu eerst 8 dagen Kretaaaaaa!

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0
    Dziekuje bardzo za zyczenia. Bede bardzo uwazal na drodze. Nie martwcie sie!

De banen kan ik er niet zo goed. Ik heb ze altijd vanuit de bus gezien. Ik wil zeker de bergen intrekken voor een paar dagen. Ik heb de wegen daar al eens gezien en die zien er fantastisch uit!!!

Ik ben nu mijn eerste reistas aan het klaarmaken

Ik zal foto's posten zodra ik kan en mijn verhaal doen. Het wordt reuze! (ik heb dit altijd al willen zeggen).

Groetjes,

Swatje
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Registratie
    Aug 2007
    Thanks
    0
    Hey Swatje maakt er ne schone verlof van en bent voorzichtig he.

Alvast het beste gewenst!
    Grt kevin
    2 wielen,geen parkeerprobleem en meestal filevrij awel ja ne moto is echt iets voor mij!

Registratie
    Apr 2007
    Thanks
    0
    ik vertrek de zaterdag naar Polen
    1500+ km's -.-
    meer als 15 u rijden ( 15 uur is super maar die files in DE ,... )
    ik zit aan Stalowa Wola / Tarnobrzeg
    nog is 200 km verder sinds da jij maar 1300 moet doen

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    hehe al goed dak het allemaal wel versta, typen int pools is ni mijn sterkste kant, heb het dan ook maar onderweg geleerd he nooit les gevolgd ofzo.
    hehe ben benieuwd naar de fotokes want uitzichten enz zijn er daar echt genoeg en allemaal even uniek.
    ben er meer dan 300 keer geweest, vroeger deed onze pa hulp aan polen en ging ik elke keer mee, da was soms in weekend over en weer, leuke herinneringen aan ze.
    veel maten van mij wonen daar ook, hehe en sigaretten en wodka zijn daar echt wel aantrekkelijk van prijs he
    ;-)
    nogmaals goeie reis
    en doe ze daar ne goeiendag van mij he

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw@tLorD
    Dziekuje bardzo za zyczenia. Bede bardzo uwazal na drodze. Nie martwcie sie!

De banen kan ik er niet zo goed. Ik heb ze altijd vanuit de bus gezien. Ik wil zeker de bergen intrekken voor een paar dagen. Ik heb de wegen daar al eens gezien en die zien er fantastisch uit!!!

Ik ben nu mijn eerste reistas aan het klaarmaken

Ik zal foto's posten zodra ik kan en mijn verhaal doen. Het wordt reuze! (ik heb dit altijd al willen zeggen).

Groetjes,

Swatje

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    hey jij ook goeie reis gewenst en succes onderweg he. bij mij ist nu 2 jaar geleden dak er nog geweest ben, mar wie weet als der is iemand zin heft voor mee te gaan dak nog wel is ga ;-)
    grtz

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adrenalinerush
    1500+ km's -.-

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    hey jij ook goeie reis gewenst en succes onderweg he. bij mij ist nu 2 jaar geleden dak er nog geweest ben, mar wie weet als der is iemand zin heft voor mee te gaan dak nog wel is ga ;-)
    grtz

1500+ km's -.-

Registratie
    Apr 2007
    Thanks
    0
    [quote="FastBike_4_Life"]hey jij ook goeie reis gewenst en succes onderweg he. bij mij ist nu 2 jaar geleden dak er nog geweest ben, mar wie weet als der is iemand zin heft voor mee te gaan dak nog wel is ga ]
    Dzieki
    ik hoop da t rustig op de weg is
    alhoewel ik tog nie moet rijden ( te jong)
    kzie er eigelijk nie egt veel naar uit . omda er niks te doen is
    maarya morge nog rap efkes een ipod oplader gaan halen voor in de auto
    want echt lang gaat die batterij ook nie mee bij mij
    weet er iemand een winkel in de buurt van Antwerpen ( kanten van hoogstraten) waar ik er ene kan kopen ?!

Registratie
    May 2008
    Thanks
    0
    geen idee waar ge da kunt kopen, en over het feit da er ni veel te doen is ja das mss waar, alle bij mij viel da mee wij zaten nooit lang op 1 plaats, en zagen per reis echt heel veel mensen he.
    heb da ook nooit gezien als echt op verlof zijn omda er zoveel gereden werd.
    maar heb er toch leuke dingen gezien en meegmaakt
    grtz en nog is goei reis he

Dzieki
    ik hoop da t rustig op de weg is
    alhoewel ik tog nie moet rijden ( te jong)
    kzie er eigelijk nie egt veel naar uit . omda er niks te doen is
    maarya morge nog rap efkes een ipod oplader gaan halen voor in de auto
    want echt lang gaat die batterij ook nie mee bij mij
    weet er iemand een winkel in de buurt van Antwerpen ( kanten van hoogstraten) waar ik er ene kan kopen ?!

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0

Het varkentje is gewassen en helemaal gesimiliseerd. Hij zal nu 8 dagen op mij staan wachten, om dan samen erop uit te trekken.

Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Pagina 3 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Off-road cursus voor all-road motoren?
    Door Monsterman in forum Off/Allroad rijden
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 20-12-2010, 14:58
  2. The road to Poland - Take 3
    Door Sw@tLorD in forum Motorvakantie en Reisverslagen
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 20-08-2010, 07:18
  3. Road to Poland: Take 2
    Door Sw@tLorD in forum Motorvakantie en Reisverslagen
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 10-08-2009, 05:14
  4. ALL Road