Resultaten 1 t/m 6 van 6

Onderwerp: Slovakije

Registratie
    Oct 2005
    Thanks
    0

Slovakije

Naar jaarlijkse gewoonte afgelopen weekeinde naar het vakantiesalon in Antwerpen geweest om ideetjes op te doen voor de volgende motorvakantie. Mijn plannen gingen terug richting Spanje nu de Aragon streek (tegen Huesca), mijne kameraad had het echter over de Dolomieten. Daar wat rondgelopen tot we op een standje stootten van ... Slovakije ! Info gevraagd en blijkbaar zou het Tatra gebergte de moeite waard zijn voor motorritjes. Dus de kans is groot dat we in september naar Slovakije trekken, meer bepaald de Liptov-regio. Heen- en terugreis kan zowel over Tsjechie als over Oostenrijk, doch wij zouden via Tsjechie gaan. Iemand ervaring met Tsjechie en Slovakije? Alle tips en eventuele routes zijn welkom.
    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

Foto's :Navarra 2008-
    Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/

Registratie
    Feb 2004
    Thanks
    0
    Slovakije? Grenst aan Polen in het noorden. Tatra gebergte is lang Poolse kant gemoderniseerd. Maar ik wet niet of dat ook zo is aan de Slovaakse kant. Ik zou eerder opteren om in Kroatie te gaan rijden.
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Registratie
    Dec 2005
    Thanks
    0

Registratie
    Apr 2004
    Thanks
    33
    Wij gaan dit jaar voor de derde maal naar Tsjechie,routes heb ik niet maar met google maps kan je al veel doen.Ik heb nu even geen tijd maar ik zal je straks wat links doorsturen

Registratie
    Jun 2004
    Thanks
    0
    wij zijn al een paar keer naar tsjechie geweest,(naar moto gp en superbike), we hadden een hotelletje gevonden 100 km van brno en dat was een man hier uit de streek

Daar hebben we het grootste gedeelte van de bagage naar toe gedaan en die heeft gezorgd dat dait in het hotelletje was als wij daar aankwamen
    We zijn daar 1 nacht gebleven en alles op de motors geladen en zo naar brno kunnen gaan kamperen
    Ook toen we daar vertrokken op de camping, moesten we maar 100 km met bagage rijden, zetten ze bij het hotelletje af
    en die man zorgde dat ze met hun busje terug in de buurt was
    Zal eens zoeken hoe dat hotelletje weer noemde en geloof dat die man van neeroeteren was

Registratie
    Apr 2008
    Thanks
    0
    Ben er in september nog geweest, mijn bestemming was ook het Tatra gebergte, maar dat viel een beetje tegen, zeker aan Poolse kant. Erg toeristisch en niet echt hooggebergte. Erg groot is het daar ook niet, op een dag kan je alle wegen daar afrijden. Maar toch is Slovakije een aanrader, het binnenland langs de kleine wegen is overal mooi.
    Aaanrijroute langs Tsjechie zou ik niet doen, ik vind Tsjechie een beetje saai en lelijk, met drukke en gevaarlijke verbindingswegen. Beter is het langs Duitsland en Oostenrijk te gaan, het Noord-Oosten van Oostenrijk was ook een heel mooie verrassing.
    Lees mijn blog er even op na of kom gewoon eens langs!
    http://tony-slovakije2008.blogspot.com/

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten