ja schatteloeke enjoy you're trip, en dak geen klachten hoor eh![]()
ja schatteloeke enjoy you're trip, en dak geen klachten hoor eh![]()
Bike History: - GSXR600 Srad 1998 - GSXR750 Srad 1997 - GSXR600 K1 - FZ1 2009 - Tracer 900 2015 - vandaag: MT-09 2019 Ice Fluo.
Track: GSXR600 K1 - R1 2005 - Niets meer...
Een goei reis gewenst en wa verzichtig
Geniet ervan! grts Kevke
2 wielen,geen parkeerprobleem en meestal filevrij awel ja ne moto is echt iets voor mij!
Na vorig jaar mijne goede raad om vroeg te vertrekken in de wind te slaan, zijt ge dit jaar toch een 4-tal uren vroeger vertrokken om niet meer middernacht aan te komen in Berlijn.
Amuseer u daar en hopelijk gaat ge schitterend weer hebben![]()
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
T schijnt dat daar knappe vrouwen zitten die graag naar België komen![]()
@Swat, doe je die allemaal ne goeiendag dan he ...
Als het kan de routes bijhouden want naar Polen zou ik ook wel eens op vakantie willen gaan met de moto ;o))
mvg
Stef
Hip Hoi Hip Hoi!
Save and sound!
Op een of andere manier laat de muze mij deze keer in de streek en zal de tekst niet zo'n vette zijn.
Omstreeks 12.30 ben ik vertrokken richting Berlijn. Tot ver voorbij de Belgische grens bleef het zeer goed en het was zelfs lekker warm. Venlo voorbij en de miserie begon: de eerste motregen deed zijn intrede. Ik had geen keuze ... ik moest doorgaan. Ach het was maar motregen. Duits grondgebied fluisterd onder mij door ... door ... he wat? Ik val op reserve en geen benzinestation in de buurt. De gps had mij vuia een snellere weg gestuurd langs Essen, waardoor ik zeker 1 benzinestation ben overgeslagen. Na 15 km truezelen even van de autostrade gereden en eentje opgezocht.
Hannover, ik trek door een regenzuil. Met een klein hart reed ik op de rechter rijstrook want ik zag echt niets. De achterlichten van mijn voorligger waren net een warmtespiegeling. Ik dacht ze te zien, maar hoe ver waren ze? Stoppen was geen optie. Zeiknat raak ik door de stortbui. Al bij al was het nog warm, dus tegen dat ik in Berlijn was, was ik al helemaal droog. Aankomst in Berlijn 21.00.
Voor 71 euro een ruime kamer met alle voorzieningen en een parkeerplaats in hartje Berlijn. Ook het zicht was zeker de moeite.
Ik kon moeilijk binnen blijven enzo trok ik Berlijn in:
![]()
Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
Nice![]()
Wauw!! Ziet er echt wel super uit![]()
Honda VFR 800
THE POWER OF DREAMZZZZ..
V4 ever
Deze ochtend was heel rustig. Mooi weer en vrije banen. om 11u vertrokken en om 16.00 was ik er al (468km vanuit Berlijn).
Ik rijd hier geen leuke routes, daar ik zo snel mogelijk van punt A naar punt B wil rijden. Ik kies de beste banen en vermijd liefst de secundaire wegen. Je kan je reis in Polen beginnen door naar Frankfurt a/d Oder te rijden. Je steekt de grens over in Swiecko. Je blijft de baan richting Warschau volgen tot je borden ziet staan met 'OSTWALL'. Dat is een hele bunkerlijn op hedendaags Pools grondgebied gebouwd in 36-39 door de Duitsers. Van daaruit kan je de bergen in of naar de zee of naar de merenstreek
Mooiste steden in Polen: Gdansk, Wroclaw, Krakow, Torun, Zakopane.
Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
Schoon foto's, blijft toch schoon zone nastro azzuro...veel plezier en een goei verlof![]()
![]()
![]()
![]()
TRIUMPH speed triple
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Potete sparare qui in qualche luogo sui gamberi?
dwz waar kan ik hier ergens garnalen schieten?
Oorspronkelijk geplaatst door Gaazzz Sultan
![]()
als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .
Bladwijzers