Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 94956575859
Resultaten 581 t/m 588 van 588

Onderwerp: Hoeveel heb je onlangs nog betaald voor je nieuwe banden?

Registratie
    Oct 2009
    Thanks
    11
    gekocht bij bandenleader.be ook altijd met de pirelli's gereden en word eerste keer slick dit jaar hoop dat mijn zoon ze warm genoeg kan houden bij het rijden , is nog maar zijn 2de seizoen nu maar reed toch al een 1,22 op mettet met de oude R6, dit jaar word het met een gsxr K5 750cc, we gaan moeten afwachten wat de overstap brengt van carbs naar injectie
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    152
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smlovver Bekijk Berichten
    Gekocht bij Daromotorshop?

Heb deze banden ook pas gezien, ik wil dit jaar voor het eerst met slicks rijden, reed voorheen met Pirelli Supercorsa.

Vind die CompK onovertrefbaar qua prijs, ook al mee gereden?

Liggen nu bij mij Bridgestone V02 slicks op (Achterband bijna op), ik twijfel tussen deze of Metzeler CompK voor komend seizoen.
    hangt er vanaf é, 1ne keer op uwen bek en tworden plots hEel duur banden

ComK is goed tot bepaalde rondetijden, als het wat sneller begint te gaant ist download.jpg
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    May 2016
    Thanks
    58
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

ComK is goed tot bepaalde rondetijden, als het wat sneller begint te gaant ist download.jpg
    Daar heb je gelijk in op mettet vorig jaar op mijn zak gegaan me die band ik ree rond de 1:13 laatste sessie ging de achterband gewoon weg
    ik rij nu met de racetec RR slick geeft gewoon veel betere grip en meer vertrouwen maar is wel duurder
    2019 BMW S 1000 RR
    2006 gsxr 1000 track

sold
    2016 Superduke 1290 R
    2016 BMW S1000RR

4. The Following User Says Thank You to BjornV For This Useful Post:

Chr-Re-ie (11-02-2019)

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    186
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone Bekijk Berichten
    gekocht bij bandenleader.be ook altijd met de pirelli's gereden en word eerste keer slick dit jaar hoop dat mijn zoon ze warm genoeg kan houden bij het rijden , is nog maar zijn 2de seizoen nu maar reed toch al een 1,22 op mettet met de oude R6, dit jaar word het met een gsxr K5 750cc, we gaan moeten afwachten wat de overstap brengt van carbs naar injectie
    Ik rij al een paar jaar met de CompK en voor mij is het de ideale band,en je weet hoe ik rij tegenover jouw tempo.
    Heeft genoeg grip en gaat lang mee,ik gebruik wel bandenwarmers.

Dat is met een sportieve straatband of semi slick in harde (straat) compound ook het geval.
    Als je ze gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn,is een CompK heel goed,net als een straatband of een slick voor hoge temperaturen.
    BOCHTENPIKKERS.BE

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    152
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
    Ik rij al een paar jaar met de CompK en voor mij is het de ideale band,en je weet hoe ik rij tegenover jouw tempo.
    Heeft genoeg grip en gaat lang mee,ik gebruik wel bandenwarmers.

Dat is met een sportieve straatband of semi slick in harde (straat) compound ook het geval.
    Als je ze gebruikt waarvoor ze gemaakt zijn,is een CompK heel goed,net als een straatband of een slick voor hoge temperaturen.
    en waarvoor zijn ze gemaakt volgens u??
    Dat is met alle banden zo, ne straatband voor op de straat en ne circuitband voor opt circuit..
    Persoonlijk vind ik de CompK 1 van de minst goede circuitbanden die er bestaan, net zoals destijds (kweet niet of ze nog bestaan) de pirelli slicks met die rode lijn over, was in hetzelfde bedje ziek.. zoals ik zei goed tot bepaalde rondetijden en dan houd het helemaal op.
    trouwens besparen op banden zou het laatste zijn wat ik zou overwegen
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Registratie
    Dec 2007
    Thanks
    186
    en waarvoor zijn ze gemaakt volgens u??
    Volgens Metzeler voor de recreatieve circuitrijder.
    Ze zeggen ook dat je ze kan gebruiken zonder bandenwarmers en dat ze ook geschikt zijn voor lagere snelheden en temperaturen,in tegenstelling tot hun andere slicks.
    Dat was voor mij ook de reden om ervoor te kiezen.
    Dat kun je allemaal ook met een zeer sportieve straatband of semislick,alleen sleten die bij mij allemaal veel sneller dan een CompK en zijn ze dikwijls ook nog duurder.
    BOCHTENPIKKERS.BE

8. The Following User Says Thank You to Lucasfalt For This Useful Post:

Chr-Re-ie (11-02-2019)

Registratie
    Apr 2016
    Thanks
    0
    Ik rij sowieso met bandenwarmers en wil overstappen op slicks om nog net dat beetje meer vertrouwen te hebben.

CompK lijkt me niet alleen qua prijs interessant maar ook omdat ze goed zouden presteren bij koudere temperaturen. Lees: begin van het seizoen kan de buitentemperatuur best tegenvallen.

Bedankt voor de reacties, hebben mij overtuigd om toch niet voor Metzeler CompK te kiezen. Ik denk momenteel dat ik voor Bridgestone soft (vk) en medium (ak) ga gaan.

Registratie
    Oct 2018
    Thanks
    14
    Banden Janssens in Heverlee (Leuven)

Bridgestone S22 120/70-17 en achteraan 190/55-17
    Totaal 306€ BTW in.
    Met de motor tot daar en zij zorgden zelf voor de demontage/plaatsing van de wielen van de motor.

Online betaal je ook snel 270€ voor deze set, dan kan je ze nooit goedkoper ergens apart laten monteren en zij staan in voor al het werk.

Tevreden over service en prijs!
    ***Street Triple 765 R ('18) RIP***

***Speed Triple 1050 RS ('19)***

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten