Resultaten 1 t/m 5 van 5

Onderwerp: Met de moto naar Navarra /Spanje

Registratie
    Oct 2005
    Thanks
    0

Met de moto naar Navarra /Spanje

Nog 5 keren slapen en dan is het zover : mijn 2de grote motorreis. Zaterdagochtend om 5h vertrekken we (yep, mijne maat van vorig jaar gaat terug mee) richting Millau. Daar blijven we 2 nachtjes op een camping, hebben daar namelijk een bungalowtent gehuurd. Zondag gaan we toeren in de Gorges du Tarn en natuurlijk de brug bezoeken. Mooie route uitgestippeld zodat we kunnen genieten van de vele bochtjes. Maandagochtend vertrekken we dan richting Etxarri-Aranatz (niet ver van Pamplona) in Navarra. We gaan via Albi (D-wegen) naar Toulouse, de autostrade op om die dan iets verderop terug te verlaten zodat we dan de Pyreneeën induiken. Als we tijd genoeg hebben pikken we nog vlug de Col du Tourmalet mee. Eenmaal in Spanje aangekomen gaan we via secundaire wegen naar de eindbestemming. Daar wacht wederom een bungalowtent op ons. Dit wordt onze vaste vertrekplaats. De Navarra streek heeft veel te bieden zodat we voldoende bochtjes kunnen nemen in de bergen Enkele mooie routes gepland zodat we de gehele streek kunnen zien, mar hoogstwaarschijnlijk veranderen we die wel (trachten dan via de locale bevolking de mooiste baantjes te vinden). De volgende zondag houden we het daar voor bekeken en vertrekken dan weeral de Pyreneeën in (hopelijk kunnen we nog een lekker colleke meepikken) om te eindigen in Blois. Daar hebben we een hotelleke gereserveerd. Als er nog tijd over doen we nog een toereke langs de Loire, anders wordt dit iets voor maandagochtend. In Blois beslissen we hoe we naar huis komen : ofwel rechtstreeks over Parijs (als het weer niet goed is), anders maken we nog een ommetje via Reims etc. In het totaal zijn we dus 10dagen weg en vermoeden een 5.000 Ã* 5.500 km te doen. Een uitgebreid verslag met de nodige foto's volgen na terugkomst. En nu, lekker aftellen en hopen op droog weer.
    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

Foto's :Navarra 2008-
    Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/

Registratie
    Oct 2004
    Thanks
    10
    veel succes, have fun, and fly safe

PS: Vandaag ook een reisje geboekt in Spanje (Ronda), zal echter zonder moto zijn maar met vliegmachientje en huurauto.
    2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Registratie
    Oct 2004
    Thanks
    8
    Ziet er zeer goed uit. Die microbe heeft je toch goed te pakken zale

In ieder geval heb ik hier voedingsbodem genoeg om voor volgend jaar iets te bedenken ... dolomieten of Spaanse Pyreneen of grand route des alpes of

Kijk al uit naar je verslag

mvg

Stef

Registratie
    Oct 2005
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
    Ziet er zeer goed uit. Die microbe heeft je toch goed te pakken zale

In ieder geval heb ik hier voedingsbodem genoeg om voor volgend jaar iets te bedenken ... dolomieten of Spaanse Pyreneen of grand route des alpes of

Kijk al uit naar je verslag

mvg

Stef
    Inderdaad, als ik terug ben dan eerst aan mijn verslag werken en de fotoshow maken. Dan beginnen aan de plannen voor 2010 : waarschijnlijk de Aragon streek in Spanje Kunnen dan elke dag de Pyreneeën in trekken
    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

Foto's :Navarra 2008-
    Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/

Registratie
    Sep 2005
    Thanks
    0
    veel succes & plezierege reis

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Hop naar Spanje....
    Door kawarules in forum Algemene Motorpraat
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 05-08-2015, 21:55