Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 31

Onderwerp: Rossi verso Bayliss

Registratie
    Jul 2005
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KawaNinja46
    Rossi is n1.

Maar of hij op 1 2 3 zomaar op 'n superbike springt en Bayliss verslaat op "zijn terrein" dat zou mij toch erg verwonderen.

Het enige wat ik weet is dat Bayliss eens een race (Valencia) had meegedaan met MotoGP en gelijk Pole pakte en winst in de race
    Wr zat Rossi toen Laat staan op 'n SBK motor.
    Nah , Bayliss wint volgens mij

06/04 niveau 2 zolder; 4/05 zolder; 22/05 zolder 20 en 21 juli Ecuyers, jaarkaart lezennes

Registratie
    Oct 2005
    dicht bij de lekdreef,daarna... who know's
    Thanks
    0

Registratie
    Feb 2007
    Thanks
    0
    Will be close
    Zie ze beide graag bezig.
    Rossi is idd magisch op 2 wielen (en tegenwoordig ook op 4) maar Bayliss heeft z'n kunnen ook al meermaals bewezen op zowel SBK als MotoGP...

T'grappige is, na de wedstrijd kunnen ze nog iets gaan eten voor ullen valentijn
    Ducati monster 600 '97 --> Ducati SS1000DS '06 --> Suzuki GSX-R 750 SRAD '97 --> Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa '01

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    0
    Ik las onlangs op een amerikaans forum over de race en daar werden 2 interessante stellingen geponeerd:

1. Rossi is de eerste MotoGP piloot die inziet dat MotoGP de slag aan het verliezen is tegen WSB en is op deze manier zijn intrede in de WSB aan het voorbereiden omdat hij vanaf 2010 zelf in de WSB zou rijden ipv MotoGP omdat WSB de status van "grootste en beste motor kampioenschap" zal overnemen van de MotoGP.

2. Rossi heeft maar enkele records nog niet en o.a. het record van De Agostini om in "zo veel mogelijk klassen" wereld kampioen te worden lijkt onbereikbaar. Behalve... mocht Rossi nog wereld kampioen worden in de WSB en een SuperStock categori zou hij alsnog aan dat record vna De Agostini geraken.

Over de 2e stelling heb ik mijn twijfels. De 1e stelling kan ik mij eigenlijk perfect in vinden. Ik keek vorige jaar ook al veel liever naar de WSB dan naar de MotoGP en dat zal dit jaar alleen maar nog meer worden. De WSB is volgens mij echt wel de fakkel aan het overnemen.

Registratie
    Feb 2006
    Thanks
    0
    klopt perfect ik keek ook liever naar WSB dan GP.
    spannend die WSB GP saai voorspelbaar als er geen valpartijen zijn
    soms piek van een andere piloot maar over het algemeen bekeken WSB rules mijn gedacht.....

van mij mag het terug beginnen zene....

Tom

Registratie
    Feb 2006
    Thanks
    0
    ze zouden beter al die elecktronica van die gp moto's afzwieren en terug naar 990cc gaan.

t' zal dan wel terug wa spannender en spectaculeerder worden mijn gedacht..
    grtzz
    trust me, i won't go fast.........

Registratie
    Jun 2006
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim
    ze zouden beter al die elecktronica van die gp moto's afzwieren en terug naar 990cc gaan.

t' zal dan wel terug wa spannender en spectaculeerder worden mijn gedacht..
    grtzz
    Dat zal het niet noodzakelijk oplossen. Kijk hier eens, het is veel lezen en in het Engels, maar het is oooo zoooo interessant:

http://www.motogpmatters.com/opinion...ogp_so_ex.html

http://www.motogpmatters.com/opinion...ourage_th.html

http://www.motogpmatters.com/opinion...he_traps_.html

Registratie
    Jan 2009
    Thanks
    0
    voor mij zijn het beide grootmeesters,

zet ze op dezelfde machine(met dezelde set-up) en laat ze een race rijden ook met andere coureurs die één voor één 1sec vroeger vertrekken,wie op het einde van de race wint is de beste

ikzelf denk dat ze heel dicht bij elkaar zullen eindigen....

geef ze beide een machine dat ze zelf mogen afstellen en hier en daar tunen ,dan denk ik dat Rossi wel beter is,is mijn gedacht hé
    If you can take one,you can give one

Registratie
    Nov 2005
    Thanks
    0
    ik snap echt niet waarom iedereen terug naar de 990's wilt. Die bakken waar die nu mee rijden gaan bijna even hard ze... Ze gaan zelfs sneller in de bochten. 300 per uur rechtdoor rijden kan het kleinste kind...

Er is idd meer elektronica aan boord maarja motogp blijft een prototype klasse e. Dus die dient voor de nieuwste zaken te introduceren...
    Ik vind motogp nog altijd mooi om te zien. Er is idd ni zoveel close racing omdat ook de motoren niet zo sterk aan elkaar gewaagd zijn als de SBK's. Dit jaar zullen we het zien. Maar nadak ik dat nieuws las van kawa is het idd berag aant gaan met de motogp.
    Sbk gaat ook een klein beetje minder spannend zijn want er is een grote publiekstrekker weg. Namelijk onze vernoemde Baylisstic. Er zitten nog wel enkele goeie rijders in en er zijn er enkele bijgekomen. SBK gaat ook meer volk trekken door de meer merken die meerijden. Aprilia en bmw fans kunnen nu ook eens supporteren voor iemand .
    Ik kijk ze gewoon allebei, ik vind alle motorsport mooi om te zien als is het met 125cc da ze rijden. Het blijven allemaal toppers, en van zo'n skillz kunnen wij alleen maar dromen. (Alhoewel als ik Schriky zijn filmkes bekijk go go go )

Het enige wat wij kunnen doen is gewoon motorsport steunen en hopen dat de beide klassen spannend en aangenaam blijven om naar te kijken...
    greetz JorisKE

http://www.monkeytuners.com .... a new tuning level

niv 1 zolder 4 mei 2008 finished
    niv 1+ zolder ??

Registratie
    Nov 2008
    Thanks
    380
    even off topic

weet trouwens al iemand met 100% zekerheid op welke tv posten moto GP en SBK gaan uitgezonden worden.
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Bayliss maakt comeback!
    Door Kienke in forum Circuitrijden Algemeen
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 16-06-2010, 09:43
  2. live interview Troy Bayliss
    Door koenduc in forum Nieuws uit de Motorwereld
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 10-05-2008, 17:06
  3. Bayliss en Biaggi opgeroepen om Ducati MotoGp te helpen
    Door guido in forum Motorsport Algemeen